آقا و خانم ایکاردی در جنگ؛ غرامت یک میلیون یورویی "واندا"

تنش میان مائورو ایکاردی و همسر سابقش میان واندا نارا همچنان ادامه دارد و مسائل شخصی و کاری آنها شدیداً بهم گره خورده است.
کدخبر (82678) | 03 آبان 1401 | ساعت 18:34
0 111
آقا و خانم ایکاردی در جنگ؛ غرامت یک میلیون یورویی "واندا"
تنش میان مائورو ایکاردی و همسر سابقش میان واندا نارا همچنان ادامه دارد و مسائل شخصی و کاری آنها شدیداً بهم گره خورده است.

به گزارش سرخ نیوز، تنش میان مائورو ایکاردی و همسر سابقش میان واندا نارا همچنان ادامه دارد و مسائل شخصی و کاری آنها شدیداً بهم گره خورده است. این اینفلوئنسر که به عنوان ایجنت همسر سابقش در همه این سالها فعالیت‌های فوتبالی وی را بر عهده داشته، هر اتفاقی در زندگی مائورو را از جمله انتقالش به اینتر، جدایی او از این تیم ایتالیایی و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن و همچنین آخرین جابجایی‌اش به ترکیه و گالاتاسرای را مدیریت کرده است. اما جدایی نابهنگام آنها باعث شد تا روابط کاری‌شان هم به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد. روزنامه ترکیه‌ای حریت در گزارشی عنوان کرده که علاوه بر مشکلات شخصی، مسائل کارفرمایی و کاری هم میان آنها بروز پیدا کرده است. واندا نادا برای نقش خود در انتقال ایکاردی به گالاتاسرای فاکتور یک میلیون یورویی صادر کرده است، اما به گفته رسانه‌های ترکیه‌ای، بازیکن آرژانتینی مدعی شده که واندا نارا دیگر ایجنت او نیست، بنابراین این درخواست را رد کرده و ادعا کرد که چنین درخواستی قانونی و مجاز نیست. ایکاردی و نارا بارها در سال‌های اخیر تا مرز جدایی از یکدیگر پیش رفته بودند اما ایکاردی چندی پیش اذعان کرد در همه این مدت همسرش در حال اخاذی از وی بوده این در حالی است که نارا معتقد است که ستاره آرژانتینی به وی خیانت کرده و همین مسأله باعث جدایی آنها شده است. آقا و خانم ایکاردی در جنگ؛ غرامت یک میلیون یورویی "واندا" اکنون این تنیش بزرگتر از همیشه شده است چراکه ایکاردی نمی‌خواهد گالاتاسرای به واندا نارا پولی بدهد. با این حال این تاجر از باشگاه خواسته که این پول در اسرع وقت به حساب او واریز شود. چند روز پیش نارا ویدیوئی از خود منتشر کرد که در آن نشان می‌داد او وارد یک رابطه عاطفی با یک خواننده آرژانتینی شده است. با وجود اینکه پس از انتشار ویدیو شایعات زیادی بوجود آمد، او به استانبول سفر کرد. نارا در شبکه‌های اجتماعی جزئیات زیادی را از سفرش به ترکیه منتشر کرد و عکس‌هایی از خودش و فرزندانش پست کرد. گفته می‌شود واندای 34 ساله همچنان به جنگ خود با ایکاردی بر سر این مسأله اقتصادی ادامه خواهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...