ساعت و زمان بازی مکزیک و لهستان در جام جهانی 2022

دیدار مکزیک و لهستان، اولین بازی این دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی خواهد بود.
کدخبر (90458) | 21 آبان 1401 | ساعت 19:36
0 85
ساعت و زمان بازی مکزیک و لهستان در جام جهانی 2022
دیدار مکزیک و لهستان، اولین بازی این دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه جام جهانی 2022، تیم‌ ملی مکزیک و لهستان در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی، به مصاف یک‌‌دیگر خواهند رفت. بازی مکزیک و لهستان از این جهت حساس خواهد بود که با توجه به حضور آرژانتین در این گروه و صعود احتمالی این شانس بالقوه قهرمانی تورنومنت به مرحله بعد، به احتمال قوی تکلیف تیم دوم صعودکننده از گروه C مسابقات جام جهانی 2022 قطر در این مسابقه مشخص شود.

زمان بازی مکزیک و لهستان

بازی مکزیک و لهستان، اولین بازی این دو تیم در مرحله گروهی و هفتمین دیدار برگزار شده در طول مسابقات جام جهانی 2022 خواهد بود. در گروه C، تیم ملی لهستان و تیم ملی مکزیک، بعد از آرژانتین از شانس‌های صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

تیم ملی مکزیک

زمان پخش بازی لهستان مکزیک

همانند جام‌های جهانی گذشته و بیشتر تورنومنت‌های فوتبالی مطرح در سطح جهان، جام جهانی 2022 نیز توسط برنامه‌های تولید شده در صداوسیما مورد پوشش رسانه‌ای قرار خواهد گرفت. مطابق معمول، دو شبکه سوم و ورزش سیما با تدارک دیدن ویژه‌برنامه‌هایی خاص، وظیفه پخش مسابقات جام جهانی را برعهده دارند.

تاریخ بازی مکزیک لهستان

بنابر برنامه‌ریزی صورت گرفته، دیدار مکزیک و لهستان در تاریخ ۱ آذر، ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. در گروه C مسابقات جام جهانی 2022 قطر، چهار تیم آرژانتین، لهستان، مکزیک و عربستان سعودی به رقابت‌ خواهند پرداخت که سه تیم آرژانتین، مکزیک و لهستان از شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعد محسوب می‌شوند. مکزیک و لهستان

ورزشگاه مکزیک و لهستان

برای دیدار حساس مکزیک و لهستان، ورزشگاه ۹۷۴ به عنوان میزبان درنظر گرفته شده است. ورزشگاه ۹۷۴ که موقتی بوده و بعد از پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ برچیده خواهد شد، میزبان ۶ دیدار از مرحله گروهی و یک بازی از مرحله یک هشتم نهایی این تورنومنت خواهد بود. دیدار آرژانتین و لهستان از همین گروه نیز در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

تیم داوری دیدار لهستان و مکزیک

تیم داوری دیدار لهستان و مکزیک در جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...