یازده آمار شگفت‌انگیز از اولین ماه لواندوفسکی در بارسا

از اولین باری که روبرت لواندوفسکی در روز سیزدهم آگوست برای بارسلونا به میدان رفت، همه آمار و ارقام می‌گویند که اولین ماه حضورش در این تیم شگفت‌انگیز بوده است.
کدخبر (70662) | 27 شهریور 1401 | ساعت 09:55
0 500
یازده آمار شگفت‌انگیز از اولین ماه لواندوفسکی در بارسا
از اولین باری که روبرت لواندوفسکی در روز سیزدهم آگوست برای بارسلونا به میدان رفت، همه آمار و ارقام می‌گویند که اولین ماه حضورش در این تیم شگفت‌انگیز بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این مهاجم لهستانی در ماه جولای با مبلغ 45 میلیون یورو به بارسلونا آمد و زمان زیادی نمی‌خواست تا نشان دهد که همچنان مانند روزهای حضورش در بایرن مونیخ، کیفیت فوتبالش را در بالاترین سطح حفظ کرده است. لوا یک بازیکن غیرقابل انکار در بایرن بود؛ کسی که توانست در 3 فصل متوالی میانگین بیش از یک گل در هر بازی را داشته باشد اما او در ماه می اعلام کرد که دورانش در بایرن تمام شده و می‌خواهد امکان ادامه فوتبال را در تیم دیگری بررسی کند. حالا که از آمدن او به بارسا یک ماه گذشته، باواریایی‌ها خلا این بازیکن را به خوبی حس کرده و روزهای سختی را پشت سرگذاشته‌اند و در عوض این مهاجم 33 ساله خودش را در بارسا تثبیت کرده و بارسا هم ستاره خود را یافته است. او تا اینجای فصل 8 بازی برای بارسا انجام داده و با 3 گلی که در بازی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، عملکردش را بهبود بخشید. او مقابل الچه دو گل دیگر به ثمر رساند تا بارسا پیش از دربی مادرید، موقتا صدرنشین شود. رابرت لواندوفسکی حالا نگاهی می‌اندازیم به یازده عدد شگفت‌انگیز از لواندوفسکی در یک ماهی که او در ترکیب بارسلونا حضور داشته است: 1.لواندوفسکی موفق شده در 8 بازی یازده گل بزند تا آمار گلزنی 3 فصل گذشته خود در بایرن را حفظ کند. 2.او در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مجموعا 629 دقیقه برای بارسا بازی کرده و این یعنی او برای هر گل تنها به حدود 57 دقیقه زمان نیاز داشته است. 3.علاوه بر این گل‌ها، لوا دو پاس گل هم داده تا هر 48 دقیقه روی یک گل تاثیرگذار باشد. به عبارتی هر نیمه روی یک گل اثر مستقیم داشته است. 4. با هت‌تریک مقابل ویکتوریا پلژن، او به اولین بازیکنی بدل شد که توانسته در لیگ قهرمانان با 3 تیم مختلف هت‌تریک کند. 5. بازی مقابل ویکتوریا پلژن بیست و یکمین دیداری بود که او توانست در یک بازی اروپایی بیش از دو گل به ثمر برساند. از زمانی که لوا در فصل 2011-2012 برای اولین بار در لیگ قهرمانان حضور داشته، تنها لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بیشتر از او این کار را انجام داده‌اند. 6.با گلزنی‌های اخیر لواندوفسکی با 86 گل خودش را به رده سوم برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا رساند. فقط مسی و رونالدو بالاتر از وی هستند. 7.مهاجم لهستانی در 6 بازی اول خود در لالیگا موفق شده 8 گل به ثمر رسانده و این در حالیست که رونالدو در 6 بازی اولش در اسپانیا 5 گل به حریفان زده بود. 8.لواندوفسکی در 3 بازی این فصل دو گل به ثمر رسانده اما اثربخش‌ترین بازی وی مقابل کادیز بود که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و در 33 دقیقه یک گل زد و دو پاس گل داد. 9.تا این مقطع از فصل او یکی از 4 مهاجم در 5 لیگ معتبر اروپایی است که توانسته‌اند 10 گل یا بیشتر از آن بزنند. ارلینگ هالند، امباپه و نیمار دیگر مهاجمان هستند. 10. او هم با پای راست و چپ و هم با سر به تیم‌های مقابل گل زده است. لوا در بازی‌های مختلف یک، دو و سه گل به ثمر رسانده و هم در خانه و هم در خارج از خانه موفق به گلزنی شده است. 11.مهاجم 33 ساله از 6 بازی لالیگایی که در آنها حضور ثابت داشته، در 4 بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...