گروه ایران در جام جهانی

گروه ایران در جام جهانی 2022 بعد از انجام قرعه کشی این رقابت ها مشخص شد.
کدخبر (84937) | 07 آبان 1401 | ساعت 22:17
0 91
گروه ایران در جام جهانی
گروه ایران در جام جهانی 2022 بعد از انجام قرعه کشی این رقابت ها مشخص شد.

به گزارش سرخ نیوز، گروه ایران در جام جهانی 2022 قطر پیش تر مشخص شده؛ براین اساس و با انجام قرعه کشی گروه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 گروه b این رقابت ها خواهد بود که از آن به عنوان جز یکی از جذاب ترین و حساس ترین گروه های مسابقات نیز یاد می شود.  

گروه ایران در جام جهانی 2022

هم گروه های ایران در جام جهانی 2022 یعنی تیم های حاضر در گروه b جام جهانی شامل سه تیم انگلیس، آمریکا و ولز است. حضور همزمان تیم ملی ایران، انگلیس و آمریکا این گروه را نه تنها از حیث ورزشی بلکه از نظر سیاسی نیز جذاب کرده است. با این حساب هم گروه های ایران در جام جهانی نیز بسیار جذاب هستند و این مسئله می تواند باعث افزایش شمار تماشاگران این بازی ها شود. تیم ملی آمریکا پیش تر نیز در گروه ایران در جام جهانی 98 حضور داشته و برای دومین بار تقابل با تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی را تجربه می کند؛ آمریکایی ها بعد از شکست در فرانسه مقابل ایران به دنبال پیروزی در قطر هستند. با این حساب گروه ایران در جام جهانی از جهات مختلف قابل بررسی است و می تواند با جذابیت های بسیاری نیز همراه باشد؛ ایران در جام جهانی 2022 می کوشد با شناخت از تیم ملی انگلیس وارد میدان شده و بتواند از این رقیب قدرتمند امتیاز بگیرد. دیگر تیم حاضر در گروه ایران در جام جهانی یعنی آمریکا در جام جهانی قطر تلاش می کند، تلخی شکست سال 1998 را پاک کند و باید دید آنها می توانند این ماموریت را انجام دهند یا بعد 24 سال بار دیگر مغلوب ایران می شوند. در این میان ولز نیز در جام جهانی 2022 دیگر تیم حاضر در گروه b است که باید مقابل تیم ملی کشورمان قرار بگیرد. اولین بازی ایران جام جهانی

بررسی گروه ایران در جام جهانی

بررسی گروه ایران در جام جهانی نشان می دهد که چهار تیم ایران، انگلیس، آمریکا و ولز در گروه b به رقابت می پردازند. تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر قدرتمندترین تیم گروه b و شانس اول صعود به حساب می آید. در این میان سه تیم دیگر گروه برای اینکه تیم دوم صعود کننده باشند می جنگند.  

نظر کارشناسان در مورد گروه ایران در جام جهانی

در ابتدا واکنش ها به همگروهی ایران با انگلیس و آمریکا به واسطه روابط سیاسی کشورمان با دو کشور یاد شده قابل توجه بود. نظر کارشناسان در مورد گروه ایران در جام جهانی نیز بسیار متفاوت است؛ برخی شانس صعود را کمرنگ می دانند و بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند که منهای انگلیس، سه تیم دیگر به یک اندازه از شانس صعود برخوردار هستند. مهدی مهدوی کیا که در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 نیز حضور داشت بر این باور بود که گروه ایران در جام جهانی قطر نسبت به سایر تیم های آسیایی آسان تر است. گری نویل، مدافع سابق انگلیس گروه دوم جام جهانی را گروه جذابی دانست. حشمت مهاجرانی، سرمربی سابق تیم ملی ایران نیز معتقد است که اگر ایران در کارهای دفاعی موفق ظاهر شود شانس صعود زیادی خواهد داشت. نظر کارشناسان در مورد گروه ایران در جام جهانی 2022 بسیار زیاد است اما نکته قابل توجه آن است که پیش از نگاه احساسی به این رقابت های باید منطقی به رقبا نگاه کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...