رونمایی از متفاوت‌ترین قرارداد تاریخ پرسپولیس

کدخبر (64179) | 11 شهریور 1401 | ساعت 07:52
0 105
رونمایی از متفاوت‌ترین قرارداد تاریخ پرسپولیس
جذب شیخ دیاباته مهاجم مالیایی از سوی باشگاه پرسپولیس پیچیدگی های خاصی داشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، شیخ دیاباته مهاجم خارجی مورد نظر پرسپولیس که روز گذشته به ایران رسید، امروز یا فردا با حضور در باشگاه قرارداد رسمی خود را منعقد خواهد کرد اما آنچه که باید بدانید این است که وی پیش نویس قرارداد را دو روز پیش امضا و برای باشگاه ارسال کرده است و از حالا شیخ دیاباته را باید بازیکن پرسپولیس دانست.

دیاباته قرار است امشب برای ام آر آی برود و فردا نیز روانه ایفمارک خواهد شد تا تست‌های پزشکی اش را پشت سر بگذارد.

شاید برای برخی این تصور ایجاد شده باشد که جذب شیخ دیاباته برای باشگاه بی‌دردسر بوده است اما منابع آگاه خبر می دهند که این بازیکن تا آخرین لحظات قبل از امضای پیش نویس قراردادش با پرسپولیس مشغول مذاکره با تیمی از کشور فرانسه بوده و در واقع این احتمال وجود داشته که در دقیقه نود مسیر او از ایران به سمت اروپا تغییر کند.

نکته دیگری که طی هفته های اخیر پیرامون شیخ دیاباته مطرح و نگرانی هواداران را به دنبال داشت، مصدومیت های گاه و بیگاه وی بود و این دغدغه وجود داشت که دیاباته همچون گذشته که در استقلال بازی می کرد برخی مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست بدهد. باشگاه برای رفع این دغدغه طی مذاکراتی که با وی داشت، این توافق را حاصل کرد که دیاباته به اندازه تعداد بازی هایی که برای پرسپولیس انجام می دهد پول بگیرد و این بند در قرارداد گنجانده شده است اما از سوی دیگر پیشنهادی از سوی بازیکن مطرح شد که مورد موافقت باشگاه قرار گرفت تا قراردادی برد - برد برای دو طرف شکل بگیرد.

پیشنهاد دیاباته این بوده که به تعداد گل هایی که به ثمر می رساند مبلغ اولیه قراردادش به شکل تصاعدی بالا برود و ضمنا اگر وی بتواند عنوان آقای گلی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورد، مبلغ کلی قراردادش به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این نوع قرارداد متفاوت با دیگر قراردادهای باشگاه است و در واقع آپشن های جانبی آن بر مبلغ اصلی که گفته می شود چندان چشمگیر نیست سایه انداخته است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...