قوی سیاه و چالش بزرگ در اوهایو / بریان آنسلی، دردسر بزرگ اورس و رامون

کدخبر (233799) | 18 بهمن 1402 | ساعت 20:58
0 205
قوی سیاه و چالش بزرگ در اوهایو / بریان آنسلی، دردسر بزرگ اورس و رامون
بریان آنسلی این روزها با حداکثر توان برای حضور در آرنولد کلاسیک اوهایو 2024 آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بریان آنسلی چهره برجسته دسته فیزیک کلاسیک و قهرمان دو دوره مستر المپیا، این روزها و در 43 سالگی برای حضور پرقدرت در آرنولد کلاسیک 2024 آماده می‌شود.

«قوی سیاه» تمرینات خود را همچنان زیر نظر کریس کورمیر ادامه می‌دهد و امیدوار است در اوهایو دو رقیب جوان‌تر خود، رامون دینو و اورس کالچینسکی، را به چالش بکشد.

آنسلی در سال گذشته میلادی در آستانه حضور در دسته 212 پوند بود، چرا که با قوانین قبلی دسته فیزیک کلاسیک، او نیاز به از دست دادن عضلات زیادی برای رعایت سقف وزنی قانونی داشت و در نهایت با تغییرات قوانین، به حضور خود در این دسته ادامه داد.

در شرایطی که بسیاری او را مدعی حضور در میان تاپ 5 نیز نمی‌دانستند، بریان موفق شد بالاتر از ترنس رافین و مایک سامرفلد و در حضور بدنسازان تازه واردی چون مایکل دابول و وسلی ویسرز، به مقام چهارمی المپیا 2023 برسد و حال امیدوار است در آرنولد کلاسیک اوهایو، روند خوب خود را ادامه دهد.

قوی سیاه در اوهایو ؛ تلاش برای قهرمانی دوم

سقوط از رده اول به رده چهارم مستر المپیا ابدا نشان دهنده پسرفت بدنی بریان آنسلی نیست. در واقع آخرین پکیج بدنی او در یک رقابت بدنسازی (مستر المپیا 2023) کیفیتی به مراتب بالاتر از پکیج بدنی او در مستر المپیا 2018 داشته، با این حال فیزیک کلاسیک دسته محبوب بسیاری از بدنسازان در سال‌های اخیر بوده و همه ساله رقابت این دسته شدیدتر و فشرده‌تر دنبال می‌شود.

بریان در واقع قربانی اصلی ظهور پدیده‌ای چون کریس بامستد در این دسته بود، با این حال تمام این مسائل نیز باعث کنار رفتن این بدنساز کهنه‌کار نشده و او همچنان حضور فعالی در مسابقات دارد. بریان سابقه قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2018 را داشته، هر چند این رقابت در سال 2022 و شکست مقابل ترنس رافین، رامون دینو و اورس کالچیسنکی نیز اتفاق بسیار تلخی در کارنامه مسابقاتی وی بوده است.

سبقت از بدنسازانی چون اورس کالچینسکی و رامون دینو در کلمبوس ابدا کار آسانی برای بریان نخواهد بود. باید توجه داشت که رامون در اورلاندو در فیگورهای پشت نسبت به کریس بامستد برتری داشت و فاصله خود را با سی بام به حداقل رسانده بود. از سوی دیگر اورس بعد از مستر المپیا 2023 و در شرایطی که جواز حضور در مستر المپیا 2024 را داشت، در دو استیج تگزاس استیت پرو و پراگ پرو به قهرمانی رسید تا عطش خود برای موفقیت را به سایر بدنسازان نشان دهد.

احتمال برتری بریان آنسلی مقابل دو غول دیگر فیزیک کلاسیک در اوهایو؟ باید صبور باشیم، پیشرفت بدنی او در 43 سالگی همچنان ادامه دارد!

پیشرفت بدنی محسوس بهروز تابانی / نسخه پرفکت در راه است!

پیشرفت بدنی محسوس بهروز تابانی / نسخه پرفکت در راه است!

بیشتر بخوانید
18 بهمن 1402 | ساعت 02:00
بیشتر بخوانید
مارسلو دی آنجلیس ؛ بدنساز 29 ساله‌ای که 5 بیزنس همزمان را اداره می‌کند!

مارسلو دی آنجلیس ؛ بدنساز 29 ساله‌ای که 5 بیزنس همزمان را اداره می‌کند!

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 19:07
بیشتر بخوانید
رسمی / افزایش جوایز مسابقات بدنسازی در دسته اوپن

رسمی / افزایش جوایز مسابقات بدنسازی در دسته اوپن

بیشتر بخوانید
17 بهمن 1402 | ساعت 12:08
بیشتر بخوانید
کاندیشنینگ بهتر هم به سامسون داودا کمکی نخواهد کرد / ایان والیر: هیچ احتمالی وجود ندارد که هادی چوپان را با آمادگی کامل نبینیم!

کاندیشنینگ بهتر هم به سامسون داودا کمکی نخواهد کرد / ایان والیر: هیچ احتمالی وجود ندارد که هادی چوپان را با آمادگی کامل نبینیم!

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 15:00
بیشتر بخوانید
رجزخوانی اینستاگرامی تونیو بارتون و نیک واکر؛ در انتظار هیجان جذاب نیویورک پرو 2024 باشید

رجزخوانی اینستاگرامی تونیو بارتون و نیک واکر؛ در انتظار هیجان جذاب نیویورک پرو 2024 باشید

بیشتر بخوانید
16 بهمن 1402 | ساعت 12:41
بیشتر بخوانید
آتش بازی گرگ ایرانی در دبی / آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان ، آماده باش به رقبا

آتش بازی گرگ ایرانی در دبی / آپدیت بدنی وحشتناک هادی چوپان ، آماده باش به رقبا

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 19:48
بیشتر بخوانید
آپدیت سامسون داودا | هیولایی که هر روز حجیم‌تر می‌شود

آپدیت سامسون داودا | هیولایی که هر روز حجیم‌تر می‌شود

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 10:00
بیشتر بخوانید
جدی ترین تهدید هادی چوپان و سامسون داودا در اوهایو / فریاد بی صدای رافائل براندائو : من کلاسیک نیستم!

جدی ترین تهدید هادی چوپان و سامسون داودا در اوهایو / فریاد بی صدای رافائل براندائو : من کلاسیک نیستم!

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 14:00
بیشتر بخوانید
گود ویتو ؛ 10 هفته تا پایان یک انتظار طولانی / هیولای روسی در برزیل می‌درخشد؟

گود ویتو ؛ 10 هفته تا پایان یک انتظار طولانی / هیولای روسی در برزیل می‌درخشد؟

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 06:00
بیشتر بخوانید
دیترویت پرو 2024 | فواد ابیاد تقدیم می‌کند: با حضور مارتین فیتزواتر، محمد شعبان و ...؟

دیترویت پرو 2024 | فواد ابیاد تقدیم می‌کند: با حضور مارتین فیتزواتر، محمد شعبان و ...؟

بیشتر بخوانید
15 بهمن 1402 | ساعت 03:56
بیشتر بخوانید
گفت‌وگویی جذاب در آستانه آرنولد کلاسیک 2024/ نیک واکر: هادی شانس اول قهرمانی است

گفت‌وگویی جذاب در آستانه آرنولد کلاسیک 2024/ نیک واکر: هادی شانس اول قهرمانی است

بیشتر بخوانید
13 بهمن 1402 | ساعت 16:29
بیشتر بخوانید
هادی چوپان و استایل جدید فیگور گیری ؛ منتظر سورپرایز ویژه گرگ ایرانی باشید

هادی چوپان و استایل جدید فیگور گیری ؛ منتظر سورپرایز ویژه گرگ ایرانی باشید

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 23:51
بیشتر بخوانید
بهروز تابانی ، میلوس سارسف و یک هدف بزرگ ؛ آماده برای اقدام سوم

بهروز تابانی ، میلوس سارسف و یک هدف بزرگ ؛ آماده برای اقدام سوم

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 21:21
بیشتر بخوانید
رمکو بوز ؛ ناشناخته ترین شرکت کننده آرنولد کلاسیک را بشناسید

رمکو بوز ؛ ناشناخته ترین شرکت کننده آرنولد کلاسیک را بشناسید

بیشتر بخوانید
12 بهمن 1402 | ساعت 20:42
بیشتر بخوانید
کریس بامستد در دسته اوپن ؛ داور مستر المپیا: او نهایتا نهم یا دهم می‌شد!

کریس بامستد در دسته اوپن ؛ داور مستر المپیا: او نهایتا نهم یا دهم می‌شد!

بیشتر بخوانید
11 بهمن 1402 | ساعت 19:21
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
درک لانسفورد
هادی چوپان
مستر المپیا 2023
سامسون داودا
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...