پیش بینی جذاب میلوس سارسف از قهرمان مستر المپیا 2023 ؛ مثلث قهرمانی با حضور سامسون داودا، هادی چوپان و درک لانسفورد!

میلوس سارسف مربی سامسون داودا، با حضور در پادکست جی کاتلر، از پیش بینی خود برای قهرمان مستر المپیا 2023 پرده برداشت.
کدخبر (213188) | 06 مرداد 1402 | ساعت 19:59
0 189
پیش بینی جذاب میلوس سارسف از قهرمان مستر المپیا 2023 ؛ مثلث قهرمانی با حضور سامسون داودا، هادی چوپان و درک لانسفورد!
میلوس سارسف مربی سامسون داودا، با حضور در پادکست جی کاتلر، از پیش بینی خود برای قهرمان مستر المپیا 2023 پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سامسون داودا قصد دارد تا در مسابقات مستر المپیا 2023 هادی چوپان را از تخت به‌زیر بکشد. این بدنساز نیجریه‌ای پس از کسب عنوان قهرمانی در آرنولد کلاسیک 2023 حالا از روحیه‌ی بالایی نیز برخوردار است. مربی داودا یعنی میلوس سارسف اخیرا در پادکست جی کاتلر حاضر شده است و به صحبت درباره پروسه آماده‌سازی «شیر نیجریه‌ای» پرداخته است. علاوه بر این، میلوس سارسف پیشبینی خود از سه رتبه‌ی نخست مستر المپیا 2023 را نیز ارائه داده است.

روند آماده سازی سامسون داودا برای مستر المپیا 2023 از زبان میلوس سارسف

سامسون داودا در طی مدت اخیر و به‌واسطه‌ی زیبایی اندام خود، کمر باریک خود، حجم و تقارن عضلات و... توانسته است به یکی از مدعیان اصلی دسته آزاد بدل شود. داودا علاوه بر زیبایی اندام و حجم هیولاوار عضلات خود یک نقطه قوت دیگر نیز دارد و آن مهارت او در فیگورگیری است. شروع درخشش سامسون داودا در دسته آزاد در سال 2022 رقم خورد. داودا در این سال در مسابقات آرنولد کلاسیک و مسابقات بوستون پرو به مقام چهارم دست یافت. این بدنساز نیجریه‌ای در ادامه عملکرد بسیار خوبی نیز در مستر المپیا 2022 از خود نشان داد و در اولین تجربه حضور خود در این مسابقات مقام ششم را کسب کرد. داودا در مرحله‌ی پیش داوری این مسابقات رقابت تنگاتنگی را با مدافع عنوان قهرمانی یعنی بیگ رامی پشت سر گذاشت. چند ماه بعد بود که سامسون داودا پا به روی استیج مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 گذاشت. او در این مسابقات و به‌دنبال یک رقابت نزدیک با نیک واکر و اندرو جکد توانست عنوان قهرمانی را مال خود کند. با وجود اینکه عده زیادی از طرفداران بدنسازی به نتایج این مسابقات اعتراض داشتند و نیک واکر برای کسب مدال طلا شایسته‌تر می‌دانستند، اما این قهرمانی برای شیر نیجریه‌ای سهمیه حضور در مستر المپیا 2023 را به ارمغان آورد. داودا حالا سودای به‌زیر کشیدن هادی چوپان را در سر می‌پروراند.

نظر میلوس سارسف درباره مدعیان قهرمانی مستر المپیا 2023

میلوس سارسف می‌گوید که رقابت قهرمانی مستر المپیا 2023 بین سامسون داودا، درک لانسفورد و هادی چوپان خواهد بود و پیشبینی می‌کند که این سه نفر سه رتبه‌ی نخست این مسابقات را مال خود کنند:
سامسون اول، درک دوم و هادی سوم! اگر هم همین ترتیب‌ها محقق نشود معتقدم که در هر صورت سه رتبه‌ی اول مال این سه نفر خواهد بود.

توصیه‌های جی کاتلر به سامسون داودا

جی کاتلر که در قسمت اخیر پادکست خود با میلوس سارسف به گفت‌وگو نشسته است در شروع صحبت‌های خود به ارائه‌ی توصیه‌هایی به سامسون داودا پرداخته است:
سامسون! امیدوارم این ویدئو را تماشا کنی. می‌خواهی آوازه‌ات بیشتر شود؟ پس آپدیت‌های بدنی‌ات را منتشر کن. این برگ برنده‌ات خواهد بود. من در قسمت قبلی همین پادکست می‌گفتم که هیچکس از سامسون حرف نمی‌زند و این ناعادلانه است. در عوض همه مدام درباره درک لانسفورد، هادی چوپان و نیک واکر می‌گویند. دلیلش چیست؟ اینکه اینها در شبکه‌های اجتماعی فعال‌تر هستند.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


جی کاتلر در ادامه به ستایش از فیزیک سامسون داودا، کمر باریک او و تناسب اندام فوق‌العاده او پرداخته است و گفته است:
کمر باریک سامسون حقیقتا نظرگیر است. آن‌هم برای بدنسازی با وزن او. آیا ما پیش از این دیده‌ایم بدنسازی را که علی‌رغم وزن بسیار بالا از کمری این‌چنین باریک برخوردار بوده باشد؟ تقارن و تناسب بدنی سامسون بی‌نظیر است. آیا می‌توان اندامی زیباتر و چشم‌نوازتر از اندام او در بدنسازی روز دنیا یافت؟ هم پاها و هم شانه‌های او از بهترین‌ها در دسته آزاد است.

پیش بینی میلوس سارسف از سه رتبه ی نخست مستر المپیا 2023 ؛ مربی سامسون داودا میهمان ویژه پادکست جی کاتلر

پیش بینی جی کاتلر از مستر المپیا 2023 : از تجربیاتم درس گرفته ام

جی کاتلر در خصوص پیشبینی‌اش از مستر المپیا 2023 نیز گفته است:
مردم از من می‌پرسند که به‌نظرم چه کسی قهرمان مستر المپیا 2023 خواهد شد. اما من تجربه خوبی از پیشبینی ندارم. سال گذشته مدام روی شانس قهرمانی اندرو جکد پافشاری می‌کردم و سرانجام شد؟ او با رتبه‌ی هشتم مستر المپیا را به پایان رساند. بنابراین از تجربیاتم درس گرفته‌ام و امسال دیگر قهرمان را پیشبینی نمی‌کنم.
میلوس سارسف می‌گوید که سامسون داودا امسال با سطح کاندیشنینگ بهتری در مستر المپیا حاضر خواهد شد:
ما حتی باید از سطح کاندیشنینگ آرنولد کلاسیک 2023 نیز فراتر برویم. سامسون ناگزیر به پیشرفت است. و با توجه به تعهد او به تمرینات و پشتکارش باید بگویم که پیشرفت نیز خواهد کرد. اخیرا وزن او به 150 کیلوگرم رسیده است و نسبت به 150 کیلوی سال گذشته‌اش حالا از اندامی به‌مراتب بهتر برخوردار است. سامسون هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و ما پیش از این دیده‌ایم که حتی بهترین اندام‌های تاریخ نیز در ادامه توانسته‌اند باز هم پیشرفت کنند. استیو وینبرگر گفته بود که فیزیک مورد علاقه‌اش در تاریخ بدنسازی فیزیک لی هنی در سال 1991 است. اما وقتی از او پرسیدم که که اندام لی هنی در سال 91 را ترجیح می‌دهد یا اندام دوریان یتس در سال 93 را، او دوریان یتس را انتخاب کرد و گفت که یتس در آن سال شبیه یک انسان به‌نظر نمی‌رسید.

بحث درباره مسابقات پیش روی تگزاس پرو

در ادامه‌ی این پادکست، جی کاتلر و میلوس سارسف به بحث درباره رقابت آتی اندرو جکد و کارلوس توماس جونیور در مسابقات تگزاس پرو پرداخته‌اند. جکد مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات است. کاتلر و سارسف معتقدند که گرچه کارلوس توماس جونیور در حال حاضر در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد اما احتمالا در برابر تناسب و تقارن بدنی اندرو جکد کم خواهد آورد. جی کاتلر در این خصوص گفته است:
کل جامعه بدنسازی منتظر رقابت اندرو جکد و هانتر لابرادا در تگزاس پرو است. اما در این مسابقات مدعیان دیگری نیز حضور خواهند داشت. من می‌خواهم به یک نام تازه یعنی کارلوس توماس جونیور اشاره کنم. هرچند بنظرم قهرمانی هنوز برای او زود است.
میلوس سارسف نیز گفته است:
من مشتاقم که شاهد پیشرفت‌های اخیر او باشم و گمان می‌کنم که او به‌طرز قابل ملاحظه‌ای پیشرفت کرده باشد.
پیش بینی میلوس سارسف از سه رتبه ی نخست مستر المپیا 2023 ؛ مربی سامسون داودا میهمان ویژه پادکست جی کاتلر جی کاتلر نیز تایید کرده است:
او به‌شدت پیشرفت کرده است. من در گوشی‌ام عکسی از آخرین آپدیت بدنی او را دارم. اما با این حال گمان می‌کنم که در حال حاضر افراد کمی در دسته آزاد باشند که از حیث تناسب و زیبایی اندام توان رقابت با اندرو جکد را داشته باشند. جکد علاوه بر این از حیث سایز، پهنا و حتی قد نیز دست بالا را دارد و بنابراین کار برای کارلوس توماس جونیور به‌شدت سخت خواهد بود.
این البته نخستین بار نیست که میلوس سارسف به گفتگو درباره مستر المپیا 2023 پرداخته است. سارسف در ماه مارس گفته بود که اگر سامسون داودا می‌خواهد شانسی در این مسابقات داشته باشد باید به‌سختی بر روی عضلات پشت خود و افزایش ضخامت عضلاتش در این ناحیه کار کند. دوادا نیز خود حرف مربی‌اش را تایید کرده بود و گفته بود که با برطرف کردن ضعف عضلات پشت خود نه درک لانسفورد و نه هادی چوپان توان رقابت با او را نخواهند داشت. میلوس سارسف گفته است که از حالا تا برگزاری مستر المپیا 2023 در ماه نوامبر هیچ استراحتی برای سامسون داودا در کار نخواهد بود. پیش بینی میلوس سارسف از سه رتبه ی نخست مستر المپیا 2023 ؛ مربی سامسون داودا میهمان ویژه پادکست جی کاتلر طرفداران بدنسازی شدیدا مشتاقند تا سامسون داودا را دوباره بر روی استیج ببینند. این بدنساز نیجریه‌ای اخیرا در چند فیگورگیری افتخاری حاضر بوده است. داودا در فیگورگیری افتخاری پیتسبورگ پرو نیز در کنار نام‌هایی چون نیک واکر، درک لانسفورد، بیگ رامی و هانتر لابرادا حاضر بود. سامسون داودا حالا در تلاش است تا تحت هدایت میلوس سارسف عنوان قهرمانی مستر المپیا 2023 را مال خود کند. شیر نیجریه‌ای در این مسیر رقبای سرسختی نظیر هادی چوپان، درک لانسفورد و نیک واکر را پیش رو دارد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...