تماشای دیدار ایران-آمریکادر جام جهانی قطر را از دست ندهید!

سوشیتدپرس در گزارشی به جام جهانی قطر 2022 پیش رو پرداخت و از دیدار ایران و آمریکا به عنوان مادر تمام بازی‌ها یاد کرد.
کدخبر (55676) | 18 مرداد 1401 | ساعت 13:08
0 98
تماشای دیدار ایران-آمریکادر جام جهانی قطر را از دست ندهید!
سوشیتدپرس در گزارشی به جام جهانی قطر 2022 پیش رو پرداخت و از دیدار ایران و آمریکا به عنوان مادر تمام بازی‌ها یاد کرد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ایسنا، در گزارش جدیدی که از خبرگزاری آسوشیتدپرس منتشر شده است، توصیف جالبی از بازی ایران در مقابل آمریکا در جام جهانی 2022 قطر آمده است. این خبرگزاری بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 2022 را به‌عنوان مادر تمام بازی‌ها یاد کرده است.

اظهارات آسوشیتدپرس درباره جام جهانی قطر

آسوشیتدپرس همچنین درباره جام جهانی قطر 2022 مطالب زیر را اظهار کرده است: آخرین فرصت برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، بازگشت کیلیان ام‌باپه به بزرگ‌ترین صحنه و آمادگی برزیل برای کسب ستاره ششم. این جام جهانی بی‌شک یکی از جذاب‌ترین جام‌های جهانی در چند دهه اخیر خواهد بود؛ ۳۲ تیم، ۶۴ مسابقه، ۲۸ روز، اولین جام جهانی در خاورمیانه.جام جهانی قطر

تیم‌های برتر

برزیل:‌ بسیاری از بازیکنان برزیل نظیر نیمار، وینیسیوس جونیور و سایر بازیکنان برزیل همه در قله شکوفایی خود هستند و در جام جهانی قطر به درخشش درخواهند آمد. آیا اولین قهرمانی برزیل پس از سال ۲۰۰۲ دوباره در جام جهانی قطر به وقوع خواهد پیوست؟ آرژانتین: از زمان فوتبالیست برتر آرژانتین یعنی آقای دیگو مارادونای بزرگ، هیچ عنوانی در جام جهانی برای این تیم کسب نشده است. جام جهانی قطر اولین جام جهانی پس از مرگ مارادونا خواهد بود و به احتمال زیاد آخرین جام جهانی برای لیونل مسی. انگلیس: این تیم به عنوان یکی از تیم‌هایی که تا نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ بالا آمد و در جام جهانی یورو ۲۰۲۰ فینالیست شد، هم‌اکنون یکی از مدعیان سرسخت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است. بلژیک:  "نسل طلایی فوتبال بلژیک"  با گذشت زمان رو به اتمام است و این جام جهانی شاید آخرین شانس حضور این نسل از فوتبال بلژیک برای قهرمانی در جام جهانی است. کوین دی بروین در حال حاضر مسئولیت رهبری تیم ملی بلژیک را دارد. فرانسه: آماده ترین تیم اروپایی که مدافع عنوان قهرمانی هم است و به اندازه دو تیم ملی بازیکنان خوب بی‌نظیری را در اختیار دارد. مهاجمانی نظیر ام باپه و کریم بنزما در خط حمله تیم ملی فرانسه می‌درخشند. آیا فرانسه می‌تواند مانند تیم ملی برزیل که در سال ۱۹۶۲، قهرمان جام جهانی خود را در دوره بعد تکرار کرد، این قهرمانی را تکرار کند؟

ستاره‌های بزرگ جام جهانی قطر 2022

لیونل مسی این مهاجم آرژانتینی 7 بار بهترین بازیکن جهان شده است. این جام جهانی احتمالاً آخرین جام جهانی و آخرین فرصت او برای قهرمانی تیم آرژانتین است. او امید اول آلبی‌سلسته است. این نکته را باید یادآوری کنیم که مسی به‌تنهایی نمی‌تواند قهرمانی تیم ملی کشورش را در جام جهانی رقم بزند. این فوتبالیست آرژانتینی پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا که اولین قهرمانی او در رده ملی بود، انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام جهانی پیدا کرده است. او می‌خواهد ویترین افتخارات خود را با قهرمانی در جام جهانی با شکوه تر کند. اگر مهاجم آرژانتینی به روندی که در پیش گرفه است ادامه دهد به اهداف خود در جام جهانی قطر خواهد رسید و می‌تواند عملکرد تیمش را در جام جهانی پیش رو بهبود ببخشد. کوین دی بروین این بازیکن بلژیکی بهترین هافبک جهان است. بلژیک فقط باید امیدوار باشد که او تا شروع بازی های جام جهانی مصدوم نشود. تیم ملی بلژیک می تواند در صورت همکاری کوین دی بروین با روملو لوکاکو برد هر تیمی را در جام جهانی مشکل‌ساز کند. ستاره‌های فوتبال بلژیک بسیار زیاد هستند اما کوین دی بروین بی شک بهترین بازیکن این تیم است که در تیم منچسترسیتی هم همه کاره به حساب می‌آید. نیمار نیمار قصد دارد جام جهانی و توپ طلا را در ویترین افتخارات خود اضافه کند و این مهاجم برزیلی بهتر از هرکسی می‌داند که راه رسیدن به توپ طلا قهرمانی در جام جهانی است.  نیمار می‌تواند مانند قهرمانی در المپیک ریو، این بار با تیم ملی برزیل افتخار قهرمانی در جام جهانی 2022 را به دست آورد. کریستیانو رونالدو بهترین گلزن در تیم ملی پرتغال است. این بازیکن پرتغالی اکنون ۳۷ سال دارد و جام جهانی قطر بی‌شک آخرین فرصت برای حضور رونالدو در جام جهانی است. این ستاره فوتبال بعد از اینکه از تیم یوونتوس جدا شد و در یونایتد حضور پیدا کرد، از نظر گل زدن در رده باشگاهی افت پیدا کرده است. با وجود تمام نقدهایی که از او می‌شود، رونالدو هنوز هم امید اول تیم ملی پرتغال برای گل زدن در جام جهانی خواهد بود. کیلیان ام‌باپه این بازیکن افتخارات زیادی نظیر قهرمانی در جام جهانی 2018 را در کارنامه افتخارت خود دارد و حالا امید اصلی قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی قطر است. او ۴ گل در دوره قبل جام جهانی به تیم های مختلف زده است تا خیلی از افراد با قهرمانی تیمش در ۱۹ سالگی، به مقایسه کردن او با پله، اسطوره فوتبال برزیل بپردازند. پله وقتی تنها 17 سال سن داشت، در جام جهانی ۱۹۵۸ برزیل را قهرمان کرد و ۴ سال بعد در سال ۱۹۶۲ نیز توانست قهرمانی برزیل را در جام جهانی تکرار کند.

نحوه برگزاری جام جهانی

برای یک جشن فوتبال آماده شوید. هشت گروه چهار تیمی وجود دارد که دو تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند. چهار بازی پشت سر هم در هر روز وجود خواهد داشت؛ بله! چهار. برای مرحله حذفی که یک روز پس از پایان مرحله گروهی آغاز می‌شود، استراحتی وجود نخواهد داشت.

بازی‌هایی که تماشای آنها را نباید از دست داد:

ایران - آمریکا این بازی به عنوان "مادر همه بازی‌ها" نام‌گذاری شده است. درست مانند جام جهانی ۱۹۹۸، دو کشور در مرحله گروهی در یک مسابقه سیاسی به مصاف هم خواهند رفت. روابط دیپلماتیک بین کشورها از زمان قطع شدن آن در سال ۱۹۸۰ هنوز احیا نشده است. غنا - اروگوئه کسی ۲ ژوئیه ۲۰۱۰ را به خاطر می آورد؟ در آخرین دقیقه وقت اضافه در دیدار اروگوئه و غنا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، لوئیس سوارس عمدا توپ را با دست لمس کرد و اخراج شد. غنا در ضربات پنالتی شکست خورد و سوارس جشن گرفت. سنگال - هلند این دیدار با حضور سادیو مانه و فیرجیل فان‌دایک جالب است. آرژانتین - مکزیک اولین رقابت بزرگ قاره‌ای در مرحله گروهی اسپانیا - آلمان دو قهرمان سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴، دو غول فوتبال اروپا و جهان.

بازی‌های دوستانه تیم های شرکت کننده در قطر برای آینده

با توجه به برگزاری این جام جهانی در میانه فصل،  بسیاری از کشورها بازی های دوستانه زیادی ندارند. در واقع، برای کشورهای اروپایی، مسابقات لیگ ملت‌ها به نوعی بازی‌های دوستانه است. از جمله بازی‌های بزرگ ماه آینده می‌توان به بازی‌های ایتالیا مقابل انگلیس، هلند مقابل بلژیک، انگلیس مقابل آلمان و پرتغال مقابل اسپانیا اشاره کرد. ایالات متحده ماه بعد با ژاپن و عربستان سعودی بازی دوستانه خواهد کرد که هر دو بازی در یک کشور اروپایی برگزار می‌شوند.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...