«راک» از تیم محبوبش می‌گوید؛ ستاره هالیوود طرفدار کدام تیم است؟

دواین جانسون ملقب به راک، ستاره مشهور سینما به طرز مبهمی از تیم فوتبال موردعلاقه‌ش پرده برداشت.
کدخبر (80554) | 28 مهر 1401 | ساعت 18:33
0 344
«راک» از تیم محبوبش می‌گوید؛ ستاره هالیوود طرفدار کدام تیم است؟
دواین جانسون ملقب به راک، ستاره مشهور سینما به طرز مبهمی از تیم فوتبال موردعلاقه‌ش پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه ادریس البا مانند بسیاری دیگر از ستارگان هالیوود طرفدار آرسنال است یا راسل کرو از لیدز یونایتد حمایت می‌کند و سیلوستر استالونه حامی اورتون است و دیوید کامرون برای حمایت از چلسی فریاد می‌زند، اما لیورپولی‌ها می‌توانند با داشتن یک هوادار همه‌کاره ببالند؛ دواین جانسون ملقب به راک، کسی است که اکنون در دنیای سینما محبوب بوده، در گذشته در بیان بزرگان کشتی‌کج جایگاه ویژه‌ای داشت و به عناوین و افتخارات زیادی دست پیدا کرد.

حمایت چهره‌های محبوب دنیا یا همان سلبریتی‌ها همیشه به هواداران یک تیم حس قدرت می‌دهد و البته گاهی موجب تمسخر هواداران تیم رقیب هم قرار می‌گیرد اما دیدن یکی از آنها روی صندلی‌‌های ویژه ورزشگاه همیشه غیرمعمول و شگفت‌انگیز بوده است. حالا تصور کنید که آن نفر شخصی مانند "راک" یا دواین جانسون با آن هیکل تنومند و عضلات ورزیده باشد که برای حمایت از تیم محبوب خودش و شما به ورزشگاه آمده است؛ کسی که می‌داند چطور می‌توان از یک ورزشکار حرفه‌ای و نام‌آشنا به یک بازیگر دوست‌داشتنی و محبوب در هالیوود تبدیل شد.

راک

جانسون که سابقه 10 قهرمانی کشتی‌کج دنیا را دارد، اکنون در فیلم تازه‌اش به نام "بلک آدام" در حال بازی است که نقش اصلی فیلم را دارد و قرار است در دنیای DC معرفی شود. بازی در چنین فیلمی یعنی اینکه او باید در خیلی از برنامه‌ای تبلیغاتی و مصاحبه‌ها حاضر شود و در مورد نقش ابرقهرمانی خود توضیح دهد.

حالا در یکی از این مصاحبه‌ها از او پرسیده شده که آیا او طرفدار تیم فوتبالی هست که جانسون با قیافه‌ نسبتاً خشن پاسخ می‌دهد بله! او در ادامه می‌گوید "شما آن را می‌شناسید، تیم غرورانگیز چشایر". مصاحبه‌کننده گیج‌شده و می‌پرسد آیا منظور شما لیورپول است؟ که بازیگر فیلم پادشاه عقرب فقط با حالتی موافقت خود را نشان می‌دهد و می‌گوید که فکر می‌کند نتیجه یکشنبه نتیجه خوبی بود که اشاره به بازی دو تیم سیتی و لیورپول است.

البته به جز لیورپول، این لقب می‌تواند شامل تیم‌هایی مانند کرو الکساندرا، مکلسفیلد و چستر هم باشد. البته جانسون از طرفداران تخصصی فوتبال نیست و بخاطر همین شاید نوع مصاحبه باعث گمراهی بسیاری شده بود. او در راگبی تخصص دارد و علاوه بر اینکه به طور حرفه‌ای آن را بازی کرده، در فیلم‌هایی با موضوع این ورزش حضور داشته است. پیش‌بینی می‌شود این بازیگر در یکی از شبکه‌های ورزشی آمریکا به عنوان کارشناس راگبی حضور پیدا کند.

در حالی که او ممکن است جام‌جهانی راگبی و کریکت را که در حال برگزاری است دنبال کند، به نظر نمی‌رسد که دواین مسابقات زیادی را در ماه نوامبر در قطر تماشا کند.

البته هواداران لیورپول هم شاید خیلی به داشتن طرفداری مانند دواین جانسون دلخوش نباشند یا به او نیازی نداشته باشند. انفیلد با داشتن طرفدارانی مانند لبرون جیمز و ساموئل ال‌جکسون شناخته می‌شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...