جنجال رئیس UFC ؛ دانا وایت همسرش را در کلوب شبانه کتک زد! + ویدئو

درگیری فیزیکی دانا وایت و همسرش در کلاب شبانه برای رئیس UFC دردسر ساز شده است.
کدخبر (125350) 22 دی 1401 | ساعت 16:50
0 312
درگیری فیزیکی دانا وایت و همسرش در کلاب شبانه برای رئیس UFC دردسر ساز شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دانا وایت رئیس UFC و همسرش مقابل چشم ده‌ها نفری که در کلاب شبانه "کابو سن‌لوکاس" برای جشن شب سال نو دور هم جمع شده بودند، با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند؛ اتفاقی که به گفته دانا وایت متاسفانه بر اثر مصرف بیش از حد مشروبات الکلی رخ داده است. قهرمان UFC و همسرش آن وایت که 26 سال است با یکدیگر ازدواج کرده‌اند، شب سال نو را با دوستانشان در El Squid Roe جشن می‌گرفتند اما پس از ورود به سال جدید میلادی اوضاع کمی برای همه آنها تغییر کرد و آنطور که تصور می‌کردند، شب خوبی را پشت سرنگذاشتند. این زوج و دوستانشان درVIP بالای میدان رقص حضور داشتند و وقتی دانا خم شد تا چیزی به آن بگوید، او با سیلی زدن به صورت دانا به حرف‌های همسرش واکنش نشان داد.

دانا بلافاصله با زدن یک سیلی به صورت آن به این حرکت واکنش سریعی نشان داد اما دوستانشان فورا وارد عمل شدند و آنها را از هم جدا کردند و این در حالی بود که همه افرادی که پایین پیست رقص ایستاده بودند، به طور کامل شاهد درگیری این دو نفر بودند.

مستی ، دلیل درگیری دانا وایت و همسرش! + ویدئو

شاهدان عینی در کلاب می‌گویند دانا و آن هر دو قبل از اینکه باهم درگیر شوند، به شدت مست بودند و به نظر می‌رسد ویدیو کلاب این مساله را ثابت کند، زیرا همه چیز در یک لحظه به اوج خود رسید و ظاهراً هر دو بدون دلیل از کوره در رفتند. با این حال درگیری این زوج در کمتر از یک دقیقه به پایان رسید.

دانا وایت: هرگز بهانه‌ای برای یک مرد وجود ندارد که دستش را روی یک زن بلند کند

دانا وایت می‌گوید که او و آن به شدت مشروب نوشیده بودند و مست بودند اما خودش باور دارد که این دلیل و توجیحی برای این رفتار و بروز چنین واکنش‌هایی که منجر به درگیری فیزیکی شود، نیست . او می‌گوید:

"شما سال‌ها از من شنیده‌اید که می‌گویم هرگز بهانه‌ای برای یک مرد وجود ندارد که دستش را روی یک زن بلند کند".

او می‌گوید که از این اتفاق وحشتناک خجالت زده است اگرچه او و آن از یکدیگر عذرخواهی کرده‌اند.

"شرایط ما در حال حاضر خوب است اما بیشتر نگران 3 فرزندمان هستیم چراکه آنها درباره این درگیری با هم صحبت می‌کنند. من و دانا تقریباً 30 سال است که ازدواج کرده‌ایم. اینکه بگویم این اتفاق برای آن غیرقابل توصیف است، بیراهن نگفته‌ام. هرگز چنین چیزی قبلاً اتفاق نیفتاده است. متأسفانه، ما هر دو خیلی مشروب ‌نوشیدیم. در شب سال نو همه چیز از سمت هر دو نفرمان از کنترل خارج شد. ما به عنوان یک خانواده درباره این موضوع صحبت کرده و از یکدیگر عذرخواهی کرده‌ایم. فقط امیدوارم مردم به خاطر بچه هایمان به حریم خصوصی ما احترام بگذارند."

با وجود توضیحاتی که دانا وایت درباره این اتفاق داده، به نظر می‌رسد حواشی آن همچنان ادامه دارد و عده‌ای تلاش دارند تا او را از ریاست UFC برکنار کنند. همچنین واکنش‌ها و اظهارنظرها نسبت به این اتفاق همچنان ادامه دارد.   بیشتر بخوانید: جوانترین مبارز UFC؛ خدمتکار ناشناخته یک رستوران! + ویدیو  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...