5 دیدار مهمی که رونالدو از تیم کنار گذاشته شد

افزایش حواشی کریستیانو رونالدو باعث شده تا او طی یک سال اخیر، بازی‌های بیشتری را از روی نیمکت آغاز کند.
کدخبر (107662) | 16 آذر 1401 | ساعت 19:26
0 180
5 دیدار مهمی که رونالدو از تیم کنار گذاشته شد
افزایش حواشی کریستیانو رونالدو باعث شده تا او طی یک سال اخیر، بازی‌های بیشتری را از روی نیمکت آغاز کند.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و بازی پرتغال و سوئیس، از ترکیب تیم کنار گذاشته و از روی نیمکت. بازی را تماشا کرد. البته او از دقیقه 70 به میدان آمد اما نتوانست تاثیری در روند عملکردی تیمش داشته باشد. تنها گل رونالدو در جام جهانی 2022 از ضربه پنالتی در پیروزی 3-2 پرتغال مقابل غنا به ثمر رسید. این بازیکن 37 ساله در فرم ضعیفی قرار دارد و در قطر عملکرد خوبی نداشته است.

گونچالو راموس جایگزین او در این بازی موفق شد هت‌تریک کند؛ دیداری که در آن پرتغال در کارهای هجومی ویرانگر بود و حملات بی‌پروای آنها در غیاب رونالدو شکوفا شده بود. با این شرایط به نظر می‌رسد مهاجم سابق منچستریونایتد در بازی یک چهارم نهایی مقابل مراکش هم نیمکت نشین شود. این در حالی است که رونالدو به خصوص در بازی های حساس به نیمکت نشینی عادت ندارد. حالا به پنج دیدار حساسی که او از تیم کنار گذاشته شد، نگاهی می‌اندازیم:

منچستریونایتد - چلسی (22 اکتبر 2022)

کریستیانو رونالدو در پیروزی 2-0 منچستریونایتد مقابل تاتنهام از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شد. رونالدو در بهترین حالت خود نبود اما در مقابل یونایتد بدون شک بهترین فوتبال خود را زیر نظر اریک تن‌هاخ مقابل تاتنهام ارائه داد. تن‌هاخ از رونالدو خواست تا به عنوان یار تعویضی به میدان بیاید. این بازیکن 37 ساله حاضر به ورود به زمین نشد و سرخود به رختکن رفت. رونالدو این موضوع را در مصاحبه انفجاری خود با پیرز مورگان تایید کرد. سه روز بعد مربی هلندی برای دیدار حساس منچستریونایتد مقابل چلسی، رونالدو را توبیخ و او را به کلی از ترکیب تیم حذف کرد.

کریستیانو رونالدو

منچستریونایتد - منچسترسیتی (2 اکتبر 2022)

منچستریونایتد تاکنون سخت‌ترین شکست فصل 2022-23 را در اوایل اکتبر متحمل شده است. آنها 6-3 مقابل منچسترسیتی شکست خوردند و تن‌هاخ تصمیم گرفت تا از مارکوس راشفورد به عنوان مهاجم مرکزی استفاده کند. آنتونی مارسیال در نیمه دوم وارد زمین شد و بلافاصله شرایط تیم را بهبود بخشید و دو گل به ثمر رساند تا احترام شیاطین سرخ کمی حفظ شود. در این بازی رونالدو اصلاً بازی نکرد و پس از بازی تن‌هاخ گفت که او را به خاطر احترام به میراث مهاجم پرتغالی به میدان نیاورده است.

رئال مادرید - بارسلونا (14 آگوست 2017)

رونالدو برای ال‌کلاسیکو نیمکت نشین شد؟ بله این اتفاق افتاد. او در بازی اول سوپرکاپ اسپانیا در فصل17-2016 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. گل به خودی جرارد پیکه باعث برتری رئال مادرید شد، اما لیونل مسی در دقیقه 77 از روی ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند. رونالدو که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، تنها سه دقیقه بعد یک گل فوق العاده از نزدیکی محوطه جریمه به ثمر رساند تا برتری تیمش را بازگرداند. پس از آن برنده 5 توپ طلا پیراهن خود را درآورد و از جشن مسی در سانتیاگو برنابئو در ال‌کلاسیکوی آوریل 2017 تقلید کرد. رونالدو به دلیل درآوردن پیراهنش کارت زرد گرفت. لحظاتی بعد، او کارت زرد دوم را برای تمارض دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

کریستیانو رونالدو

منچستریونایتد - لیورپول (22 اوت 2022)

منچستریونایتد پس از باخت در دو بازی اول در لیگ برتر در فصل 2022-23، برای خارج شدن از این بحران کاملا ناامید شده بود. در حالیکه تن‌هاخ به دنبال اولین برد خود به عنوان سرمربی یونایتد بود، آنها در بازی سوم خود با لیورپول به مصاف لیورپول رفتند. مربی هلند ترکیب تیم خود را به هم ریخت و رونالدو را روی نیمکت نشاند. یونایتد در آن شب فوتبال هیجان انگیزی به نمایش گذاشت و لک‌لک‌ها را 2-1 شکست داد. 

پرتغال - سوئیس (6 دسامبر 2022)

اکثر هواداران فوتبال با اعلام ترکیب اصلی پرتغال برای بازی مقابل سوئیس، شگفت زده شدند. رونالدو برای اولین بار در جام جهانی فوتبال 2022 نیمکت نشین شد و گونچالو راموس 21 ساله به عنوان جانشین او در ترکیب قرار گرفت. خط حمله پرتغالی‌ها در غیاب رونالدو چشم نواز بود. آنها شش بار توپ را وارد دروازه سوئیس کردند و راموس هت‌تریک کرد. رونالدو در حالی که کمی بیش از 15 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما سهمی در گل‌های کشورش نداشت و خیلی زودتر از سایر بازیکنان زمین را ترک کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...