اتفاق عجیب در MMA / پیروزی شگفت‌آور مبارز 15 ساله

علی قدیروف، پسر رهبر چچن، در اولین مبارزه‌اش در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) به شکل عجیبی به پیروزی رسید.
کدخبر (118649) | 06 دی 1401 | ساعت 09:27
0 97
اتفاق عجیب در MMA / پیروزی شگفت‌آور مبارز 15 ساله
علی قدیروف، پسر رهبر چچن، در اولین مبارزه‌اش در هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) به شکل عجیبی به پیروزی رسید.

به گزارش سرخ نیوز، رمضان قدیروف رهبر جمهوری چچن و یکی از متحدان مورد اعتماد ولادیمیر پوتین در سال‌های اخیر و همچنین در جریان حمله نظامی روسیه به اوکراین است.

هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) جایگاه خاصی در فرهنگ کشور روسیه دارد و حالا یکی از فرزندان رمضان قدیروف رهبر جمهوری چچن و یکی از متحدان مورد اعتماد ولادیمیر پوتین در سال‌های اخیر و همچنین در جریان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به صورت حرفه‌ای وارد این رشته شده و در سن 15 سالگی برای اولین بار در یک مسابقه رسمی در مسکو به میدان رفت که نتیجه جنجالی به همراه داشت.

علی قدیروف در جریان تمریناتش از حمایت بسیاری از بزرگان این رشته برخوردار بود چون بسیاری از ورزشکاران این رشته از اهالی روسیه هستند و این رشته ورزشی از محبوبیت بسیاری در این کشور برخوردار است.

او بازی برابر اسلام اکبروف را با حمله به رقیبش آغاز کرد اما حرکاتش چندان تاثیرگذار نبود و حریف توانست برابر این حرکات دفاع کند و تسلیم نشود. هرچند نظر داور این بازی چیز دیگری بود، او بازی را متوقف و قدیروف را تنها پس از یک دقیقه مبارزه برنده اعلام کرد.

صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی که اخبار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را پوشش می‌دهند حالا شروع به تمسخر این رقابت کردند و آن را از پیش تعیین شده خواندند.

رمضان قدیروف هم در جریان این مبارزه در سالن حضور داشت و پیروزی پسرش را با انتشاری تصویری از او در اینستاگرامش جشن گرفت تا نشان دهد که از این اتفاق بسیار راضی و خشنود است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...