ساعت و زمان بازی آمریکا و ولز در جام جهانی 2022

با توجه به برنامه ای که برای دیدارهای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، ساعت و زمان بازی آمریکا و ولز نیز مشخص است.
کدخبر (88464) | 15 آبان 1401 | ساعت 12:47
0 129
ساعت و زمان بازی آمریکا و ولز در جام جهانی 2022
با توجه به برنامه ای که برای دیدارهای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده، ساعت و زمان بازی آمریکا و ولز نیز مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، بازی آمریکا و ولز در به دلیل همگروهی دو تیم با تیم ملی ایران در گروه g جام جهانی 2022 مورد اهمیت بیشتری قرار می گیرد و طبیعی است که به واسطه همین مسئله بسیاری به دنبال ساعت و زمان بازی آمریکا و ولز هستند.  

زمان بازی آمریکا و ولز

زمان بازی آمریکا و ولز نیز درست مثل سایر دیدارهای جام جهانی بعد از قرعه کشی و تدوین برنامه مسابقات مشخص شد. طبیعی است که تمام تیم های حاضر در مسابقات جام جهانی 2022 از مدت ها قبل در جریان برنامه بازی های شان در مرحله گروهی قرار گرفته اند.  

زمان پخش بازی آمریکا ولز

بازی آمریکا ولز بعد از دیدار ایران و انگلیس برگزار می شود؛ بدین ترتیب احتمالا شبکه سه به خاطر اهمیت نتیجه این دیدار برای تیم ملی کشورمان بعد از پخش اولین بازی ایران در جام جهانی 2022، بازی آمریکا ولز را پخش خواهد کرد. زمان پخش بازی آمریکا ولز نیز طبق ساعت اعلام شده برای آغاز این دیدار خواهد بود.  

ساعت و تاریخ بازی آمریکا ولز

ساعت و تاریخ بازی آمریکا و ولز بدین ترتیب است که طبق آنچه پیش تر مشخص شده دو تیم، روز دوشنبه 30 آبان ماه 1401 از ساعت 22:30 مقابل هم قرار می گیرند.  

ورزشگاه بازی آمریکا ولز

بازی آمریکا و ولز در ورزشگاه احمدبن علی الریان برگزار می شود. ورزشگاه احمد بن علی در تاریخ 18 دسامبر 2020 با دیدار فینال امیر کاپ بین السد و العربی رسما افتتاح شد و 40000 نفر ظرفیت دارد.  

تیم داوری بازی آمریکا ولز

تیم داوری بازی آمریکا ولز هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.   گفتنی است که در جام جهانی آمریکا یکی از تیم های حاضر در گروه B است و ولز نیز در جام جهانی قطر یکی دیگر از تیم های همگروه ایران است. بازی ایران آمریکا سومین بازی دو تیم در این گروه و یکی از مهم ترین بازی های جام جهانی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...