چه تیم هایی به جذب رونالدو علاقمندند؟!

با توجه به حواشی پیش آمده پیرامون کریستیانو رونالدو در چند روز اخیر، این بازیکن بیش از پیش به درب های خروجی باشگاه منچستر نزدیک شده است.
کدخبر (92965) | 23 آبان 1401 | ساعت 19:58
0 315
چه تیم هایی به جذب رونالدو علاقمندند؟!
با توجه به حواشی پیش آمده پیرامون کریستیانو رونالدو در چند روز اخیر، این بازیکن بیش از پیش به درب های خروجی باشگاه منچستر نزدیک شده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، بعد از مصاحبه طوفانی دیشب کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان به نظر می‌رسد او تمام پل‌های پشت سرش در منچستریونایتد را خراب کرده است و دیگر در این باشگاه آینده‌ای نخواهد داشت. همه نشانه‌ها حالا حاکی از این است که کریستیانو در ماه ژانویه منچستریونایتد را ترک خواهد کرد تا سرانجام به تصمیمی که تابستان گذشته گرفت جامه عمل بپوشاند. با اینکه عده‌ای از منتقدان سرسخت ستاره پرتغالی در ماه‌های گذشته و به خصوص در روزهای بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی مدعی بودند رونالدو هیچ خواهانی ندارد ولی این ادعا دور از واقعیت است و کریستیانو بعد از پایان کابوسش در اولدترافورد دست کم 5 گزینه پیش رو خواهد داشت. اما این باشگاه‌ها که رونالدو ممکن است سالهای پایانی فوتبالش را در آنها سپری کند کدام‌ هستند: تاد بولی مالک جدید باشگاه چلسی چلسی انتقال رونالدو به چلسی می‌تواند بزرگترین انتقال فصل‌های اخیر لیگ برتر باشد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها چلسی در حال حاضر از بیشترین شانس برای جذب رونالدو برخوردار است. تاد بولی مالک جدید باشگاه لندنی از حامیان پر و پا قرص کریستیانو است و حتی در طول تابستان با مدیر برنامه‌های او دیدار کرده و درباره شرایط به خدمت گرفتن ستاره پرتغالی بحث کرده بود. رونالدو در اسپورتینگ اسپورتینگ باشگاهی که رونالدو فوتبالش را از آن شروع کرده است. اسپورتینگ بدون شک هر چه در توان داشته باشد خواهد کرد تا برای این ستاره بزرگ دنیای فوتبال فرش قرمز پهن کرده و ورود او به تیم اولش را خوشامد بگوید. هر چند پرداخت دستمزد سنگین او برای اسپورتینگ مشکل خواهد بود. چه تیم هایی به جذب رونالدو علاقمندند؟! اینتر میامی در لیگ MLS آمریکا چند باشگاه ثروتمند حضور دارد که ممکن است رونالدو را اغوا کنند اما اینترمیامی با توجه به اینکه مالکش همبازی سابق رونالدو در یونایتد و یکی از اسطوره‌های فوتبال، دیوید بکهام، است از شانس بیشتری برای جذب او برخوردار خواهد بود. انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن رونالدو تا کنون فاتح لیگ برتر، لالیگا و سری آ شده است و با پیوستن به پی‌اس‌جی می‌تواند قهرمانی در یک لیگ جدید را تجربه کند. بازی کردن کریس در کنار لئو مسی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین اتفاقات تاریخ فوتبال را رقم بزند. از این گذشته پاریسی‌ها از معدود باشگاه‌های دنیا هستند که توان مالی برآمدن از پس دستمزد سنگین این ستاره پرتغالی را دارند. چه تیم هایی به جذب رونالدو علاقمندند؟! باشگاه‌های عربستان سعودی تابستان امسال درحالیکه کمتر باشگاهی در اروپا خواهان جذب کریستیانو بود یک باشگاه عربستانی که نامش فاش نشد برای او پیشنهادی رسمی ارسال کرد. بر اساس شایعات این باشگاه الهلال، مشهورترین باشگاه عربستان بود. الهلال به کریس گفته بود حاضر است به او دستمزدی معادل 60 میلیون یورو در سال بپردازد. این رقم بدون شک می‌تواند برای هر ستاره‌ای وسوسه‌انگیز باشد. بنظر شما مقصد بعدی کریستیانو رونالدو کدام تیم خواهد بود ؟!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...