واندا علت جدایی خود از ایکاردی را بیان کرد

پس از پایان یافتن رابطه جنجالی واندا نارا و مائورو ایکاردی پس از یک دهه، حالا واندا نارا از علت جدایی خود از ایکاردی می‌گوید.
کدخبر (93925) | 25 آبان 1401 | ساعت 16:11
0 113
واندا علت جدایی خود از ایکاردی را بیان کرد
پس از پایان یافتن رابطه جنجالی واندا نارا و مائورو ایکاردی پس از یک دهه، حالا واندا نارا از علت جدایی خود از ایکاردی می‌گوید.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، رابطه جنجالی واندا نارا و مائورو ایکاردی چندی قبل به پایان رسید و این زوج پرخبر بالاخره بعد از نزدیک به یک دهه از یکدیگر جدا شدند. حالا واندا نارا در مصاحبه‌ای مدعی شد مهاجم آرژانتینی گالاتاسرای محدودیت‌هایی برای او ایجاد کرده و همین باعث نارضایتی واندا نارا از زندگی با مائوریتو شده است. واندا نارا گفت: "خود مائورو از من خواست که مدیر برنامه‌اش شوم. من نیز در اضافه کردن یا لغو بندها در قرارداد بسیار خوب عمل کردم. من انسان زیرک و آدم ساکتی هستم، اما ایکاردی شخصیتی قوی دارد. مائورو همه کارها را خودش به تنهایی انجام داد. البته به خصوص در دنیای جنسیت زده‌ای مانند فوتبال، سرزنش یک زن آسان‌تر است. چند سال پیش مجبور شدم مردی را به جای خودم بفرستم تا قراردادی را امضا کند، زیرا رئیس باشگاه حاضر نمی‌شد با یک زن معامله کند. به ندرت می‌توان دید که همسر یک بازیکن کار کند. من برای مدت طولانی از فرزندان و همسرم مراقبت کرده‌ام، اما اکنون می‌خواهم از وقتم استفاده کرده و به حرفه‌ام ادامه دهم. برنامه‌های زیادی در تلویزیون آرژانتین به من پیشنهاد شده است، اما مائورو دوست نداشت چنین کاری کنم. آقا و خانم ایکاردی در جنگ؛ غرامت یک میلیون یورویی "واندا" این بدان معنا نیست که خانواده‌ام را نادیده بگیرم. مائورو دو ساعت در روز تمرین می‌کند و او نیز می‌توانست به من کمک کند، اما او تصور می‌کند من روی خانواده متمرکز نشده‌ام و به همین دلیل راضی نبود. اما من فکر می‌کنم که استقلال برای هر انسانی حیاتی است. مائورو ایکاردی به تلاش برای سلطه مجدد روی من ادامه می‌دهد. با این حال به همین دلیل می‌دانم که اگر دوباره با هم باشیم و پیشنهاد جدیدی دریافت کنم، همه چیز دوباره از اول شروع خواهد شد."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...