بازی پرسپولیس با ذوب آهن 3 بر صفر می‌شود؟!

کدخبر (59796) | 30 مرداد 1401 | ساعت 09:56
0 71
بازی پرسپولیس با ذوب آهن 3 بر صفر می‌شود؟!
به نظر می‌رسید که کمیته انضباطی در یک مورد پرونده مربوط به ذوب آهن، مرتکب اشتباه و تخلف شده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ایران‌ورزشی، باشگاه ذوب‌آهن از حدود سه سال قبل به محمدباقر صادقی، دروازه‌بان قدیمی خود مبلغی را بدهکار است. این بازیکن از کمیته تعیین وضعیت رأی قطعی هم گرفته و پنجره نقل و انتقالات ذوب‌آهن را بسته اما در اقدامی عجیب، مسئولان مربوطه چهارشنبه دو هفته قبل، یعنی تاریخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ و سه روز پیش از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر، برای یک روز به باشگاه اصفهانی اجازه دادند تا قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند. آن هم در شرایطی که با محمدباقر صادقی تسویه حساب نشده و طلب او را پرداخت نکرده‌اند. وقتی بازیکن سابق ذوب‌آهن به این تصمیم معترض می‌شود، مسئولان پی به اصل موضوع می‌برند و به بازیکن می‌گویند که در این مورد اشتباه کرده‌اند. به همین دلیل پنجشنبه نامه‌ای را به بازیکن می‌دهند مبنی بر بستن دوباره پنجره نقل و انتقالات ذوب‌آهن. اتفاقی عجیب که با توجه به مدارک و مستندات موجود می‌تواند دو بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس و تراکتور را تحت‌الشعاع قرار داده و نتیجه هر دو را به سه بر صفر تغییر بدهد.

 محمدباقر صادقی در این زمینه می‌گوید: «سه سال قبل وقتی رشید مظاهری به تراکتور رفت، قرارداد من به عنوان دروازه‌بان اول ذوب‌آهن افزایش پیدا کرد. با رفتن سعید آذری، مدیران جدید ذوب‌آهن به من هجمه وارد کردند که چرا باید قراردادت زیاد شود. مرا به سازمان بازرسی بردند و تمام حساب مرا بررسی کردند و نتوانستند موردی پیدا کنند. یک روز آقای منصوریان به عنوان سرمربی تیم آمد و گفت یا قراردادت را کم کن و یا دیگر سر تمرین نیا! قبول نکردم و منصوریان مرا اخراج کرد. همان زمان شکایت کردم و در این سه سال اخیر درگیر این موضوع بودم. تمام شواهد دال بر این بود که باشگاه یکطرفه اخراجم کرد. البته ابتدا گفتند خودت نیامدی اما من ۷ شاهد از میان بازیکنان تیم بردم که شهادت دادند منصوریان و باشگاه مرا اخراج کرده‌اند. الان هم مدت‌هاست حکم قطعی کمیته تعیین وضعیت را دارم اما طلبم را نمی‌دهند و جالب اینکه می‌توانند پنجره بسته را هم باز کنند.» صادقی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: «من قدیمی‌ترین طلبکار ذوب‌آهن هستم که حکم هم دارم. با این حال تمام بدهی‌ها را داده‌اند بجز بدهی من. جالب اینکه می‌گویند رأی را به استیناف هم برده‌اند اما آن سه درصد پول را برای اعتراض و دادرسی پرداخت نکردند و حکم من اتوماتیک‌وار به کمیته تعیین وضعیت برگشت. سؤال من این است چطور ۸ ماه پس از صدور رأی برای تجدید نظرخواهی به استیناف شکایت نکردند اما حالا و فقط برای یک روز این کار را بدون پرداخت هزینه‌ها انجام داده‌اند؟ تازه یکی دو روز مانده به شروع لیگ هم پنجره نقل و انتقالات ذوب‌آهن را باز کردند، آن هم بدون تسویه حساب با من. جالب اینکه نام من خردادماه در لیست طلبکاران ذوب‌آهن ثبت شده اما وقتی معترض شدم، فردایش پنجره را دوباره بستند و گفتند اشتباه کردیم.»

دروازه‌بان سابق ذوب آهن اضافه کرد: «دوباره به من نامه جدیدی دادند. نمی‌دانم این موضوع تا چه حد درست است اما شنیده‌ام به خاطر نزدیک بودن به انتخابات فدراسیون فوتبال، این کار را برای ذوب‌آهن انجام داده‌اند تا رأی آنها را داشته باشند. الان هم می‌خواهم از نورشرق به کمیته اخلاق شکایت کنم. چون اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند و باید جواب پس بدهند. ضمن اینکه با توجه به حضور بازیکنان جدید ذوب‌آهن در دو بازی ابتدایی، نتایج این دیدارها می‌تواند به سود رقبا تغییر کند. من در این زمینه تمام مدارک لازم را دارم و حتی ویدیوهایی موجود است که تخلفات را نشان می‌دهد.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...