حمله KFC به رونالدو؛ جانشین خوبی برای ابوبکر هستی!

حتی اسپانسرهای کریستیانو رونالدو با احتمال انتقال او به فوتبال عربستان، شوخی می‌کنند!
کدخبر (106911) | 15 آذر 1401 | ساعت 15:46
0 152
حمله KFC به رونالدو؛ جانشین خوبی برای ابوبکر هستی!
حتی اسپانسرهای کریستیانو رونالدو با احتمال انتقال او به فوتبال عربستان، شوخی می‌کنند!

به گزارش سرخ نیوز، پس از اینکه کریستیانو رونالدو با النصر عربستان برای انتقال به این تیم به توافق رسید، برند کی‌اف‌سی که یکی از اسپانسرهای این ستاره پرتغالی محسوب می‌شود، به شدت او را مورد تمسخر و انتقاد قرار داد. این بازیکن 37 ساله پس از توافق دوجانبه و فسخ قرارداد و جدایی از منچستریونایتد در ماه گذشته، در حالی وارد جام جهانی 2022 قطر شد که بدون باشگاه محسوب می‌شد.. پس از چند ماه پر فراز و نشیب در اولدترافورد، مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان، آخرین ضربه به این بازیکن کهنه‌کار بود.

با وجود اینکه آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد، النصر از نزدیک با رونالدو در ارتباط است و طبق گزارشات قراردادی دو سال و نیمه به مبلغ 200 میلیون یورو برای هر فصل را به او پیشنهاد داده است. رفتن به خاورمیانه و بازی در فوتبال عربستان باعث می‌شود که او با وینسنت ابوبکر کامرونی هم تیمی شود. همین مساله سوژه KFC برای شوخی تبدیل شده است

حمله KFC به رونالدو؛ جانشین خوبی برای ابوبکر هستی!

این برند معروف غذایی در دنیا در توییتر خود نوشته است "رونالدو می‌تواند جانشین خوبی برای ابوبکر باشد". این در حالی است که این ستاره کامرونی کیفیت بالای خود را در جام جهانی نشان داده و دو گل او از جمله گل پیروزی مقابل برزیل باعث شده تا بیشتر از رونالدو در قطر گل زده باشد.

ابوبکر که در وقت‌های تلف شده بازی مقابل برزیلی‌ها از زمین اخراج شد، در ژوئن سال گذشته به عربستان رفت در حالی که پیش از آن در پورتو و بشیکتاش بازی کرده بود. همچنین دیوید اوسپینا، دروازه‌بان سابق آرسنال نیز در تیم النصر حضور دارد.

این توییت با واکنش‌های بسیاری از طرفداران مواجه شد و هواداران رونالدو را تحت تأثیر قرار دارد، در حالی که برخی دیگر از هواداران واکنش KFC را نسبت به این انتقال مورد تایید قرار دادند. انتقال به عربستان سعودی به منزله پایان دوران درخشان برنده 5 توپ طلا است، اما به گفته مورگان، رونالدو هنوز هم به دنبال پیوستن به باشگاهی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو تصمیم داشت منچستریونایتد را در تابستان پس از فصل فاجعه بار 2021-22 ترک کند اما با پیدا نشدن مشتری مناسب در این تیم ماندنی شد. با این حال تن‌هاخ هلندی در تمام بازی‌های لیگ برتر این فصل تنها 520 دقیقه به ستاره پرتغالی بازی داد و رفتارش در بازی مقابل تاتنهام هم به بهبود وضعیتش کمکی نکرد.

اودیون ایگالو، مهاجم سابق یونایتد که در حال حاضر در عربستان بازی می‌کند، امیدوار است رونالدو به او بپیوندد اما تصور می‌کند که انتقال او به لیگ عربستان صورت نمی‌پذیرد. "کریستیانو رونالدو بسیار جاه طلب است و فکر می‌کنم او می‌خواهد در یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و دوران حرفه‌ای خود را به خوبی به پایان برساند، من برای او بهترین‌ها را در این تصمیم آرزو می‌کنم و امیدوارم که او به عربستان سعودی بیاید. من دوست دارم که او به عربستان بیاید زیرا او لیگ را تقویت می‌کند و طرفداران بیشتری را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...