از برد پیت تا شولز؛ یک ارتباط لهستانی!

در بازی دورتموند مقابل سیتی، نیکو شولز نتوانست تیمش را همراهی کند اما او در کنار شریک جدید زندگی‌اش یعنی نیکولو پوترالسکی از تلویزیون این بازی را تماشا کرد.
کدخبر (83203) | 04 آبان 1401 | ساعت 19:30
0 85
از برد پیت تا شولز؛ یک ارتباط لهستانی!
در بازی دورتموند مقابل سیتی، نیکو شولز نتوانست تیمش را همراهی کند اما او در کنار شریک جدید زندگی‌اش یعنی نیکولو پوترالسکی از تلویزیون این بازی را تماشا کرد.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه در بازی دورتموند مقابل سیتی نیکو شولز نتوانست تیمش را همراهی کند اما او در کنار شریک جدید زندگی‌اش یعنی نیکولو پوترالسکی از تلویزیون این بازی هم‌تیمی‌هایش را تماشا کرد. دورتموندی‌ها در این بازی تلاش داشتند که باخت در بازی رفت را جبران کنند اما تساوی بدون گل حاصل کار دو تیم بود. اما چرا داستان شولز ممکن است برایتان جلب باشد؟ این داستان بخاطر خود او نیست بخاطر شریک زندگی جدیش است که یک مدل لهستانی بوده و حالا چند ماه بعد از جدایی از برد پیت، ستاره هالیوود با این بازیکن آلمانی وارد رابطه شده است. تاریخچه آشنایی پوترالسکی با شولز پیچیده‌ است اما به نظر می‌رسد که این دو در اینستاگرام به یکدیگر علاقه‌مند شده‌اند. این مدل لهستانی در چند ماه اخیر عکس‌های متعددی را با مدافع آلمانی به اشتراک گذاشته است. پوتورالسکی بیش از 214 هزار فالوور در اینستاگرام دارد و معمولا از زندگی و مسائل روزمره شخصی خود عکس‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. این مدل 29 ساله در سال 2020 اولین قرار خود را با برد پیت گذاشت و ستاره هالیوودی در این مدت به همراه پوتورالسکی در عمارت خود در فرانسه رفت و آمد داشت و زندگی‌ می‌کرد. این زوج سابق یک سال قبل از آشنایی و آغاز ارتباط‌شان، در اولین نمایش فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" در برلین با هم آشنا شده بودند. با این حال رابطه آنها آنقدر جدی نبود که تصور می‌شد". مشخص نیست شولز چه زمانی برای اولین بار با مدل لهستانی ارتباط پیدا کرده، اما این زوج در ماه مارس در اینستاگرام به طور رسمی از رابطه خود رونمایی کردند. پوتورالسکی با انتشار ویدیویی از زندگی جدید خود، آغاز رابطه خود با بازیکن آلمانی را اعلام کرد. از همان زمان شولز در پست‌ها و تصاویر پوتورالسکی حضور داشته و به چشم آمده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...