تیم ملی ایران و زیرکی مرد پرتغالی؛ دست کی روش رو نشد!

زیرکی کارلوس کی روش باعث شد ترکیب تیم ملی ایران برای رقبا در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص نشود.
کدخبر (73277) | 07 مهر 1401 | ساعت 14:45
0 82
تیم ملی ایران و زیرکی مرد پرتغالی؛ دست کی روش رو نشد!
زیرکی کارلوس کی روش باعث شد ترکیب تیم ملی ایران برای رقبا در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص نشود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی ایران در فیفادی دو دیدار دوستانه مهم با تیم هایی قدرتمند را پشت سر گذاشت تا اینگونه آماده آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ شود.

ترکیب تیم ملی در بازی ایران - اروگوئه

تیم ملی ایران این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، حسین کنعانی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون آغاز کرد.

ترکیب تیم ملی در دیدار ایران - سنگال

ترکیب ایران مقابل سنگال نسبت به دیدار با اروگوئه ۷ تغییر داشت از حضور حسینی به جای بیرانوند درون دروازه تا حضور طارمی به جای آزمون در خط حمله. سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی

زیرکی کی روش و تغییرات گسترده در ترکیب ایران

هیچ شکی نیست که یکی از دلایل تغییرات متعدد در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در آخرین دیدارهای تدارکاتی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ سنجش میزان آمادگی نفرات حاضر در لیست بود اما مسئله مهمتر این است که قطعا کارلوس کی روش نمی خواسته دستش برای رقبا رو شود. به طور مثال گرت ساوت گیت، بازی ایران و سنگال را از نزدیک تماشا کرد و قطعا سایر رقبای ایران در گروه B جام جهانی نیز بازی ها را دیده و سعی کردند تیم ملی را آنالیز کنند. یکی از مهمترین تغییرات گسترده در ترکیب تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال نیز جلوگیری از آنالیز رقبا بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...