ستاره هالیوود به WWE 2023 برمی‌گردد؟

دیو باتیستا، ستاره سابق کشتی حرفه ای و بازیگر حال حاضر سینما، در فکر بازگشت به مبارزات WWE است.
کدخبر (119258) | 08 دی 1401 | ساعت 07:21
0 1060
ستاره هالیوود به WWE 2023 برمی‌گردد؟
دیو باتیستا، ستاره سابق کشتی حرفه ای و بازیگر حال حاضر سینما، در فکر بازگشت به مبارزات WWE است.

به گزارش سرخ نیوز، از همان زمانی که دیو باتیستا از کشتی حرفه‌ای بازنشسته شد، بازگشت او به WWE همواره خواسته طرفداران این ورزش بوده و آن را دنبال می‌کردند. ستاره هالیوود به WWE 2023 برمی‌گردد؟ با توجه به دوره‌ زمانی که او از مسابقات دور بوده، قهرمان شش دوره جهان نیاز دارد تا مانند ریک فلیر و استیو آستین حداقل در یک دور از مسابقات آماده‌سازی در داخل رینگ مبارزه کند و شرایط آرمانی خود را برای مسابقات بزرگ پیدا کند. آخرین حضور این فوق ستاره اسبق WWE به 7 آوریل 2019 برمی‌گردد؛ جایی که او با دوست و مربی خود تریپل اچ درWrestleMania 35 در یک مسابقه بدون محدودیت مبارزه کرد. طرفداران دیو باتیستا ترجیح می‌دادند تا در شرایط بهتری مسابقات را ترک کند چراکه در آن بازی تریپل اچ کاملا بر بازی تسلط داشت و آن فن انبردستی ترپیل اچ نمک بیشتری به زخم هواداران باتیستا زد. با این حال ممکن است بازگشت باتیستا به رینگ به این زودی‌ها اتفاق نیفتد. در سال 2019 سایت Fightful در گزارشی مدعی شد که باتیستا حاضر نیست به هر قیمتی به رینگ بازگردد اگرچه او تصمیم دارد هنوز به عنوان بخشی از برنامه‌ریزی مسابقات WWE حضور داشته باشد. از همان زمان باتیستا به عنوان بازیگر وارد صنعت سینما و دنیای هالیوود شد و در این چند سال توانست در فیلم‌های مختلفی را ایفا کند. او علی رغم سابقه خشنی که داشت، بیشتر در فیلم‌های حضور پیدا کرد که طنز بودند و او توانست خودش را در این فیلم‌ها جا بیندازد. ستاره هالیوود به WWE 2023 برمی‌گردد؟ در سال 2021 او در مصاحبه‌ای درخصوص حرفه جدیدش گفت:

"من از کار جدیدم هیجان زده هستم و برایم مانند یک کتاب داستانی است. دیگر نمی‌توانم به عقب برگردم. من با تصمیم خودم با توافقاتی که انجام شد از کشتی کناره گیری کردم و دیگر چیزی نمی‌تواند مرا به آن حرفه برگرداند".
ستاره هالیوود به WWE 2023 برمی‌گردد؟ با این وجود، باتیستا قرار است در سال 2023 در WWE حضور پیدا کند تا مراسم معرفی تالار مشاهیر خود را انجام دهد. او قرار بود در سال 2020 وارد تالار مشاهیر شود، اما این رویداد به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد. WWE سپس مراسم‌های 2020 و 2021 را با هم تلفیق کرد، اما از آنجایی که باتیستا در آن زمان برای مراسم در دسترس نبود، درخواست کرد که مراسم معارفه‌اش به تعویق بیفتد. ستاره هالیوود به WWE 2023 برمی‌گردد؟ باتیستا از زمان جدا شدنش WWE در فیلم‌های متعددی حضور داشته و در حال حاضر نقش Drax The Destroyer را در دنیای سینمایی مارول بازی کرده است. فیلم‌های Dune 2 و Guardians of the Galaxy 3 از پروژه های آینده او هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...