شبکه مخفی زنان ؛ واندا نارا پشت شکیرا درآمد

به نظر می‌رسد که هم شکیرا و هم پیکه به دنبال کسب درآمد هرچه بیشتر در طول جدایی از یکدیگر هستند.
کدخبر (127575) | 27 دی 1401 | ساعت 20:54
0 189
شبکه مخفی زنان ؛ واندا نارا پشت شکیرا درآمد
به نظر می‌رسد که هم شکیرا و هم پیکه به دنبال کسب درآمد هرچه بیشتر در طول جدایی از یکدیگر هستند.

به گزارش سرخ نیوز، آهنگ جدید شکیرا آنقدر پر سر و صدا شده که دیگر نیازی به توضیح درباره اتفاقات پیرامون آن نیست. آهنگ شکیرا برای پیکه که روز پنج شنبه هفته گذشته از طریق برنامه یوتیوبی BZRP به سرعت تمام رکوردهای بازار موسیقی را شکست و به داغ‌ ترین آهنگ دنیا تبدیل شد؛ آهنگی که ترانه آن جرارد پیکه، همسر سابق این خواننده کلمبیایی و دوست دختر جدید پیکه کلارا چیا را نشانه رفته و علاوه بر این، آهنگ شکیرا خانواده این ستاره اسبق فوتبال اسپانیا را هم به دلیل حمایت از رفتار پسرشان مورد انتقاد قرار داده است.

درآمدهای مالی از آهنگ شکیرا برای پیکه

در طول یک هفته گذشته این آهنگ 122 میلیون بار از طریق رسانه‌های مختلف پخش یا دانلود شده که یک رکورد بی‌نظیر برای شکیرا محسوب می‌شود. در متن این آهنگ شکیرا دوست دختر جدید پیکه را به ساعت کاسیو و خودش را با ساعت رولکس مقایسه کرده که همین مساله باعث شده از نظر اقتصادی بازار ساعت این دو برند دچار تحولاتی بشود و در شبکه‌های اجتماعی رقابتی میان طرفداران دو برند و حامیان پیکه و شکیرا شکل بگیرد. با این حال هر دو طرف متحمل زیان‌هایی هم شده‌اند اما به نظر می‌رسد درآمدهای مالی پیکه و شکیرا از این آهنگ بیشتر از ضررشان بوده است. طبق برآورد صورت گرفته خواننده 45 ساله حدود 512 هزار دلار از یوتیوب، 500 هزار دلار از آمازون، 360 هزار دلار از اسپاتیفای و یک میلیون و 200 هزار دلار از طریق اپل درآمد داشته است. یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی فاش کرده است که آهنگ شکیرا برای پیکه ، مجموعا دو میلیون و 500 هزار دلار برای خواننده کلمبیایی درآمد داشته است. جنجالی که خانوادگی شد؛ مادر پیکه و برادر شکیرا هم وارد میدان جنگ شدند!گفته می‌شود این خواننده توانسته از سه آهنگ آخرش که همگی پس از جدایی شکیرا از پیکه منتشر شد و به نوعی به این بازیکن سابق بارسلونا اشاره داشته، در مجموع 15 میلیون دلار درآمد داشته باشد. در مورد مدافع سابق بارسلونا، او با رنو و کاسیو، دو برندی که در جدیدترین آهنگ شکیرا از آنها نام برده شده، قرارداد حمایت مالی امضا کرد. به نظر می‌رسد که هم این خواننده و هم فوتبالیست سابق به دنبال کسب درآمد هرچه بیشتر در طول این جدایی هستند.

حمایت واندا نارا همسر مائورو ایکاردی از شکیرا

علاوه بر این، این هفته واندا نارا همسر مائورو ایکاردی که با او اختلافات زیادی دارد، از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای نشان دادن حمایت خود از آهنگ شکیرا استفاده کرد. این اینفلوئنسر آرژانتینی این کار را از طریق استوری‌های اینستاگرام انجام داد و یک کلیپ ویدیویی را بارگذاری کرد که در آن عبارت "زنان دیگر گریه نمی‌کنند، زنان پول در می‌آورند" نوشته شده بود. افراد سرشناس لاتین‌تبار بیشتری مانند سارا سالامو، لوسیا ریورا، آئورا روئیز و آنا اوبرگون به نفع خواننده کلمبیایی موضع گرفته‌اند و همگی به شکیرا برای انتشار موفقیت‌آمیز جدیدترین آهنگش تبریک گفتند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...