خلاصه کشتی رضا اطری با ری هیگوچی از ژاپن + ویدئو

خلاصه کشتی رضا اطری در فینال وزن 61 کیلوگرم برابر هیگوچی از ژاپن نشان می دهد که نماینده کشورمان با نتیجه 10 بر 0 شکست خورد و به مدال نقره رسید.
کدخبر (70778) | 27 شهریور 1401 | ساعت 16:43
0 257
خلاصه کشتی رضا اطری با ری هیگوچی از ژاپن + ویدئو
خلاصه کشتی رضا اطری در فینال وزن 61 کیلوگرم برابر هیگوچی از ژاپن نشان می دهد که نماینده کشورمان با نتیجه 10 بر 0 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

به گزارش سرخ نیوز، رضا اطری در چارچوب فینال وزن 61 کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان به مصاف ری هیگوچی رفت و در نهایت با شکست مقابل این رقیب قدرتمند ژاپنی به مدال نقره مسابقات دست یافت. خلاصه کشتی رضا اطری در فینال مقابل ری هیگوچی نشان می دهد که اطری نتوانست رقیب قدرتمند را از پیش رو برداشته و به مدال نقره رسید.  بعد از اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲، مشخص شد که نماینده ما در وزن 61 کیلوگرم رقابت ها رضا اطری است که توانست به فینال وزن 61 کیلوگرم رسیده و مدال نقره را بر گردن بیاویزد. با این حساب کاروان کشتی آزاد ایران تا کنون موفق به کسب یک طلا، سه نقره و دو برنز شده و باید دید در ادامه رقابت های جهانی بلگراد چه نتایج و مدال هایی رقم می خورد. رضا اطری در بلگراد طلسم شکنی کرد و برای نخستین بار مدال جهانی کسب کرد. مروری بر نتایج رضا اطری تا فینال رقابت های جهانی صربستان نشان می دهد که با توجه به قرعه کشی مسابقات جهانی بلگراد، او در نخستین دیدار خود در وزن 61 کیلوگرم در مقابل بشیر علی لی از مقدونیه قرار گرفت، اطری سپس اسلام بازرگانوف از آذربایجان را برد و یه یک چهارم نهایی رسید. پیروزی مقابل گئورگی وانگلوف بلغارستانی اطری را به نیمه نهایی رساند، در این مرحله اطری با شکست دادن نارانخو نارمانداخ از مغولستان فینالیست شد اما با شکست مقابل رقیب قدرتمند ژاپنی به نقره بسنده کرد. طبق تاریخ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صربستان، رضا اطری شنبه 26 شهریور به روی تشک رفت و موفق شد به فینال برسد. دیدار فینال او نیز یکشنبه 27 شهریور برگزار شد. نقره اطری

ویدئو خلاصه کشتی رضا اطری با ری هیگوچی از ژاپن

خلاصه کشتی اطری و ری هیگوچی: رضا اطری در فینال وزن ۶۱ کیلوگرم در مقابل ری هیگوچی از ژاپن و نایب قهرمان المپیک ریو قرار گرفت که در همان ابتدای کار در خاک حریف قرار گرفت و یک بار هم فیتیله پیچ شد تا حساب کار ۴ بر صفر شود. در ادامه نیز هیگوچی یک بار دیگر اطری را خاک کرد و پس از آن هم دو بار او را به پل زد تا در همان ۳ دقیقه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی برسد و نماینده کشورمان صاحب مدال نقره شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...