آشنایی با تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی برزیل در گروه G رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم سوییس، صربستان و کامرون به رقابت می پردازد.
کدخبر (82909) | 05 آبان 1401 | ساعت 12:36
0 340
آشنایی با تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲
تیم ملی برزیل در گروه G رقابت های جام جهانی 2022 با سه تیم سوییس، صربستان و کامرون به رقابت می پردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی برزیل رتبه 1 رنکینگ فیفا و یکی از شانس های اصلی کسب مدال و جام جهانی 2022 در قطر است. برزیلی ها تاکنون موفق به کسب 5 جام جهانی شده اند که آن ها را به پرافتخارترین تیم این رقابت ها تبدیل می کند.

گروه تیم ملی برزیل رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی فوتبال برزیل در گروه G رقابت های جام جهانی قطر همگروه تیم های ملی سوییس، صربستان و کامرون است. تیم فوتبال مردان برزیل تاکنون 22 بار به جام جهانی صعود کرده است و این بار هم با اقتدار و صدرنشینی در مرحله مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی به قطر رسید. برزیل قدرتمندترین تیم گروه G به حساب می آید و یکی از شانس های کسب عنوان قهرمانی است.

گروه G در جام جهانی

تاریخچه تیم ملی برزیل

تیم ملی فوتبال برزیل ملقب به سلسائو از سال 1923 به عضویت فیفا درآمد. برزیل تنها تیمی است که در تمامی جام های جهانی بدون هیچگونه غیبتی حضور داشته است. تیم برزیل در سال های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰، ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی شده است.

نحوه صعود تیم ملی برزیل به جام جهانی

مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 در آمریکای جنوبی معروف به کونمبول با حضور 10 تیم برگزار شد و تیم فوتبال برزیل موفق شد بالاتر از تیم های آرژانتین، اروگوئه و اکوادور به عنوان صدرنشین به جام جهانی 2022 راه پیدا کند.

قهرمانی های تیم ملی برزیل در جام جهانیبررسی حضور برزیل در جام جهانی های قبلی

تیم فوتبال برزیل تا کنون در همه 22 دوره جام جهانی حضور داشته و موفق شده 5 بار جام این رقابت ها را هم به خانه بیاورد. تیم برزیل در سال های 1950 و 1998 هم به مقام نائب قهرمانی جام جهانی رسید. آن ها در سال 2014 و در حالی که همانند سال 1950 میزبان این رقابت ها بودند نتوانستند عنوانی بهتر از چهارمی را کسب کنند و در نهایت در مرحله نیمه نهایی با نتیجه عجیب 7-1 مقابل تیم آلمان شکست خوردند و از صعود به فینال بازماندند. سلسائو تا قبل از جام جهانی 2022، موفق شده اند 229 بار دروازه رقبای خود را در جام های جهانی باز کنند و 105 گل نیز دریافت کرده اند. آن ها در سال 2002 یک عملکرد بی نظیر از خود به جا گذاشته و با 7 برد پیاپی، 18 گل زده و تنها 4 گل خورده، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. برزیلی ها در جام جهانی 2018 روسیه در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2-1 از بلژیک شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

قهرمانی های برزیل در جام جهانی

تیم برزیل در جام جهانی 1958 به میزبانی سوئد، با نتیجه 5-2 مقابل تیم میزبان به برتری رسید و برای اولین بار قهرمان جهان شد. سلسائو مقام قهرمانی جام جهانی 1962 به میزبانی شیلی را هم با پیروزی 3-1 مقابل چکسلواکی به دست آورد. برزیل در جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک هم فینالیست شد و توانست با پیروزی پرگل ۴-۱ برابر ایتالیا، جام قهرمانی را به خانه ببرد. تیم فوتبال برزیل در فینال جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا نیز مجددا در دیدار فینال با ایتالیا روبه‌رو شد که با پیروزی در ضربات پنالتی، این تیم را شکست داد و قهرمان شد. تیم ملی فوتبال برزیل نهایتا برای آخرین بار در جام جهانی 2002 که به میزبانی مشترک کره جنوبی و ژاپن برگزار شد توانست به فینال برسد و مقابل آلمان با نتیجه 2-0 پیروز شد تا جام جهانی را برای آخرین بار بالای سر ببرد. تیم ملی برزیل 2002 قهرمان جام جهانی

لیگ های مهم کشور برزیل

لیگ دسته اول برزیل معروف به "سری آ برزیل" بالاترین سطح لیگ این کشور است و از سال 1971 تاکنون پابرجاست. این لیگ یک منبع بازیکن ساز برای تیم های معتبر اروپایی محسوب می شود و درآمد بسیاری هر ساله برای انتقال بازیکنان به اروپا به جیب باشگاه ها می رود.

باشگاه های مهم لیگ برزیل

تیم های پالمیراس و سانتوس هر کدام با 10 و 8 قهرمانی و 4 و 8 نائب قهرمانی، پرافتخارترین تیم های باشگاهی برزیل به حساب می آیند. تیم های کورینتیانس و فلامینگو هم هر کدام با 7 قهرمانی در رده های بعدی قرار دارند. تیم ملی برزیل

بازی های تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲

در شرایط فعلی تنها برنامه مرحله گروهی و دیدارهای این مرحله از جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شده و در حال حاضر فقط بازی های تیم ملی برزیل با تیم های ملی سوییس، کامرون و صربستان تعیین شده است.

گروه برزیل در جام جهانی 2022

تیم های ملی صربستان، سوییس و کامرون رقبای برزیل در گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. گروه G در جام جهانی

تاریخ و ساعت بازی های تیم برزیل در جام جهانی

دیدار تیم های ملی برزیل و صربستان 3 آذر 1401 از ساعت 22:30 برگزار می شود. مصاف سوییس و برزیل ساعت 19:30 روز 7 آذر 1401 آغاز می شود. بازی دو تیم برزیل و تیم ملی کامرون نیز از ساعت 22:30 روز 11 آذر 1401 برگزار می شود.

تیم ملی برزیل

استادیوم و شهر بازی های تیم ملی برزیل

دیدار برزیل و صربستان در ورزشگاه ملی لوسیل قطر برگزار می شود. بازی برزیل و سوییس در ورزشگاه راس ابوعبود برگزار خواهد شد. (استادیوم 974) مصاف کامرون و تیم ملی فوتبال برزیل نیز در ورزشگاه ملی لوسیل قطر خواهد بود. استادیوم 974

بازیکنان تیم ملی برزیل 2022 

ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 بالاخره مشخص شد و مطابق انتظار، ستارگان مطرحی ترکیب برزیل ۲۰۲۲ را تشکیل خواهند داد

از مطرح‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال برزیل حاضر در جام جهانی قطر می‌توان به آلیسون بکر (لیورپول)، ادرسون مورائس (منچسترسیتی)، مارکینیوش (پاری سن ژرمن)، ادر میلیتائو (رئال مادرید)، کاسمیرو (منچستریونایتد)، ریچارلیسون (تاتنهام)، نیمار (پاری سن ژرمن)، رافینیا (بارسلونا)، وینیسیوس جونیور (رئال مادرید)، فابینیو (لیورپول)، رودریگو (رئال مادرید) اشاره کرد.

تیم ملی برزیل

کادرفنی تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲

سرمربی: تیته (برزیل) مربی ها : کلبر خاویر (برزیل) - ماتئوس باچی (برزیل) مربی درواز‌ه بان ها: کلودیو تافارل (برزیل) مربی بدنساز: فابیو ماهسرجیان (برزیل-ارمنستان)

تیته سرمربی برزیل

محل اسکان و تمرین تیم ملی برزیل

سلسائو قرار است در هتل وستین دوحه مستقر شود. برخلاف خیلی از تیم های حاضر در جام جهانی قطر، محل اسکان ملی پوشان برزیل در دوحه قرار دارد.

هتل وستین دوحه

تماشاگران خاص تیم ملی برزیل

تیم برزیل دارای هواداران بسیار پر شور و حرارتی است که رقابتی دیرینه با تیم ملی آرژانتین دارند. آن ها هنگام پخش سرود ملی کشورشان با هیجان خاصی تیمشان را همراهی می کنند. هواداران تیم ملی برزیل

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...