حمایت لوییس همیلتون از برد پیت، روی مخ طرفداران!

لوییس همیلتون اسطوره فرمول یک دنیا رفاقت صمیمانه و جالبی با برد پیت، بازیگر مطرح هالیوودی دارد که این اتفاق به مذاق طرفداران همیلتون خوش نیامده است.
کدخبر (124915) | 21 دی 1401 | ساعت 15:01
0 210
حمایت لوییس همیلتون از برد پیت، روی مخ طرفداران!
لوییس همیلتون اسطوره فرمول یک دنیا رفاقت صمیمانه و جالبی با برد پیت، بازیگر مطرح هالیوودی دارد که این اتفاق به مذاق طرفداران همیلتون خوش نیامده است.

به گزارش سرخ نیوز، لوئیس همیلتون یکی از رانندگانی است که در طول سالیان متمادی طرفداران زیادی بدست آورده است. طرفداران لوئیس وفاداری و فداکاری بسیار زیادی را نسبت به قهرمان محبوب 7 دوره مسابقات فرمول یک نشان می‌دهند. با این حال این هواداران گاهی مواقع در برابر اظهارات و رفتارهای اسطوره رانندگی دنیا واکنش نشان داده و جبهه می‌گیرند. همیلیتون بار دیگر کاری مشابه در حمایت از دوست و ستاره هالیوودی خود یعنی برد پیت انجام داده است که باعث دلخوری بسیاری از طرفداران او شده است. حمایت لوییس همیلتون از برد پیت، روی مخ طرفداران!

دوستی لوییس همیلتون و برد پیت

این راننده تیم مرسدس بنز در آخرین استوری‌های اینستاگرامی خود تصویر جلد مجله‌ای را منتشر کرده که در آن از برد پیت به عنوان یکی از بهترین اجراهای سال گذشته یاد کرده است. لوئیس برای تولید فیلم جدیدش با برد پیت در تماس بوده و این دو برای آماده‌سازی و تهیه این فیلم که با حال و هوای فرمول یک ساخته شده، اخیرا ملاقات‌های زیادی با یکدیگر داشته‌اند. حمایت لوییس همیلتون از برد پیت، روی مخ طرفداران! این دیدارها باعث شده رابطه همیلتون و پیت با یکدیگر بیشتر و نزدیکتر شود و این فرضیه را بوجود آورده که احتمالا رابطه آنها فراتر از همکاری برای ساخت یک فیلم بوده و احتمالا این دو ستاره دنیای فرمول یک و هالیوود باهم دوستی صمیمانه‌ای پیدا کرده‌اند. در عین حال هواداران همیلتون این اخبار و شایعاتی که از رسانه‌های اجتماعی بیرون آمده را دوست ندارند چراکه برد پیت درگیر یک پرونده قضایی خانوادگی در آمریکاست و هنوز ماجرای جدایی او و آنجلینا جولی به طور کامل برطرف نشده و هواداران لوئیس همیلتون اعتقاد دارند که او نباید به هیچ شکلی با برد پیت در رابطه باشد. حمایت لوییس همیلتون از برد پیت، روی مخ طرفداران!

حواشی رفاقت عجیب برد پیت و لوئیس همیلتون

با این وجود، برخی از طرفداران همچنان از ستاره مرسدس حمایت می‌کنند و می‌گویند که اتهامات علیه پیت هنوز ثابت نشده است. درروزهای اخیر هواداران دوآتشه همیلتون دست از حمایت جدی او کشیده و می‌گویند او نباید در حمایت از برد پیت دست به انتشار چنین استوری‌هایی می‌زد. برخی از هواداران هم خواستار تعلیق همکاری همیلتون با پیت برای ساخت فیلم جدیدش در فرمول یک شده‌اند. پس از این اتفاق تقابل نظرهای مختلف هواداران در شبکه‌های اجتماعی به راه بود و هر کدام سعی می‌کردند نظر خود را به دیگری تحمیل کنند. به نظر می‌رسد همیلتون در دوستی با برد پیت باید احتیاط بیشتری به خرج دهد. هواداران متعصب او از دست لوییس همیلتون عصبانی هستند و به نوعی این راننده روی مخ آنها رفته است. اگر همیلتون فاصله خود را با پیت بیشتر نکند، ممکن است قسمت قابل توجهی از هوادارانش را از دست بدهد. حمایت لوییس همیلتون از برد پیت، روی مخ طرفداران! همیلتون معمولاً در هر کاری حرفه‌ای است، چه صنعت مد و چه سرگرمی. بنابراین واقعاً عجیب خواهد بود که ببینیم او راه خود را از برد پیت جدا ‌کند. با این وجود، او هنوز باید راه حلی پیدا و تلاش کند این موضوع قبل از اکران فیلم بلندشان برطرف شود. برد پیت اخیراً در جریان مسابقات GP ایالات متحده در سال 2022 در پیست فرمول یک و اطراف آن حضور داشته است. به احتمال زیاد همیلتون به همکاری با پیت در این فیلم سینمایی ادامه خواهد داد. به هر حال این اولین سرمایه گذاری زیر نظر شرکت فیلمسازی او به نام داون آپولو فیلمز است. درباره اتومبیل‌رانی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...