تاریخ تکرار می‌شود؛ شبی که نصرت مانند ریحانا قانون را زیر پا گذاشت

کدخبر (114937) | 29 آذر 1401 | ساعت 09:59
0 400
تاریخ تکرار می‌شود؛ شبی که نصرت مانند ریحانا قانون را زیر پا گذاشت
جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر، بدون حاشیه نبوده است.

به گزارش سرخ نیوز، نصرت گوکچه آشپز معروف ترکیه‌ای که بواسطه ویدیوهای مربوط به سبک آشپزی‌اش در دنیا مشهور شده، یکشنبه شب پس از پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه، به دنبال انتشار تصویری با جام جهانی مورد انتقاد هواداران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. سرآشپز ترکیه‌ای پس از سوت پایان بازی اجازه ورود به زمین را پیدا کرد و پس از اینکه لیونل مسی برای اولین بار در دوران حرفه‌ای فوتبال خود جام جهانی را بالای سر برد، در جشن بازیکنان آرژانتین شرکت کرد.

در این بازی که در وقت‌های عادی و تلف شده با تساوی 3-3 به پایان رسید و پس از آن آرژانتین در ضربات پنالتی مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و پس از 36 سال قهرمان جهان شد، نصرت گوکچه به میان زمین رفت و جشن قهرمانی جام جهانی را در کنار برخی از بازیکنان آرژانتین برگزار کرد. او حتی جام را لمس کرد و حین گاز گرفتن مدال یکی از بازیکنان از خودش عکس گرفت. ای در شرایطی است که طبق مقررات این جایزه حفاظت‌شده بوده و تنها توسط افراد معدودی قابل لمس است که یقینا این آشپز ترک یکی از این افراد نیست.

تاریخ تکرار می‌شود؛ شبی که نصرت مانند ریحانا قانون را زیر پا گذاشت

در واقع، فیفا می‌گوید "جایزه اصلی جام جهانی فوتبال تنها توسط گروهی بسیار منتخب که شامل برندگان سابق جام جهانی فوتبال و سران کشورها می‌شود، قابل لمس و نگهداری است". این در حالی است که نصرت دستانش را دور جام قرار داده بود و در حالی که در مقابل دوربین‌ها ژست گرفته بود، تعدادی عکس با این جایزه گرفت.

طرفداران در شبکه‌های اجتماعی ناامیدی خود را از دیدن نصرت در زمین با جام به اشتراک گذاشتند. یکی از آنها درا ینستاگرام خود نوشت "شما نباید جام را لمس کنید. شما قهرمان نیستید." دیگری این سوال را مطرح کرد که چرا به رستوران‌دار ترک اجازه داده شد که این جایزه بزرگ را لمس کند "فکر می‌کردم فقط قهرمانان جهان می‌توانند جام را لمس کنند؟"

نفر سوم مدعی شد "چرا آن را نگه می‌دارید و چرا در زمین هستید؟ شما نباید آنجا باشید. این زمان برای بازیکنانی است که سخت کار کرده‌اند و نه برای افراد مشهور که برای تبلیغ خودشان دور و بر جام بچرخند و سلفی بگیرند". دیگری گفته است" آنها برای آن جام سخت کار کردند. شما حتی نباید آن را لمس کنید!"

تاریخ تکرار می‌شود؛ شبی که نصرت مانند ریحانا قانون را زیر پا گذاشت

البته نصرت تنها سلبریتی نیست که اجازه پیدا کرده به درون زمین برود و جام را بعد از بالا بردن جام توسط بازیکنان لمس کند. ریحانا پس از قهرمانی آلمان در سال 2014 جام جهانی را در دست گرفت. پس از بازی جام طلایی در دستان او دیده شد و روزنامه دیلی میل گزارش داد که او حتی جام را بوسیده است. این خواننده پس از جشن شبانه خود در توییتر نوشت"جام را لمس کردم، جام را گرفتم، جام را بوسیدم، با جام سلفی گرفتم"!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...