شفاف سازی بازیگران سریع و خشن 10 ؛ ماجرای تنش ها میان جیسون موموآ و وین دیزل چه بود؟

وین دیزل به شایعه اختلافات میان بازیگران سریع و خشن 10 واکنش نشان داده است.
کدخبر (193699) 22 خرداد 1402 | ساعت 16:06
0 460
وین دیزل به شایعه اختلافات میان بازیگران سریع و خشن 10 واکنش نشان داده است.

به گزارش سرخ نیوز، مجموعه فیلم‌های سریع و خشن در طی سالیان سال نه‌تنها به‌لحاظ صحنه‌های اکشن پر زرق و برق بلکه از حیث تقابل‌های جذاب شخصیت‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.در قسمت جدید این مجموعه یعنی «سریع و خشن 10: فست ایکس» شاهد یک تقابل جذاب دیگر هستیم: وین دیزل برابر جیسون موموآ و این در حالی است که در چند سری قبلی این فرنچایز تقابل دواین جانسون و وین دیزل بود که نگاه‌ها را به‌سمت خود خیره کرد.

دعوای وین دیزل و جیسون موموآ چقدر جدی است؟

شایعه‌ها حاکی از آنند که وین دیزل چندان از سیر داستانی سریع و خشن 10 راضی نیست. می‌گفتند دیزل معتقد است که جیسون موموآ تمام تم‌های داستانی و جزئیاتی که او در طی سال‌ها و از صفر بنا ساخته است بدون هیچگونه زحمتی مال خود کرده است. با این حال این دو ستاره هالیوود به تازگی در خصوص تمامی این شایعه‌ها شفاف‌‌سازی کرده‌اند.
شفاف سازی بازیگران سریع و خشن 10 ؛ ماجرای تنش ها میان جیسون موموآ و وین دیزل چه بود؟

پاسخ وین دیزل به شایعات درگیری با جیسون موموا

جیسون موموآ در فیلم سینمایی سریع و خشن 10 نقش دانته ریس را ایفا نموده است. دانته فرزند هرنان ریس است که در قسمت پنجم سریع و خشن به تصویر کشیده شده بود. دانته حالا در تلاش است تا از دومینیک تورتو (با بازی وین دیزل) انتقام بگیرد. گرچه سریع و خشن 10 فروش خوبی داشته است اما بازخوردها و واکنش‌ها به آن ابدا چیزی نبود که انتظار می‌رفت. وبسایت Radar Online در خصوص این فیلم نوشته است:
رابطه‌ی میان جیسون موموآ و وین دیزل تنها نکته مثبت فست ایکس است. موموآ تمام چیزهایی که دیزل در طی سالیان ساخته و بنا کرده بود را تنها با یک فیلم از او دزدید.
شفاف سازی بازیگران سریع و خشن 10 ؛ ماجرای تنش ها میان جیسون موموآ و وین دیزل چه بود؟ با این حال وین دیزل در پست اینستاگرامی اخیر خود به این شایعات پایان داده است. دیزل گفته است که او به تمام دست‌اندرکاران فیلم سریع و خشن 10 عشق می‌ورزد و به‌زودی نیز قرار است برای فیلمبرداری قسمت بعدی سریع و خشن مجددا به آنها بپیوندد. او در خصوص جیسون موموآ نیز گفته است:
جیسون می‌خواست چیزی کاملا خاص و منحصر بفرد را تجربه کند. او شخصیتی را ساخت که دنیا فراموشش نخواهد کرد.
شفاف سازی بازیگران سریع و خشن 10 ؛ ماجرای تنش ها میان جیسون موموآ و وین دیزل چه بود؟ جیسون موموآ نیز اخیرا از وین دیزل تشکر کرده بود و فرصت بازی در کنار او را یک خوش‌شانسی برای خودش به‌شمار آورده بود. البته تقابل و تنش‌های موجود میان موموآ و دیزل تنها نزاعی نیست که در طی سالیان اخیر در مجموعه فیلم‌های سریع و خشن دیده‌ایم. بزرگترین تقابل این فرنچایز بدون شک مابین دواین جانسون و وین دیزل اتفاق افتاده است.

رفع کدورت ها میان دواین جانسون و وین دیزل

درگیری‌های ادامه‌دار دواین جانسون و وین دیزل شهره خاص و عام است. همچنان مشخص نیست که در پشت صحنه سریع و خشن چه گذشت که موجب شد راک به‌طور کلی قید حضور در ادامه این مجموعه را بزند. با این حال جانسون در فیلم سریع و خشن 10 حضور کوتاهی داشته است و به‌نظر می‌رسد که دوباره به جمع بازیگران این فرنچایز محبوب اضافه شده است و درگیری‌ها و اختلافات گذشته را به دست فراموشی سپرده است. شفاف سازی بازیگران سریع و خشن 10 ؛ ماجرای تنش ها میان جیسون موموآ و وین دیزل چه بود؟ دواین جانسون در این خصوص گفته است:
در تابستان سال گذشته من و وین دیزل تمامی کدورت‌ها را کنار گذاشتیم. ما همواره پاسبان این فرنچایز، شخصیت‌های آن و مهم‌تر از همه طرفداران آن هستیم و خواهیم بود. کارنامه حرفه‌ای من بر شاکله‌ی اولویت قرار دادن مخاطب بنا شده و این همواره همچون ستاره قطبی راهنمای مسیر من خواهد بود.
ویدیو: تریلر رسمی سریع و خشن 10 اخبار و حواشی سینما

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...