خنده‌های رونالدو و تن‌هاخ؛ صلح برقرار شد؟

منچستریونایتد پس از شروع فصل و پشت سر گذاشتن یک چالش جدی در تابستان که به دنبال درخواست کریستیانو رونالدو برای جدایی به‌وجود آمده بود، در روند تغییرات قرار گرفته است.
کدخبر (70752) | 27 شهریور 1401 | ساعت 15:05
0 71
خنده‌های رونالدو و تن‌هاخ؛ صلح برقرار شد؟
منچستریونایتد پس از شروع فصل و پشت سر گذاشتن یک چالش جدی در تابستان که به دنبال درخواست کریستیانو رونالدو برای جدایی به‌وجود آمده بود، در روند تغییرات قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، منچستریونایتد پس از شروع بسیار پیچیده فصل و پشت سر گذاشتن یک چالش جدی در تابستان که به دنبال درخواست کریستیانو رونالدو برای جدایی به‌وجود آمده بود، در روند تغییرات قرار گرفته است. این ستاره پرتغالی همه گزینه‌های خود را در فصل نقل و انتقالات امتحان کرد و در نهایت انتخابی جز ماندن در اولدترافورد نداشت. بازیکن سابق یوونتوس تلاش داشت به بهانه بازی در لیگ قهرمانان اروپا از جمع شیاطین سرخ جدا شود. در سوی دیگر اریک تن‌هاخ هرگز نگفته است که کریستیانو را در یونایتد نمی‌خواهد، اگرچه او با این بازیکن بسیار سخت برخورد کرده است. این مربی هلندی در روزهای ابتدایی فصل رونالدو را از هسته پروژه ایجاد تحول در یونایتد خارج کرد و برنامه‌ای برای استفاده از این بازیکن نداشت. حالا پس از چند هفته به نظر می‌رسد که تنش‌ها کمی فروکش کرده و ممکن است به پایان این بحران اساسی در اولدترافورد رسیده باشیم. سان به تازگی چند عکس از تن‌هاخ و رونالدو را منتشر کرده که نشان می‌دهد این دو چند ساعت پیش از سفر به مولداوی و مواجه با شریف، در حال صحبت با یکدیگر هستند. در این عکس‌ها آنها خندان به نظر می‌رسند و به نظر می‌رسد که رابطه نزدیکی با هم دارند و این نشان می‌دهد که آنها باید به این رابطه ادامه دهند. کریستیانو رونالدو کریستیانو همچنان میل به رقابت در بالاترین سطح را دارد و به همین دلیل، بازیکن پرتغالی پیشنهاد تیم‌های عربستانی را رد کرد که با آن بیش از 100 میلیون یورو در سال به جیب می‌زد. با این حال، به نظر نمی‌رسد که کریستیانو در اولدترافورد آینده‌ای داشته باشد، چراکه باشگاه روی داشتن یک مهاجم جوان در کنار بازیکنانی مانند مارکوس رشفورد یا آنتونی تمرکز کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...