بازگشت نیک واکر به آرنولد کلاسیک 2023 / «جهش یافته» در رویای جایزه 300 هزار دلاری

نیک واکر خود را برای حضور قدرتمند و قهرمانی در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ آماده می‌کند.
کدخبر (126299) | 24 دی 1401 | ساعت 21:18
1 332
بازگشت نیک واکر به آرنولد کلاسیک 2023 / «جهش یافته» در رویای جایزه 300 هزار دلاری
نیک واکر خود را برای حضور قدرتمند و قهرمانی در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ آماده می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، سال گذشته نیک واکر فوق‌العاده سپری شد و به نظر می‌رسد که قرار است دوره موفق خود را به عنوان یک بدنساز حرفه‌ای در سال جدید نیز ادامه دهد. روز گذشته در دو پست جداگانه در اینستاگرام، نیک واکر و صفحه مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 اعلام کردند که این ورزشکار که به "جهش‌یافته" ملقب است، در آرنولد کلاسیک 2023 رقابت خواهد کرد. سی و پنجمین دوره جشنواره ورزشی سالانه آرنولد از 2 تا 5 مارس در کلمبوس اوهایو برگزار می‌شود. این در حالی است که در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز مسابقات، برگزار کنندگان آن ترکیب کامل شرکت‌کنندگان هر بخش آرنولد کلاسیک را برای رقابت منتشر کرده است.

بازگشت نیک واکر به آرنولد کلاسیک 2023 / «جهش یافته» در رویای جایزه 300 هزار دلاری

رقبای نیک واکر در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۳ چه کسانی هستند؟

به نظر می‌رسد که برندون کوری قهرمان فعلی برای دفاع از عنوان قهرمانی روی صحنه نخواهد رفت. در عین حال سامسون دائودا که در مسابقات مستر المپیا 2022 در رده ششم قرار گرفت، به دنبال این خواهد بود که در دومین مسابقه معتبر سال اثر خود را به جای بگذارد. اگرچه بلسینگ آوودیبو نیز در فهرست اولیه حضور داشت، اما او اوایل این هفته از رقابت کنار کشید تا به بدنش قبل از رفتن به دوران آماده سازی زمان ریکاوری بدهد.

قهرمان دو دوره رشته 212 المپیا، شاون کلاریدا قرار است در بخش آزاد با کمال الگارگنی قهرمان دیگر این رشته رقابت کند. دیگر قهرمان حاضر در این مسابقات نیک واکر است که در سال 2021 به دلیل جثه و تقارن عضلات خود توجه زیادی را به خود جلب کرد. او قبل از قهرمانی در جشنواره ورزشی آرنولد، فصل را با یک موفقیت بزرگ در مسابقات نیویورک پرو آغاز کرد. او در همان سال برای اولین بار در مستر المپیا حضور پیدا کرد و پنجم شد.

نیک واکر در فصل تعطیلات شروع به کار کرد و حالا برای انتقام برگشته است. رشد بدنی او در دوران آماده‌سازی برای حضور در مستر المپیا نشان داد که او نسبت به آخرین نمایش خود کمر باریک‌تر و بالا تنه برجسته‌تری پیدا کرد و پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

بازگشت نیک واکر به آرنولد کلاسیک 2023 / «جهش یافته» در رویای جایزه 300 هزار دلاری

نیک واکر قصد شرکت در آرنولد کلاسیک را نداشت!

در مستر المپیا 2022 نیک واکر جایگاه خود را پس از هادی چوپان و درک لانسفورد که به ترتیب قهرمان قهرمان و نایب قهرمان شدند، به مقام سوم ارتقا داد. او پس از یک اجرای خیره کننده، اظهار داشت که در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 شرکت نخواهد کرد اما درهای بازگشت را به روی خودش به طور کامل نبست تا احتمال حضورش وجود داشته باشد.

در پست اینستاگرامی که جشنواره ورزشی آرنولد منتشر کرده، آمده:

جهش‌یافته برگشته است. ما هیجان زده هستیم تا اعلام کنیم قهرمان آرنولد کلاسیک سال 2021 یکبار دیگر مسیر خود را به سوی صحنه کلمبوس بازیافته و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود مقابل چندین تن از بهترین ورزشکاران اتحادیه جهانی بدنسازی رقابت می‌کند

بازگشت نیک واکر به آرنولد کلاسیک 2023اضافه شدن نیک واکر به مسابقات، سطح کیفی را افزایش داده و به باور بسیاری از هواداران او استعداد گمشده این رقابت‌ها است. با توجه به عدم حضور مدعیان بزرگ در فهرست اصلی، بسیاری می‌گویند باید چهره‌های مطرح بیشتری در مسابقات شرکت کنند تا از نظر کیفیت سطح آن بالاتر برود.

سمیر بنوت، قهرمان سابق المپیا معتقد است که باید حداقل 18 تا 20 رقیب در آرنولد کلاسیک 2023 وجود داشته باشد تا آن را به یک نمایش معتبر تبدیل کنند. او از درک لانسفورد خواست تا همراه با هانتر لابرادا یک ورود غافلگیرکننده به مسابقات داشته باشد. برگزارکنندگان همچنین مبلغ جایزه را به 300 هزار دلار افزایش داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
استایلش دربالا تنه که حرف نداره انا پاهاش همچنان ضعیفه هادیه چوپان هیچ نقصی در کاتو تفکیکو تقارن عضلاتش نداره فقط کافیه ۱۰الی ۱۵ درصد حجمشو بیشتر کنه تا بازم قهرمان بشه اما در کل هیچکدومشون درسطح قهرمانای گذشته نیستن حجمشون کمه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...