محمد: مدیرعامل تراکتور به دنبال فرافکنی بود

مدافع سابق سرخپوشان گفت: نمی‌دانم خبر پیوستن پورعلی‌گنجی به پرسپولیس چقدر صحت دارد اما اگر این انتقال قطعی شود، حضور در پرسپولیس می‌تواند به اوج‌گیری دوباره او کمک کند.
کدخبر (40788) | 04 خرداد 1401 | ساعت 06:49
0 76
محمد: مدیرعامل تراکتور به دنبال فرافکنی بود
مدافع سابق سرخپوشان گفت: نمی‌دانم خبر پیوستن پورعلی‌گنجی به پرسپولیس چقدر صحت دارد اما اگر این انتقال قطعی شود، حضور در پرسپولیس می‌تواند به اوج‌گیری دوباره او کمک کند.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز به ادعاهای مدیرعامل تراکتور درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس و تلاش او برای مقصر جلوه دادن سرخپوشان اظهار داشت: مدیرعامل تراکتور به دنبال فرافکنی بود و تلاش می‌کرد که اتفاقات را لاپوشانی کند در حالی که همه اتفاقات بازی را دیدند و کاملا مشخص بود که هواداران تراکتور سنگ پرتاب کرده‌اند. 

وی افزود: اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور کار یه عده تماشاگرنماست و حساب مردم شریف آذربایجان از آنها جداست، هوادار پرسپولیس چرا باید به بازیکن و مربی تیم خودش سنگ پرتاب کند؟ پرسپولیس مهمان بوده و تامین امنیت بازی بر عهده میزبان است.

مدافع سابق سرخپوشان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا می‌خواهند عالیشاه را مقصر نشان دهند در حالی که اگر امید مقصر بود، داور بازی او را اخراج می‌کرد. هواداران تراکتور از قبل شروع بازی داشتند سنگ پرتاب می‌کردند و هر انسانی جای عالیشاه بود همان حرکت را می‌کرد. هواداران تراکتور حتی به کاپیتان خودشان هم رحم نکردند و به سمت مهدی کیانی هم سنگ پرتاب می‌کردند. عالیشاه به هیچ عنوان مقصر نیست و به نظرم اتفاقات این بازی برنامه‌ریزی شده و هدفمند بود. محمد درباره اخبار نقل و انتقالاتی اطراف پرسپولیس و احتمال پیوستن پورعلی‌گنجی به سرخپوشان خاطرنشان کرد: پورعلی‌گنجی بازیکن باکیفیتی است و تجربه بالایی دارد، حضور او در پرسپولیس می‌تواند به سود هر دو طرف تمام شود. نمی‌دانم خبر پیوستن او به پرسپولیس چقدر صحت دارد اما اگر این انتقال قطعی شود، حضور در پرسپولیس می‌تواند به اوج‌گیری دوباره پورعلی‌گنجی کمک کند تا در آستانه جام جهانی باز هم به تیم ملی برسد. پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال بازگشت بیرانوند به جمع سرخپوشان گفت: بیرانوند در زمان حضورش در پرسپولیس بسیار تاثیرگذار بود و از ارکان قهرمانی‌های پرسپولیس به شمار می‌رفت. اگر باشگاه بتواند برای فصل آینده بیرانوند را بازگرداند، می‌تواند شرایط تیم را بهبود ببخشد و همه پرسپولیسی‌ها از بازگشت او استقبال خواهند کرد. مدافع سابق سرخپوشان با تاکید بر لزوم تلاش باشگاه برای تامین منابع مالی متذکر شد: بازیکنان پرسپولیس امسال از هر تیم دیگری دریافتی کمتری داشته‌اند و تازه دریافتی تیم به ۷۰ درصد رسیده است. متاسفانه مشکلات مالی بخش جدا ناپذیر باشگاه پرسپولیس شده و این رویه باید تغییر کند‌. مدیران باشگاه باید هرچه زودتر همه مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند تا ستاره‌های تیم با خیال آسوده قراردادشان را تمدید کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...