ادعای عجیب درباره کی‌روش و برد تیم ملی!

شاکله اصلی تیم ملی را در بازی با اروگوئه همان نفراتی تشکیل دادند که دراگان اسکوچیچ در آخرین بازی دوستانه مقابل الجزایر مورد استفاده قرار داده بود.
کدخبر (72209) | 03 مهر 1401 | ساعت 12:06
0 123
ادعای عجیب درباره کی‌روش و برد تیم ملی!
شاکله اصلی تیم ملی را در بازی با اروگوئه همان نفراتی تشکیل دادند که دراگان اسکوچیچ در آخرین بازی دوستانه مقابل الجزایر مورد استفاده قرار داده بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی اش در اتریش با یک بازی حساب شده برابر اروگوئه به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد، تا کارلوس کی‌روش بازگشت اش به تیم ملی ایران را با برد جشن گرفته باشد. همانطور که انتظار می رفت مرد پرتغالی برای شکست دادن حریف نامدارش به همان سبک همیشگی اش که بازی دفاعی و استفاده از ضد حملات باشد متوسل شد و توپ و میدان را به شاگردان آلونسو داد و روی خلاقیت فردی طارمی موفق به گرفتن ۳ امتیاز شد. باید دید کی روش در بازی با سنگال هم از این شیوه استفاده خواهد کرد و استراتژی اش برای حضور در جام جهانی و بازی برابر تیم های انگلیس، آمریکا و ولز چه خواهد بود؟ در این بین برخی ها به قدری از برتری ایران مقابل اروگوئه به وجد آمده اند که نه تنها مثل قبل انتقادی به سبک دفاعی کی روش ندارند که مدعی اند این مربی توانسته است بازی تیم ملی را در همین مدت کوتاه متحول کند! و نظم را به اردوی تیم ملی بازگرداند. این تعریف و تمجیدهای اغراق آمیز در حالی صورت می گیرد که دو هفته ای بیشتر نیست این مربی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته. طی این مدت ملی پوشان روی هم رفته برای بازی مقابل اروگوئه ۷ جلسه تمرینی را در تهران و اتریش زیر نظر کارلوس کی روش پشت سرگذاشتند. با این تعداد جلسات تمرینی کم، نه تنها کی روش که هیچ‌مربی قادر نخواهد بود تأثیری را که باید روی یک تیم بگذارد. همانطور هم که شاهد بودیم شاکله اصلی تیم ملی را در بازی با اروگوئه همان نفراتی تشکیل دادند که دراگان اسکوچیچ در بازی دوستانه مقابل الجزایر مورد استفاده قرار داد. با این تفاوت که امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، احمد نورالهی و علی قلی زاده از ابتدا در ترکیب اولیه حاضر بودند. این بازی که آخرین حضور مرد کروات روی نیمکت ایران بود، با شکست دو بر یک ملی پوشان فوتبال ما به پایان رسید. در دیدار تیم های ایران و اروگوئه نیز کارلوس کی روش از نفرات متعددی در ترکیب بازی گرفت و از هر ۵ تعویض خود استفاده برد تا به نوعی آمادگی شاگردانش را محک زده باشد. با این تفاسیر مشخص نیست چطور برخی ها از تاثیر او در این مدت کم سخن می گویند؟ به راستی اگر تیم ملی مقابل اروگوئه بازی را واگذار می کرد این نتیجه به نام مربی جدید ثبت می شد یا می خواستند آن را به دراگان اسکوچیچ ربط دهند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...