آشنایی با تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

تیم ملی هلند در گروه A رقابت‌های جام جهانی قطر با سه تیم سنگال، اکوادور و قطر رقابت می‌کند.
کدخبر (83529) | 05 آبان 1401 | ساعت 21:49
0 203
آشنایی با تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
تیم ملی هلند در گروه A رقابت‌های جام جهانی قطر با سه تیم سنگال، اکوادور و قطر رقابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم ملی هلند یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر خواهد بود. هلند در گروه A رقابت خواهد کرد. این تیم پس از یک دوره ناکامی در صعود به جام جهانی، دوباره پس از ۸ سال موفق به حضور در این تورنمنت معتبر شده است.

گروه تیم ملی هلند رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی هلند در گروه A جام جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد. هلند در این رقابت‌ها با ۳ تیم سنگال، اکوادور و تیم ملی قطر همگروه است.

تاریخچه تیم ملی فوتبال هلند

تیم ملی فوتبال هلند نماینده فوتبال هلند در مسابقات بین‌المللی است. این تیم از شانس‌های اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. این تیم در کنار قطر، اکوادور و سنگال، در گروه A قرار دارد. تیم ملی هلند در ۳۰ آوریل ۱۹۰۵ اولین بازی بین‌المللی خود را مقابل تیم ملی فوتبال بلژیک در آنتورپ انجام داد. در این تقابل بازیکنان توسط یک کمیسیون پنج نفره از اتحادیه فوتبال هلند انتخاب شدند. در بین سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ تیم ملی فوتبال هلند، انقلابی بزرگ و تأثیرگذار در فوتبال جهان به پا کرد. هلند با این انقلاب، قدم‌های بزرگی توسط بازی‌ساز مطرح خود یوهان کرایف و مربی تیم به نام رینوس میشل برای گسترش بیشتر فوتبال در سطح جهان برداشت. در کنار این تأثیرگذاری، تیم‌های باشگاهی آژاکس و فاینورد با احداث مدرسه فوتبال تیمشان کمک زیادی به پیشرفت فوتبال در سطح اروپا و جهان کردند.

نحوه صعود تیم فوتبال هلند به جام جهانی

هلند در گروه G مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا پس از انجام 10 بازی، 23 امتیازی شد و به جام جهانی 2022 رسید. هلند یازدهمین حضور خود در ادوار مختلف جام جهانی را تجربه خواهد کرد. هلند با برتری 2-0 مقابل نروژ به عنوان دهمین تیم اروپا به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد.

بررسی حضور هلند در جام جهانی‌های قبل

تیم ملی هلند تا به حال موفق شده است در ۱۰ جام جهانی برگزار شده حاضر شود. نخستین حضور تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی به سال ۱۹۳۴ برمی‌گردد. هلند در این رقابت‌ها ۵۰ بازی انجام داده است که 27 دیدار به برد، 12 بازی به مساوی و 11 بازی به باخت منجر شده است. این تیم در مجموع نیز ۸۶ گل را به ثمر رسانده و ۴۸ گل خورده است. همچنین تیم فوتبال هلند موفق شده است که در جام جهانی ۱۹۷۴، ۱۹۷۸ و ۲۰۱۰ نائب قهرمان شود. هلند همچنین در این مسابقات، مقام‌های سوم و چهارم را به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۱۴ نیز کسب کرده است.

لیگ‌های مهم کشور هلند

لیگ برتر فوتبال هلند یا اردیویزه معتبرترین لیگ فوتبال در کشور هلند است که از ۱۹۵۶ میلادی تاکنون درحال بازی است. این لیگ از ۱۸ تیم که از سراسر کشور هلند در آن شرکت می‌کنند برگزار می‌شود. باشگاه فوتبال آژاکس با ۳۴ قهرمانی پرافتخارترین تیم این سری مسابقات به حساب می‌آید.

باشگاه‌های مهم لیگ هلند

از جمله مهم‌ترین باشگاه‌های مهم لیگ هلند می‌توان به آژاکس، آیندهوون، آلکمار و فاینورد اشاره کرد.

بازی‌های تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲

در شرایط فعلی تنها برنامه مرحله گروهی و دیدارهای این مرحله از جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم ملی سنگال، اکوادور و قطر مشخص شده است.

تیم‌های رقیب تیم ملی هلند

طبق قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲، سنگال، قطر و تیم‌ ملی اکوادور، در گروه A تیم‌های رقیب تیم ملی هلند هستند.

تاریخ و ساعت بازی‌های تیم ملی هلند در جام جهانی قطر

هلند در گروه A با ۳ تیم همگروه خود به رقابت می‌پردازد. اولین بازی با تیم ملی سنگال است که در ۳۰ آبان به رقابت می‌پردازند. بازی بعدی ۴ آذرماه است که تیم ملی هلند به مصاف اکوادور می‌رود. در آخرین بازی در ۸ آبان است که با میزبان جام جهانی، یعنی تیم ملی قطر دیدار می‌کنند. ۳۰ آبان ؛ سنگال هلند : ساعت ۱۳:۳۰ ۴ آذر ؛ هلند اکوادور : ساعت ۱۹:۳۰ ۸ آذر ؛ هلند قطر : ساعت ۱۸:۳۰ استادیوم و شهر بازی‌های تیم ملی هلند استادیوم و شهر بازی‌های تیم ملی هلند در هر بازی متفاوت است. بازی هلند در مقابل تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار می‌شود. رقابت این تیم مقابل تیم ملی اکوادور در جام جهانی قطر در ورزشگاه خلیفه است و هلند مقابل تیم ملی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه البیت برگزار می‌شود.

بازیکنان تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲

از ستاره‌های تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌توان به ویرجیل فن دایک، ماتیس دلیخت، رایان گراونباخ، دنزل دومفرایز، یورین تیمبر، فرنکی دی یونگ و ... اشاره کرد.  آشنایی با تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کادر فنی تیم ملی هلند در جام جهانی قطر

سرمربی: لوئیس فن خال کمک مربی: دنی بلید، ادگار داویدس مربی دروازه‌بان‌ها: فرانس هوئک مربی ورزشی: یان کلوستنبرگ پزشک: ادوین گودهارت

محل اسکان و تمرین تیم ملی هلند

هلند مانند سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی، محلی مشخص برای تمرین و سکونت دارند. این تیم سنت رجیس دوحه را برای اسکان خود انتخاب کرده است. همچنین کمپ تمرینی آن‌ها qatar university training site 6 است.

تماشاگران خاص تیم ملی هلند

تیم ملی هلند نیز مانند سایر تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی طرفداران خاص خودشان را دارند و آن‌ها برای دیدن رقابت تیم محبوبشان، از همه کشورها به قطر می‌روند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...