جام جهانی 2022/ رقص سامبا ادامه دارد

رقص‌های جنجالی بازیکنان برزیل در جام جهانی 2022 قرار نیست پایان داشته باشد.
کدخبر (108231) | 17 آذر 1401 | ساعت 19:30
0 88
جام جهانی 2022/ رقص سامبا ادامه دارد
رقص‌های جنجالی بازیکنان برزیل در جام جهانی 2022 قرار نیست پایان داشته باشد.

به گزارش سرخ نیوز، برزیلی‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که علیرغم انتقاد از آنها در مورد سبک جشن گلشان در جام جهانی 2022، از موضع خود عقب نشینی نخواهند کرد. بدین ترتیب در بازی روز جمعه این تیم مقابل کرواسی می‌توانیم شاهد ادامه رقص سامبای برزیلی باشیم. تیته سرمربی برزیل در اینباره گفت "این بخشی از فرهنگ برزیل است. مسئله بی احترامی به حریفانمان نیست. این خود ما هستیم".

تیته پس از گلزنی برزیل در برد 4-1 مقابل کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی با بازیکنانش به رقصیدن پرداخت. در این میان روی کین، هافبک سابق منچستریونایتد از جمله کسانی بود که از رقص برزیلی‌ها انتقاد کرد. 

رقص تیته تیم ملی برزیل جام جهانی 2022

وینیسیوس جونیور هم قول داد که اگر برزیل به موفقیت خود ادامه دهد، رقص بیشتری پس از گلزنی‌ها خواهد داشت. او که پیش از این به خاطر رقص هایش در رئال مادرید مورد انتقاد قرار گرفته بود، گفت "گل مهم ترین لحظه در فوتبال است، نه تنها برای کسانی که گل را به ثمر می‌رسانند، بلکه برای کل کشور ما. ما هنوز جشن‌های زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم به گلزنی و رقصیدنمان تا فینال ادامه دهیم".

بازیکنان برزیل قبل از شروع مسابقات گفته بودند که چندین جشن گل را از قبل آماده کرده‌اند. با این حال، برزیل برای ادامه رقصیدن باید از تیم سرسختی به نام کرواسی که توسط لوکا مودریچ رهبری می‌شود و تلاش می‌کند تا چهار سال پس از شکست در برابر فرانسه به فینال جام جهانی بازگردد، بگذرد.

مودریچ می‌گوید "ما می‌خواهیم کارهای بیشتری انجام دهیم. ما نباید تنها به صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسنده کنیم. می دانیم که حریف قدرتمندی در پیش داریم. ما هم نقاط قوت خود را داریم و به خودمان ایمان داریم".

مودریچ برخی از برزیلی‌ها را به خوبی می‌شناسد، چراکه با وینیسیوس جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو در رئال مادرید هم بازی است و تا همین اواخر کاسمیرو را نیز در کنار خود در خط هافبک می‌دید. وینیسیوس جونیور می‌گوید مودریچ یک الگو برای او بود و او چیزهای زیادی از هافبک کهنه کار 37 ساله یاد گرفته است.

وینیسیوس و مودریچ

کرواسی نیز مانند برزیل، تنها دو بار در جام جهانی 2022 گل خورده است. این تیم قبل از تساوی 0-0 مقابل مراکش و بلژیک در مرحله گروهی، 4-1 کانادا را شکست داد. کرواسی در وقت اضافه در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ژاپن به تساوی یک بر یک رسید و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شد. چهار بازی از پنج بازی اخیر کرواسی در جام جهانی به وقت اضافه رفته است. این تیم در 7 بازی از 9 بازی آخر خود در مرحله حذفی این مسابقات موفق بوده است.

برزیل به دنبال اولین پیروزی این تیم مقابل تیم اروپایی در مرحله حذفی جام جهانی از زمان پیروزی این تیم مقابل آلمان در فینال سال 2002 است.

برزیل  جام جهانی 2022 را با پیروزی مقابل صربستان و سوئیس آغاز کرد و سپس در آخرین بازی گروهی با تیم ذخیره خود به کامرون باخت.  برزیل برای هشتمین بار متوالی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بازی خواهد کرد و در مجموع 14 بار به این مرحله رسیده که به همراه آلمان بیشترین حضور در این مرحله را دارد. این تیم در 3 بازی از 4 بازی اخیر خود در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورده و در نیمه نهایی جام جهانی 2014 با شکست 7-1 مقابل آلمان به عنوان میزبان تحقیر شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...