6 پرده از اتفاقات جنجالی پرسپولیس - فولاد

دیدارهای پرسپولیس و فولاد در سال‌های اخیر پر از جنجال و حواشی درون و بیرون زمین بوده است.
کدخبر (58461) 26 مرداد 1401 | ساعت 19:31
0 67
دیدارهای پرسپولیس و فولاد در سال‌های اخیر پر از جنجال و حواشی درون و بیرون زمین بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ‌نیوز، پرسپولیس در شرایطی روز جمعه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف فولاد خواهد رفت که در سال‌های اخیر دیدارهای دو تیم همواره پر از حواشی و جنجال بوده است. در ادامه برخی از این حواشی را در 6 پرده مرور خواهیم کرد. گل هند افشین، قهرمانی پرید دیدار برگشت دو مدعی قهرمانی در لیگ سیزدهم تا آخرین دقایق بازی با تساوی یک-یک پیگیری می‌شد تا اینکه آرش افشین با کمک دست دروازه پرسپولیس را باز کرد تا فولاد برنده این دیدار لقب بگیرد. فولاد در پایان فصل با دو امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیسی که یک امتیاز از آن کسر شده بود قهرمان شد!

  قهرمانی فولاد با بازیکنان سرباز قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم یک جنجال دیگر در پی داشت. پیگیری‌های علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس و در ادامه باشگاه فجرسپاسی باعث باز شدن یک پرونده جنجالی شد، پرونده‌ای که طی آن مشخص شد تعداد زیادی از بازیکنان فولاد از جمله کاپیتان، ستاره‌ها و پسر مدیرعامل وقت این تیم کارت پایان خدمت جعلی داشته‌اند. در پی این اتفاق تنها بازیکنان مذکور سرباز شدند و جریمه‌ای برای فولادی که با بهره گیری از این بازیکنان قهرمان لیگ شده بود در نظر گرفته نشد. اخراج جنجالی پیام صادقیان در هفته‌های ابتدایی لیگ چهاردهم، پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد رفت. در یکی از صحنه‌های بازی سرخ‌ها به خطای هند بازیکن فولاد معترض شدند، اعتراضی که منجر به اخراج صادقیان شد. اعتراض صادقیان در نهایت منجر به محرومیت شش ماهه او شد، هر چند در ادامه این محرومیت به سه ماه کاهش یافت ولی این بازی به نوعی منجر به پایان دوران درخشان صادقیان در پرسپولیس شد. بعدها اعتراضات شدیدتری در فوتبال ایران دیدیم که هیچ جریمه مضاعفی نداشت! بیشتر بخوانید: بررسی ادعای تکراری جواد نکونام؛ فولاد دو سال بازیکنی جذب نکرد؟
  پنالتی بادآورده و رکوردی که ثبت نشد در دور برگشت لیگ هجدهم، پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد رفت و با حساب دو بر یک شکست خورد. تنها شکست فصل پرسپولیس در لیگ برتر که مانع از ثبت رکورد یک فصل بدون شکست توسط شاگردان برانکو شد. گل دوم فولاد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. چند روز بعد کارشناسان داوری بر اشتباه بودن این پنالتی صحه گذاشتند و محمد نادری مدافع وقت پرسپولیس مدعی شد بازیکن فولاد از او حلالیت طلبیده و به پنالتی نبودن این صحنه معترف شده است.
  وقتی کنعانی آمپر چسباند در دور رفت لیگ بیستم، پرسپولیس با حساب دو بر یک از سد فولاد گذشت. تک گل فولاد روی یک پنالتی عجیب حاصل شد. توپی که به سینه کنعانی‌زادگان برخورد کرده بود پنالتی اعلام شد تا شاهد اعتراض‌های عجیب این بازیکن همراه شد، اعتراضی که با دخالت کریم باقری به پایان رسید. بیشتر بخوانید: بلیت فروشی بازی پرسپولیس و فولاد آغاز شد
  حمله هاشمی‌نسب به کادر فنی پرسپولیس دیدار رفت دو تیم در لیگ بیستم یک جنجال دیگر نیز در پی داشت. مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد که در جریان بازی با کادر فنی سرخ‌ها درگیری لفظی داشت در پایان بازی به سمت کادر فنی سرخ‌ها حمله کرد که اگر دخالت‌های کریم باقری نبود قطعا شاهد صحنه‌های تلخ‌تری در ورزشگاه آزادی بودیم. او بعد از بازی نیز صحبت‌های عجیبی به زبان آورد!
 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...