فیگور گیری افتخاری رابی رابینسون / شاهزاده سیاه در 77 سالگی نیز درخشان است

کدخبر (235387) 15 فروردین 1403 | ساعت 17:20
0 101
ویدئویی از فیگور گیری افتخاری رابی رابینسون در 77 سالگی را مشاهده می‌کنید.

ویدئو فیگور گیری افتخاری رابی رابینسون در 77 سالگی

رابی رابینسون چهره قدیمی دنیای بدنسازی گه با لقب پرنس سیاه نیز شناخته می‌شود اخیرا و در 77 سالگی با فیگور گیری افتخاری خود دنیای بدنسازی را حیرت زده کرده است.

رابی رابینسون در جی اکسکلوسیو جیم روی استیج رفته و عضلات خود را به نمایش گذاشته است.

این بدنساز 77 ساله سابقه نایب قهرمانی در مستر المپیا، قهرمانی در مسابقات مستر ورلد و همچنین مسترز المپیا را داشته است.

تمجید جان دلاروزا از هادی چوپان : او مرا یک قهرمان معرفی کرد

تمجید جان دلاروزا از هادی چوپان : او مرا یک قهرمان معرفی کرد

بیشتر بخوانید
15 فروردین 1403 | ساعت 14:00
بیشتر بخوانید
نظر نیک واکر و یوتیوبرهای بدنسازی درباره مشکل ویزای بدنسازان ایرانی

نظر نیک واکر و یوتیوبرهای بدنسازی درباره مشکل ویزای بدنسازان ایرانی

بیشتر بخوانید
15 فروردین 1403 | ساعت 12:00
بیشتر بخوانید
هیجان انگیز و جذاب؛ آپدیت بدنی بهروز تابانی + واکنش ها

هیجان انگیز و جذاب؛ آپدیت بدنی بهروز تابانی + واکنش ها

بیشتر بخوانید
15 فروردین 1403 | ساعت 10:00
بیشتر بخوانید
هادی چوپان ، پیشگام بدنسازی جهان ؛ دنیس جیمز : او عامل تغییرات بزرگ است

هادی چوپان ، پیشگام بدنسازی جهان ؛ دنیس جیمز : او عامل تغییرات بزرگ است

بیشتر بخوانید
14 فروردین 1403 | ساعت 23:05
بیشتر بخوانید
حمایت نیک واکر از میلوس سارسف: سامسون باید یاد بگیرد ... !

حمایت نیک واکر از میلوس سارسف: سامسون باید یاد بگیرد ... !

بیشتر بخوانید
14 فروردین 1403 | ساعت 22:36
بیشتر بخوانید
مشکلاتی که برای بدنسازان ایرانی کاملا عادی است/ آنتوان والیانت: مسابقه با پرواز طولانی؟ واقعا سخت است!

مشکلاتی که برای بدنسازان ایرانی کاملا عادی است/ آنتوان والیانت: مسابقه با پرواز طولانی؟ واقعا سخت است!

بیشتر بخوانید
14 فروردین 1403 | ساعت 20:00
بیشتر بخوانید
چطور یک بدنساز حرفه ای باشید / دنیس جیمز: فقط هادی چوپان را تماشا کنید!

چطور یک بدنساز حرفه ای باشید / دنیس جیمز: فقط هادی چوپان را تماشا کنید!

بیشتر بخوانید
14 فروردین 1403 | ساعت 18:00
بیشتر بخوانید
فیگور گیری افتخاری سامسون داودا در مسابقات اینویکتوس کاپ آلمان

فیگور گیری افتخاری سامسون داودا در مسابقات اینویکتوس کاپ آلمان

بیشتر ببینید
14 فروردین 1403 | ساعت 16:32
بیشتر ببینید
فیگور گیری افتخاری هانتر لابرادا در مسابقات جی کاتلر کلاسیک

فیگور گیری افتخاری هانتر لابرادا در مسابقات جی کاتلر کلاسیک

بیشتر ببینید
14 فروردین 1403 | ساعت 16:25
بیشتر ببینید
انتقاد تند از توصیه غذایی درک لانسفورد؛ هادی چوپان هیچ وقت این کار را نمی‌کند!

انتقاد تند از توصیه غذایی درک لانسفورد؛ هادی چوپان هیچ وقت این کار را نمی‌کند!

بیشتر ببینید
14 فروردین 1403 | ساعت 16:17
بیشتر ببینید
واکنش داور مستر المپیا به برتری هادی چوپان مقابل سامسون داودا ؛ نوعی سرکوب یک طرفه بود!

واکنش داور مستر المپیا به برتری هادی چوپان مقابل سامسون داودا ؛ نوعی سرکوب یک طرفه بود!

بیشتر بخوانید
11 فروردین 1403 | ساعت 12:51
بیشتر بخوانید
گرگ ایرانی تعطیلی ندارد / آپدیت بدنی نوروزی و هیجان انگیز هادی چوپان

گرگ ایرانی تعطیلی ندارد / آپدیت بدنی نوروزی و هیجان انگیز هادی چوپان

بیشتر بخوانید
10 فروردین 1403 | ساعت 23:00
بیشتر بخوانید
آرنولد شوارتزنگر و چهارمین عمل قلب ؛ بلوط اتریشی با قدرت ادامه می دهد!

آرنولد شوارتزنگر و چهارمین عمل قلب ؛ بلوط اتریشی با قدرت ادامه می دهد!

بیشتر بخوانید
10 فروردین 1403 | ساعت 19:27
بیشتر بخوانید
جنجال میلوس سارسف و سامسون داودا ادامه دارد / فواد ابیاد: سامسون به میلوس کمک زیادی کرده است!

جنجال میلوس سارسف و سامسون داودا ادامه دارد / فواد ابیاد: سامسون به میلوس کمک زیادی کرده است!

بیشتر بخوانید
10 فروردین 1403 | ساعت 18:00
بیشتر بخوانید
رقابت جنجالی فیل هیث و کای گرین در مستر المپیا / فیل هیث: کای فقط در سال 2014 می توانست به قهرمانی برسد ولی ...

رقابت جنجالی فیل هیث و کای گرین در مستر المپیا / فیل هیث: کای فقط در سال 2014 می توانست به قهرمانی برسد ولی ...

بیشتر بخوانید
10 فروردین 1403 | ساعت 16:16
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...