بخشش اموال پرسپولیس با اسم رمز خاص! + ویدیو

با گذشت بیش از یکسال، هنوز هم سه دانگ ساختمان باشگاه‌ پرسپولیس در مصادره شستا است.
کدخبر (52900) 10 مرداد 1401 | ساعت 12:49
0 200
با گذشت بیش از یکسال، هنوز هم سه دانگ ساختمان باشگاه‌ پرسپولیس در مصادره شستا است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، حمید سجادی در مصاحبه اخیر خود صراحتا اعتراف می کند که سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس در اختیار شستا است! این فاجعه در زمان وزارت سلطانی فر اتفاق افتاد و وزیری که او را با القابی چون «بابا مسعود» خطاب می کردند لطمه ای جبران ناپذیر به باشگاه پرسپولیس وارد کرد.

همواره این سوال مطرح بوده که چرا شستا هیچ اقدامی برای مصادره ساختمان باشگاه استقلال نکرد؟! در شرایطی که ساختمان باشگاه آبی پوش پایتخت هم در منطقه بهتری واقع شده و هم مساحت بیشتری دارد! به علاوه ساختمان باشگاه استقلال نیز جز اموال فدراسیون فوتبال بود‌ه اما اینکه چرا دست روی ساختمانی می گذارند که امور باشگاه پرسپولیس در آن جریان دارد؟! فراموش نکنیم که همین حالا هم دو زمین تمرین با وسعت بیشتر و در مناطق بهتر در اختیار استقلالی ها قرار گرفته است و معنای این، چیزی جز تبعیض نیست وگرنه هردو تیم دولتی و زیر مجموعه وزارت ورزش هستند.
آنها که با اسم رمز «دستمزد ویلموتس» باعث شدند اموال پرسپولیس به راحتی بذل و بخشش شود کجا هستند؟! مسعود سلطانی فر که بدون کوچکترین پاسخگویی از انظار عموم پنهان است و مهدی تاج هم بعد از رقم زدن یک فاجعه، بار دیگر سودای ریاست فدراسیون را در سر می پروراند. برای پرداخت دو میلیون یورو به ویلموتس، ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس را بخشیدید؛ سوال اینجاست که برای پرداخت طلب ۳ میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار یورویی مرد بلژیکی قرار است چه بلایی بر سر این فوتبال بیاورید؟!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...