گل گهر 1- استقلال 2/ برد شاگردان ساپینتو با پنالتی ثانیه‌ پایانی!

دیدار استقلال و گل گهر در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک شاگردان ریکاردو ساپینتو به اتمام رسید.
کدخبر (73629) | 09 مهر 1401 | ساعت 15:00
0 144
گل گهر 1- استقلال 2/ برد شاگردان ساپینتو با پنالتی ثانیه‌ پایانی!
دیدار استقلال و گل گهر در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک شاگردان ریکاردو ساپینتو به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، بازی استقلال گل گهر در شرایطی در چارچوب دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد که با توجه به حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت آبی ها یکی از حساس ترین بازی های هفته بود. به علاوه طی فصول اخیر، نفرات زیادی از استقلال راهی گل گهر شدند که تقابل دوباره آنها با آبی پوشان پایتخت بر جذابیت های این دیدار افزوده بود.  

تیم داوری دیدار استقلال و گل گهر

امیر عرب براقی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر، احمد محمدی- ناظر: ایرج نظری

ساعت و زمان بازی استقلال و گل گهر

شنبه 9 مهر ۱۴۰۱- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی شهر سیرجان  

اتفاقات بازی استقلال گل گهر

ریکاردو ساپینتو نام سیاوش یزدانی را از لیست استقلال برای دیدار با گل گهر خارج کرد.

دقایق حساس بازی استقلال و گل گهر:

دقیقه 6: حرکت تیکدری نژاد از راست با ارسال این بازیکن به روی دروازه همراه شد که حسینی این توپ خطرناک را دفع کرد ولی پیش از آن، توپ به بیرون رفته بود. دقیقه 17: شوت اریک بانیاما از پشت محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه 32: حرکت خوب یامگا از راست و ارسال زمینی او در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که شوت این بازیکن به آسمان زده شد. دقیقه 41: قایدی توانست روی اشتباه بازیکنان گل گهر توپ گیری کند و ضربه اش را از پشت محوطه جریمه زد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه 48: در شروع نیمه دوم، گل گهر فرصتی دقیقا مشابه با گل استقلال به دست آورد که ارسال تیکدری از راست را مدافعین دور کردند. دقیقه 49: ارسال بازیکنان گل گهر از سمت چپ به روی دروازه، با اشتباه سیدحسین حسینی همراه شد که در نهایت و پس از چند رفت و برگشت، یامگا توپ را دور کرد. دقیقه 82: استقلال روی یک توپ گیری صاحب موقعیت شد که شوت کم جان مهری را فروزان به راحتی مهار کرد. دقیقه 90+1: ارسال خطرناک حردانی به روی دروازه را مدافع گل گهر راهی کرنر کرد. استقلال گل گهر

شرح گل ها:

دقیقه 29- محمد محبی: استقلالی ها با یک توپ گیری از پشت محوطه جریمه خودی، یک ضدحمله تند و تیز را تشکیل دادند. پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز مقابل دروازه، به راحتی گل نخست استقلال را به ثمر رساند (ویدئو). دقیقه 54- مهدی تیکدری نژاد: حرکت خوب بازیکنان گل گهر و پاس شکاری، در سمت راست به تیکدری نژاد رسید و شوت محکم این بازیکن را حسینی بد دفع کرد و در شرایطی که توپ ارتفاع گرفته بود، وارد دروازه شد (ویدئو). دقیقه 90+8- کوین یامگا: روی یک ارسال درون محوطه جریمه، امین قاسمی نژاد با ضربه ای قیچی برگردان، روی صالح حردانی مرتکب خطا شد و عرب براقی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. کوین یامگا پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت فروزان به گل تبدیل کرد.

کارت زرد:

گل گهر: رضا شکاری (60)، علیرضا علیزاده (77)، علی اصغر عاشوری (79) و امین قاسمی نژاد (90+2) استقلال: رافائل سیلوا (77)، مهدی مهدی پور (79)، سیدحسین حسینی (90+5)

کارت قرمز:

- استقلال گل گهر

حواشی بازی استقلال و گل گهر:

*این بازی با تصمیم شورای تامین استان بدون حضور تماشاگران برگزار شد. * امین قاسمی نژاد بازیکن فصل گذشته استقلال که اکنون در تیم گل گهر توپ می‌زند، پیش از شروع بازی با عارف غلامی، یامگا و مهدی‌پور عکس یادگاری گرفت. * ریکاردو ساپینتو پیش از شروع بازی با حضور در زمین، شرایط و کیفیت چمن را بررسی کرد. * عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال که تاکنون فرصت بازی برای استقلال را پیدا نکرده بود امروز برای اولین بار در لیست آبی‌ها قرار دارد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند. * سیاوش یزدانی، علیرضا رضایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، امیرعلی صادقی، امید حامدی فر و محمدحسین زواری غایبان استقلال در این دیدار هستند. * هنگام ورود بازیکنان به زمین، بیژن طاهری سرپرست استقلال برای دقایقی به صورت اختصاصی با محمد حسین مرادمند صحبت کرد. * امیر قلعه نویی و ریکاردو ساپینتو در ابتدای بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. * خسرو حیدری مربی استقلال هم با قلعه‌نویی خوش و بش کرد. بیژن طاهری سرپرست استقلال هم با قلعه‌نویی عکس یادگاری گرفت. استقلال گل گهر

نتیجه بازی استقلال و گل گهر

دیدار استقلال و گل گهر با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان ساپینتو به اتمام رسید.  

ترکیب گل گهر مقابل استقلال

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، رضا شکاری (69- امین قاسمی نژاد)، مرتضی تبریزی (46- نوید عاشوری)، مهدی تیکدری، شایان مصلح (64- مهران درخشان مهر)، محمد خدا بنده لو (64- امین پورعلی)، کی‌روش استنلی، اریک بایناما

ترکیب استقلال مقابل گل گهر

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، کوین یامگا، جعفر سلمانی (88- ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، آرش رضاوند (71- سعید مهری)، مهدی مهدی پور (88- عزیزبک آمانوف)، محمد محبی، پیمان بابایی (71- صالح حردانی) و مهدی قایدی (61- رضا میرزایی)  

خلاصه بازی استقلال گل گهر

خلاصه بازی تیم های گل گهر سیرجان و استقلال نشان می دهد که گل گهر که می توانست حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کند با اشتباه عجیب امین قاسمی نژاد در نهایت شکست خورد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...