ماموریت سخت برای بازیکنی که به تیم ملی بازگشت

رامین رضاییان پس از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی، توانست یک بار دیگر طعم حضور در جام جهانی را بچشد.
کدخبر (102310) | 08 آذر 1401 | ساعت 14:32
0 73
ماموریت سخت برای بازیکنی که به تیم ملی بازگشت
رامین رضاییان پس از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی، توانست یک بار دیگر طعم حضور در جام جهانی را بچشد.

به گزارش سرخ نیوز، برای رامین رضاییان، مدافع راست محبوب کارلوس کی‌روش که تحت نظر این سرمربی سابقه حضور در جام‌جهانی روسیه و جام ملت‌های قطر را در کارنامه دارد، بازگشت سرمربی پرتغالی یک خبر فوق‌العاده خوب بود. بازگشت به لیست تیم ملی آنهم در پست پر ترافیکی که در آن نفراتی همچون محرمی، اسماعیلی‌فر، غفوری و حردانی را به عنوان رقیب می‌دید شاید برای رامین به منزله تحقق یک رویای دست نیافتنی بود که حالا به واقعیت تبدیل شده.

گلزنی او در دقایق پایانی بازی ایران و ولز در کنار ۹۰ دقیقه بازی جانانه او منجر به این شد که حتی از نظر نشریه معتبر مارکا به تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی هم راه پیدا کند تا لذت گلزنی در جام جهانی برای او دوچندان شود.

رامین رضاییان گل دوم ایران برابر ولز

حالا و در مسابقه نهایی و بازی ایران و آمریکا، موفقیت رامین در مأموریت مهار کریستین پولیشیچ ستاره چلسی و تیم ملی آمریکا که به او محول شده می‌تواند تاریخ سازی ایران را در قطر تکمیل کند. او که در سری قبلی مسابقات به خوبی از پس کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال برآمد یک مرتبه دیگر باید با بازی درخشانش قلم و زبان فوتبالدوستان را به تمجید وا دارد و این بار شاید پایه گذار نخستین صعود ایران از دور گروهی جام جهانی باشد. رویایی که پس از چهار دوره تلاش ناموفق، این بار میتواند به پایانی شیرین ختم شود، شیرینی که حتی شکست شش گله برابر انگلیس هم ذره‌ای از طعم دلچسب آن را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...