نظر پسر آرنولد درباره بامستد؛ بدنی که با یک تکه کاغذ کارش تمام می‌شود!

کریس بامستد از نظر فیزیکی، شرایط خاصی را تجربه می‌کند.
کدخبر (119616) | 08 دی 1401 | ساعت 16:20
0 408
نظر پسر آرنولد درباره بامستد؛ بدنی که با یک تکه کاغذ کارش تمام می‌شود!
کریس بامستد از نظر فیزیکی، شرایط خاصی را تجربه می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد بیش از 13 میلیون طرفدار در اینستاگرام دارد و همیشه دوست دارد تصاویری از اندام خود را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد. یکی از طرفداران بامستد نیز جوزف بائنا، پسر آرنولد شوارتزنگر است که اخیرا زیر یکی از پست‌های بامستد نظر جالب توجهی گذاشت و عنوان کرد که ساختن چنین بدنی با این فیزیک کلاسیک نیاز به تمرین و ممارست فراوان دارد. او زیر پستی نظر خود را نوشته که بامستد پس از مسابقات مستر المپیا 2022 منتشر کرد و در آن به کارهایی که برای ساختن بدن شگفت انگیزش انجام داده، اشاره کرده است. 

اظهار نظر بائنا به اتفاقات ناگواری در ورزش دشوار بدنسازی اشاره دارد که باعث می‌شود ورزشکار دچار مصائب زیادی در راه آماده‌سازی خود برای مسابقات شود. همچنی هنی رامبد یکی دیگر از بزرگان بدنسازی دنیا هم نیز نظر غیرمنتظره‌ای در مورد فیزیک بامستد به اشتراک گذاشت. بامستد در یک پست اینستاگرامی به طور ضمنی به این موضوع اشاره کرد که هیکل او به قدری خرد شده است که می‌تواند پوستش را پاره کند. به دقت زیادی نیاز ندارد تا ببینید چگونه ماهیچه‌ها و رگ‌هایش زیر پوست او دیده می‌شود.

نظر پسر آرنولد درباره بامستد؛ بدنی که با یک تکه کاغذ کارش تمام می‌شود!

بامستد به انجام معاینات قلبی وابسته است. این کاملا بیان می‌کند که چگونه او توانسته کالری بیشتری بسوزاند و لاغرتر شود. این قهرمان بدنسازی به مضرات استفاده از کربوهیدرات‌ها برای بدنسازان هم اشاره کرده تا نشان دهد برای آن که هیکل زیبایش را بسازد، مجبور شده تا به طور کلی مصرف کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود قطع کند.

جوزف بائنا در واکنش به این پست اظهار داشت "یک برش کاغذ می‌تواند کارش را تمام کند". اگرچه برش‌های کاغذ کوچک هستند، اما می‌توانند باعث درد و آسیب عصبی شوند و به سختی بهبود می‌یابند. منظور بائنا این بود که فیزیک بدنی او آنقدر خرد شده است که حتی لبه تیز کاغذ نیز می‌تواند منجر به آسیب شود. 

اگرچه بامستد همواره مورد تمجید و ستایش بوده اما این یک واقعیت بسیار مهم است که او چنان هیکل پرظرافتی پیدا کرده که پوستش بسیار حساس شده است.

این بدنساز در مصاحبه‌ای عنوان کرد که چگونه دائما حرکت اسکوات را انجام می‌دهد تا پایین تنه خود را بسازد. بامستد همچنین در مورد نحوه وزنه زدن خود صحبت کرده و گفته ترجیح می‌دهد از وزنه‌هایی که نسبتاً سبک‌تر هستند، برای این حرکت استفاده کند.

دیدگاه‌های جوزف بائنا و هنی رامبد بار دیگر نشان دهنده استحقاق بامستد برای قهرمانی در المپیا 2022 است. طرفداران او همیشه از بردن کارت حرفه‌ای در سن 21 سالگی تا قهرمانی 4 باره در مستر المپیا الهام گرفته‌اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...