خبر خوش بیرانوند برای گل محمدی + عکس

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس بدون محافظ تمرین کرد تا نشان دهد به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته است.
کدخبر (107693) | 16 آذر 1401 | ساعت 20:11
0 90
خبر خوش بیرانوند برای گل محمدی + عکس
علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس بدون محافظ تمرین کرد تا نشان دهد به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، علیرضا بیرانوند که در روزهای گذشته با ماسک مخصوص در تمرینات تیم ملی و پرسپولیس حضور می یافت در تمرین امروز بدون محافظ در قفس توری قرار گرفت و پا به پای سایر دروازه بان ها به تمرینات پرداخت.

علیرضا بیرانوند پرسپولیس

این بازیکن در جریان دیدار مقابل انگلیس به دلیل برخورد با مجید حسینی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شده بود. شدت این مصدومیت به قدری بود که بیرانوند را وادار به خروج از زمین کرد و در بازی با ولز حسین حسینی به جای وی درون چارچوب ایستاد.

در آخرین بازی مرحله گروهی بار دیگر فرصت به دروازه بان پرسپولیس رسید تا مقابل آمریکا قرار بگیرد و گرچه این حضور با دریافت یک گل و شکست تلخی برای فوتبال ایران همراه بود تا بیرانوند و همبازیانش خیلی زود ناچار به ترک قطر شوند، با این وجود همین که این دروازه بان توانست از مصدومیت رهایی پیدا کند و همچنان به فوتبال ادامه دهد به خودی خود خبر خوبی برای فوتبال ایران بود؛ خصوصا برای پرسپولیسی ها که بازی های سرنوشت سازی را در ادامه فصل پیش روی خود می بینند.

علیرضا بیرانوند تمرین پرسپولیس

بدون اغراق، علیرضا بیرانوند یکی از عوامل اصلی صدرنشینی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بوده است. این دروازه بان که در ابتدای فصل از لیگ پرتغال به فوتبال ایران بازگشته و جانشین حامد لک شد در ۱۱ هفته ای که از شروع مسابقات گذشته است موفق شده آمار خیرکننده ۸ کلین شیت و ۳ گل خورده را از خود برجای بگذارد. بیرانوند با این آمار از رکورد خود در فصل نوزدهم گذشت. او در آن دوره ۶ کلین شیت را در ۱۴ مسابقه ای که پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت ثبت کرده بود. در میانه های این فصل بود که بیرانوند راهی بلژیک شد تا نتواند در جشن قهرمانی سرخ ها حاضر باشد، با این وجود قابل انکار نیست که او سهم پررنگی در پوکر سرخ ها داشت. بیرو بعد از حدود دو فصل به پرسپولیس بازگشته تا جام دیگری را با پیراهن این تیم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

البته این دروازه بان برای رسيدن به این مهم ماموريت دشوارتری نسب به گذشته خواهد داشت، چرا که برخلاف سال‌های اخیر رقابت شدیدی در بالای جدول بین تیم حکمفرماست. یکی از این رقبا تیم استقلالی خواهد بود که در هفته دوازدهم میزبان پرسپولیس است و قطعا در این بازی حیثیتی که جنگی بین تیم های اول و دوم لیگ است نقش دروازه بان های دو تیم تعیین کننده خواهد بود. باید دید علیرضا بیرانوند که آمار خوبی در دربی دارد می تواند نهمین کلین شیت فصلش را در حساسترین بازی فصل ثبت کند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...