الهویی: بازی مقابل استقلال حساس است/ ساپینتو: با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم

در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و گل‌گهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در ادامه نگاهی داشته‌ایم به کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم.
کدخبر (73646) | 08 مهر 1401 | ساعت 20:28
0 67
الهویی: بازی مقابل استقلال حساس است/ ساپینتو: با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم
در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و گل‌گهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در ادامه نگاهی داشته‌ایم به کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم.

به گزارش سرخ نیوز، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، فردا، شنبه ۹ مهرماه، دو تیم استقلال و گل‌گهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در همین راستا، سرمربیان دو تیم در نشست خبری پیش از بازی اظهاراتی داشته‌اند که آن‌ها را می‌خوانیم.   *الهویی: امیدوارم با استقلال به بن‌بست تاکتیکی نخوریم سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال در هفته هفتم لیگ برتر که روز آینده در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فردا باتوجه به برآورد تاکتیکی‌ای که از این بازی داشته‌ایم یکی از تاکتیکی‌ترین و فنی‌ترین بازی‌های لیگ خواهد بود. استقلال مدل بازی خاص و مدنظرش را در چند بازی اخیر به شکل مناسبی اجرا کرده. از لحاظ مهره‌ای هم فکر می‌کنم یکی از پرمهره‌ترین استقلال‌های بیست سال اخیر باشد. در این سمت زمین هم ما تیمی هستیم که کیفیت و شخصیت خوبی از خودمان ارائه کردیم و توانستیم مدل بازی مد نظر امیر قلعه‌نویی را در بازی‌های اخیر با جزئیات دقیق اجرا کنیم. او ادامه داد: جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که فردا بازی حساس و باکیفیتی خواهد بود. امیدوارم از آن بن‌بست‌های تاکتیکی را فردا نبینیم و یک بازی جذاب اتفاق بیفتد و تیمی که لیاقت دارد و کیفیت بهتری را ارائه می‌کند و از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند، فردا پیروز میدان باشد. گل گهر   *ساپینتو: با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا بازی را به سود خود کنیم لازم می‌دانم پیش از هرچیز به تیم ملی فوتبال ایران بابت دو بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و به سه بازیکن ملی‌پوش استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. وی درباره بازی با گل‌گهر اظهار کرد: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که تا اینجای لیگ بسیار خوب کار کرده است. گل‌گهر یکی از چند تیمی است که امسال برای قهرمانی می‌جنگند. یک تفاوتی که نسبت به سال قبل هست این موضوع است که امسال تیم‌های زیادی برای قهرمانی می‌جنگند. البته ما هم با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم. فردا با تمام قوا تلاش می‌کنیم تا بازی را به سود خود کنیم. ساپینتو درباره انتظارش از داوری بازی فردا، بیان کرد: برای تیم داوری هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در چند بازی قبلی بابت عملکرد داوران ضرر کردیم و همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون اشکال نبوده است و خیلی از کارشناسان این موضوع را تأیید کردند. فردا امیدوار و مطمئن هستم که داوران بهترین عملکرد را خواهند داشت و تصمیمات درستی می‌گیرند. ریکاردو ساپینتو او در پایان با اشاره به این موضوع که در جریان بازی‌ها باید احترام میان نیمکت‌ها حفظ شود، گفت: وقتی من به عنوان سرمربی کنار خط هستم، اگر زمانی لازم باشد با داور صحبت کنم، به عنوان سرمربی این کار را می‌کنم. یا اگر لازم است که صحبتی با نیمکت حریف شود، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می‌کنم. مهم این است که احترام رعایت شود. این صحبت‌ها باید با احترام کامل باشد. نباید اینطور باشد که دستیار یا فرد دیگری از نیمکت با سرمربی تیم مقابل صحبت کند. این اتفاق در بازی با نساجی افتاد. من اجازه نمی‌دهم که از روی نیمکت تیمم کسی با سرمربی حریف صحبت کند و این انتظار را از نیمکت تیم‌های مقابل هم دارم. اگر دستیارانم بخواهند چیزی بگویند، باید به من منتقل کنند تا من عنوان کنم. حفظ احترام برای من خیلی مهم است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...