ecumenical necropolis گورستان پله / یکی از عجیب ترین های دنیا!

محل دفن پله ، قبرستانی بسیار عجیب با نام ecumenical گورستان است که به عنوان مرتفع ترین گورستان جهان با 32 طبقه شناخته می شود.
کدخبر (120834) | 10 دی 1401 | ساعت 21:22
0 299
ecumenical necropolis گورستان پله / یکی از عجیب ترین های دنیا!
محل دفن پله ، قبرستانی بسیار عجیب با نام ecumenical گورستان است که به عنوان مرتفع ترین گورستان جهان با 32 طبقه شناخته می شود.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از درگذشت پله و ماندگار شدن این اسطوره در تاریخ فوتبال دنیا قرار است که ecumenical گورستان به آرامگاه ابدی این فوتبالیست برزیلی تبدیل شود. ظاهرا ecumenical گورستان انتخاب شخص پله بوده است و دلیلی جالب برای این تصمیم داشته است.  

ecumenical necropolis گورستان / انتخاب محلی عجیب برای دفن پله

اینگونه به نظر می رسد که گورستان ecumenical necropolis انتخابی عجیب برای محل دفن اسطوره فوتبال جهان باشد. ویژگی های این گورستان خود گویای این مسئله است؛ ecumenical گورستان در 800 متری ورزشگاه سانتوس قرار گرفته و پیش تر به عنوان مرتفع ترین گورستان جهان در کتاب گینس به ثبت رسیده است. یکی از دلایل پیدایش گورستان های عموی، افزایش جمعیت کره زمین و کمبود جا برای تعبیه قبرستان برای مرده ها بود. در مورد گورستان های عمودی در حال حاضر آسیا گوی سبقت را از اروپا ربوده است و در حال حاضر در بعضی از کشورها مرده ها را به صورت چندین طبقه دفن می کنند و همین موضوع باعث شده تا شکل قبرستان ها به جای افقی به عمودی تغییر پیدا کند. گفته می شود که ecumenical گورستان 32 طبقه دارد و ۲۵۰۰۰ مرده می توانند در آن اقامت کنند. بر مبنای خبرهای منتشر شده، طبقه نهم، گورستان پله خواهد بود. ecumenical necropolis گورستان پله / یکی از عجیب ترین های دنیا!

عکس ecumenical necropolis گورستان

ecumenical necropolis گورستان در سال ۱۹۸۳ ساخته شد و در آن زمان ساختمانی کوچک بیش نبود تا اینکه آن قدر تقاضای قبرستان با چشم انداز زیبا بالا رفت که تصمیم گرفته شد تا این ساختمان وسیع شود و این گونه شد که طبقات جدیدتری به این ساختمان اضافه شد و باعث شد تا به بلندترین قبرستان دنیا تبدیل شود. هر طبقه از ecumenical گورستان ، 150 جسد را در خود جای می دهد و مجهز به سیستم تهویه است. همین که بدن تجزیه شد که تقریبا ۳ سال زمان می برد، خانواده شخص متوفی می توانند جسد را از آنجا خارج کنند و به بخش تحویلداری استخوان ها تحویل بدهند. گفتنی است که همانطور که اشاره شد ecumenical necropolis گورستانی ۳۲ طبقه است که علاوه بر مکان دفن مرده ها، یک کلیسا و یک کافی شاپ هم در روی سقف دارد و علاوه بر این در دور اطراف آن باغ ها، مردابی زیبا و آبشاری خیره کننده هم وجود دارد… ecumenical necropolis گورستان پله / یکی از عجیب ترین های دنیا!

ecumenical necropolis عکس گورستان

توضیحات پله درباره انتخاب ecumenical گورستان

شاید این سوال برای مخاطبین پیش بیاید که دلیل انتخاب ecumenical necropolis گورستان به عنوان گورستان پله چیست؟ جواب آن را از شخص پله بشنوید بهتر است؛ او پیش تر در مصاحبه‌ای با روزنامه A Tribuna توضیح داد که چرا این مکان را انتخاب کرده است:
من آن را به دلیل سازماندهی، تمیزی و ساختار، این گورستان انتخاب کردم. اینجا مکانی است که آرامش را منتقل می‌کند، جایی که فرد احساس افسردگی نمی‌کند، چون شبیه گورستان نیست.
دو سال قبل، قیمت دریافت مجوز دفن در این قبرستان عمودی 35000 رئال برزیل بود.

عکس ecumenical necropolis گورستان

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...