کامروایی کامران؛ قاسم پور به فینال رقابت های جهانی رسید + ویدئو

کامران قاسم پور با غلبه بر میریانی مایسورادزه گرجستانی به فنیال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان رسید.
کدخبر (69851) | 25 شهریور 1401 | ساعت 17:09
0 391
کامروایی کامران؛ قاسم پور به فینال رقابت های جهانی رسید + ویدئو
کامران قاسم پور با غلبه بر میریانی مایسورادزه گرجستانی به فنیال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، کامران قاسم پور نماینده کشورمان در وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی جهان با پیروزی مقابل میریانی مایسورادزه به فینال این رقابت ها رسید. بدین ترتیب دیدار فینال قاسم پور فردا شب برگزار می شود. با مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم روی تشک کشتی رفت و به فینال این رقابت ها رسید. مروری بر تاریخ مسابقات کشتی آزاد جهانی صربستان نشان می دهد که مسابقات مقدماتی قاسم پور امروز جمعه ۲۵ شهریورماه برگزار شد و دیدار فینال نیز فردا شب خواهد بود. نتایج رقابت های کشتی جهانی نشان می دهد که قاسم پور با شایستگی به فینال رسید. نمودار کشتی آزاد 92 کیلوگرم کامران قاسم پور نگاهی بر نتایج کشتی ها کامران قاسم پور تا فینال رقابت های جهانی صربستان؛

مدال طلای کامران قاسم پور؛ اولین مدال طلای کاروان کشتی ایران

کشتی فینال قاسم پور و جیدن کاکس

  • در مرحله فینال کشتی کامران قاسم پور، در وزن 92 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی آزاد صربستان 2022، کشتی کامران قاسم پور و جیدن کاکس برگزار شد و کشتی گیر کشورمان موفق شد با نتیجه 2-0 کشتی گیر آمریکا را شکست دهد و برای دومین سال پیاپی قهرمان جهان شود.

فیلم کشتی فینال کارمان قاسم پور و جیدن کاکس


 صحبت های کامران قاسم پور پس از شکست دادن جیدن کاکس و کسب مدال طلا


مراسم اهدای مدال طلای کشتی کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم


پیروزی قاسم پور مقابل عدلان ویسخانوف از فرانسه

کامران قاسم پور در نخستین دیدار خود در وزن ۹۲ کیلوگرم در مقابل عدلان ویسخانوف از فرانسه قرار گرفت. قاسمپور در ادامه نیز دو بار حریف را خاک کرد و یک بار هم پای او را از تشک خارج کرد تا در همان وقت نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر برنده شود.  

پیروزی قاسم پور مقابل احمد باتائف از بلغارستان

کامران قاسم پور در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف احمد باتائف از بلغارستان رفت. نماینده کشورمان در وقت دوم نیز بار دیگر حریف را با زیرگیری خاک کرد اما در ادامه خودش نیز با زیرگیری حریف خاک شد تا این دیدار را با پیروزی ۷ بر ۲ به سود خود خاتمه دهد. بنابراین قاسم پور به نیمه نهایی مسابقات رسید.
 

پیروزی قاسم پور مقابل مایسورادزه گرجستانی در نیمه نهایی

در نیمه نهایی وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسم پور به مصاف میریانی مایسورادزه گرجستانی رفت. در وقت دوم نیز قاسمپور با یک زیرگیری کشتی گیر گرجستانی را خاک کرد تا با پیروزی ۵ بر صفر راهی دیدار فینال شود.
 

صحبت‌های قاسم‌پور بعد از صعود به فینال رقابت های جهانی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...