ساعت و زمان بازی هلند مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲

ساعت و زمان بازی هلند مقابل آرژانتین به عنوان یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 مورد توجه قرار می گیرد.
کدخبر (105405) | 12 آذر 1401 | ساعت 21:15
0 159
ساعت و زمان بازی هلند مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲
ساعت و زمان بازی هلند مقابل آرژانتین به عنوان یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش سرخ نیوز، با اتمام روز اول مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، برنامه دومین بازی یک چهارم مشخص شده و از این رو ساعت و زمان این دیدار مورد اهمیت قرار می گیرد. بازی هلند مقابل آرژانتین یکی از دیدارهای مهم مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 است و به همین جهت ساعت و زمان بازی هلند آرژانتین توسط هواداران فوتبال در سر تا سر جهان جست و جو می شود.  

زمان بازی هلند مقابل آرژانتین

زمان بازی آرژانتین هلند به گونه ای برنامه ریزی شده که دو تیم فرصت استراحت کافی بعد از بازی یک هشتم نهایی را داشته باشند. تیم ملی هلند با پیروزی مقابل آمریکا به یک چهارم نهایی رسید و آرژانتینی ها با غلبه بر استرالیا به مرحله بعدی راه یافتند. این دیدار، دومین بازی یک چهارم نهایی نیز خواهد بود. با این حساب بازی بعدی آرژانتین که به واسطه حضور لیونل مسی برای طرفداران او در سرتاسر جهان مورد اهمیت قرار می گیرد مقابل هلند خواهد بود و باید دید در بازی بعدی آرژانتین می تواند با کسب پیروزی راهی یک چهارم نهایی شود یا خیر.  

زمان پخش بازی بازی آرژانتین هلند

با توجه به آنکه هیچ کدام از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به صورت همزمان برگزار نمی شود، بازی آرژانتین هلند به صورت زنده و راس ساعت مقرر از شبکه سوم سیما و توسط برنامه جام ۲۰۲۲ پوشش داده می شود.  

ساعت و تاریخ بازی هلند مقابل آرژانتین

ساعت و تاریخ بازی هلند مقابل آرژانتین طبق آنچه پیش‌تر اعلام شده بدین صورت است که دو تیم، جمعه 18 آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند.  

ورزشگاه هلند آرژانتین

ورزشگاه بازی هلند آرژانتین طبق برنامه ریزی انجام شده مشخص است و دو تیم در ورزشگاه لوسیل مقابل هم قرار می گیرند.   اوج هیجان فوتبال را با سرخ نیوز دنبال کنید - زنده با آخرین اخبار جام جهانی 2022

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...