نقش مدیر ایرانی در خرید 100 میلیون یورویی چلسی

در انتقال گران‌قیمت میخایلو مودریک به چلسی، ردپای مدیر ایرانی چلسی هم دیده می‌شود.
کدخبر (127475) | 27 دی 1401 | ساعت 13:34
0 92
نقش مدیر ایرانی در خرید 100 میلیون یورویی چلسی
در انتقال گران‌قیمت میخایلو مودریک به چلسی، ردپای مدیر ایرانی چلسی هم دیده می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، سران باشگاه شاختار دونتسک اوکراین پس از انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی «میخایلو مودریک» به چلسی هر روز در حال افشاگری درباره این انتقال هستند.

پس از اینکه روز گذشته رئیس باشگاه شاختار گفته بود ۲۰ میلیون پوند از این انتقال را به تأمین مالی نیروهای اوکراینی در جنگ برابر روسیه اختصاص می‌دهد، امروز (سه‌شنبه) هم مدیر اجرایی این باشگاه جزئیات جدیدی از ماجرای حضور مودریک در غرب لندن را فاش کرد.

«سرگئی بالکین» به وبگاه آمریکایی «اتلتیک» گفت: وقتی آرسنال آخرین پیشنهاد خود که ۷۰ میلیون یورو به علاوه ۳۰ میلیون یورو به‌عنوان متعلقات قرارداد را پیشنهاد داد، ما نشستیم و شروع به صحبت کردیم. ما متوجه شدیم که به امضای قرارداد نزدیک نیستیم من به مدیر ورزشی آرسنال گفتم من همه تلاشم را کردم اما این انتقال غیرممکن است.

روزنامه «دیلی میل» نوشته پس از شکست مذاکرات آرسنال و شاختار، «بهداد اقبالی» و «پل وینستنلی» دو تن از سران چلسی با یک جت شخصی به ترکیه، جایی که شاختار در آن‌جا اردو زده بود سفر کردند و همراه با خود مودریک را به لندن آوردند.

پالکین گفته دلیل اینکه پیشنهاد چلسی که همانند آرسنال بود را قبول کردند، این بود که آبی‌ها در جذب مودریک جدی‌تر بودند و همچنین پرداخت ضمیمه‌های قرارداد که شامل قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان بود، دست‌یافتنی‌تر است.

این در حالی است که آرسنال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یکه‌تازی می‌کند و صدر جدول را قبضه کرده اما چلسی در رده دهم جدول قرار دارد. با این حال آرسنال در لیگ قهرمانان حضور ندارد و چلسی اکنون در مرحله یک‌هشتم‌نهایی حضور دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...