در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ مجیدی و آجورلو امتیازات استقلال را زیر سوال بردند!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: امسال هیچ تیمی به اندازه استقلال از سمت داوری سود نکرده و گرفتن ۱۴ پنالتی به سود آبی‌ها در ۲۴ هفته گذشته گواه این ادعاست.
کدخبر (34808) | 29 فروردین 1401 | ساعت 07:29
0 60
در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز مطرح شد؛ مجیدی و آجورلو امتیازات استقلال را زیر سوال بردند!
پیشکسوت پرسپولیس گفت: امسال هیچ تیمی به اندازه استقلال از سمت داوری سود نکرده و گرفتن ۱۴ پنالتی به سود آبی‌ها در ۲۴ هفته گذشته گواه این ادعاست.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، با انتقاد از اظهارات آجورلو درباره تشکیل کار گروه داوری در بازی‌های باقی مانده لیگ، گفت: جالب است که مجیدی و آجورلو اعتقاد دارند داوری‌ها به ضرر استقلال بوده در حالی که مردم و بیشتر کارشناسان اعتقاد دارند که داوری‌ها به سود استقلال بوده است. امسال هیچ تیمی به اندازه استقلال از سمت داوری سود نکرده و گرفتن ۱۴ پنالتی به سود آبی‌ها در ۲۴ هفته گذشته گواه این ادعاست. 

وی ادامه داد: آجورلو می‌گوید که برای بازی‌های پیش رو باید کارگروه ویژه تشکیل شود تا داوری‌ها عادلانه باشد، اگر داوری‌های لیگ غیرعادلانه بوده،خود به خود آن ۱۴ پنالتی استقلالی‌ها و امتیازاتی که از این راه به دست آمده هم زیر سوال می‌رود. چه طور وقتی استقلال از داوری‌ها سود می‌برد، داوری‌ها بدون اشکال بود و تشکیل کار گروه لازم نبود؟ 

مدافع سابق پرسپولیس متذکر شد: چرا وقتی ۱۴ پنالتی به سود استقلال گرفته شد، به قضاوت داورها هیچ اعتراضی نداشتند؟ استقلالی‌ها قطعا با نتایج اخیرشان احساس خطر کرده‌اند و با این رویکرد می‌خواهند در بازی‌های پیش رو داورها را زیر فشار بگذارند تا به سودشان قضاوت کنند.

محمد با اشاره به اتهامات فرهاد مجیدی به کمیته داوران خاطرنشان کرد: مجیدی در مصاحبه‌اش به کمیته داوران اتهام می‌زند و البته که بارانش هم نبوده و‌ در مصاحبه‌های مختلف به اشکال گوناگون به کمیته داوران و کمیته انضباطی اتهام زده اما هیچ برخوردی با او صورت نگرفته است. در حالی که کمیته انضباطی همیشه با مربیانی که درباره کمیته داوران کوچکترین انتقاد کرده‌اند، بلافاصله برخورد کرده است. سوال اینجاست که  فرق مجیدی با بقیه مربیان لیگ چیست؟ چرا سرمربی استقلال مصونیت دارد و با مجیدی هیپ برخوردی نمی‌شود؟ متاسفانه شرایط لیگ به شکلی شده که گل‌محمدی با کوچکترین اشتباه ۶ جلسه محرومیت می‌شود اما مجیدی هرکاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و هیچ برخوردی با او صورت نمی‌گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در  ادامه انتقاداتش به دیدار میرشاد ماجدی با لیدرهای استقلال اشاره کرده و گفت: کجای دنیا دیده‌اید که ریاست و یا سرپرست فدراسیون با لیدرهای یک باشگاه جلسه بگذارد و دیدار کند؟ شرایط فوتبال ما خنده‌دار است. در فوتبال روز جهان ما چیزی به نام لیدر نداریم و تنها جایی که لیدر دارد، فوتبال ماست، اما سرپرست فدراسیون ما با لیدرهای یک باشگاه خاص دیدار می‌کند و جلسه می‌گذارد. حرکت ماجدی شان فدراسیون را پایین آورده است و علاوه بر این حرکتش شائبه‌برانگیز است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...