گزارش بازی سپاهان مقابل استقلال / پیروزی شیرین دقیقه آخری

بازی سپاهان مقابل استقلال در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ خلیج فارس با پیروزی شاگردان مورایس به پایان رسید.
کدخبر (128230) | 29 دی 1401 | ساعت 13:02
0 110
گزارش بازی سپاهان مقابل استقلال / پیروزی شیرین دقیقه آخری
بازی سپاهان مقابل استقلال در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ خلیج فارس با پیروزی شاگردان مورایس به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در اولین روز از برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر ایران، تیم سپاهان در خانه، میزبان استقلال بود. آبی پوشان پایتخت با نتیجه 2-1 مغلوب سپاهان شدند تا با 27 امتیاز به رده چهارم جدل سقوط کند.

بازی سپاهان مقابل استقلال در لیگ برتر

بازی سپاهان مقابل استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ خلیج فارس برگزار خواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی سپاهان مقابل استقلال

ساعت و تاریخ بازی استقلال و سپاهان طبق برنامه اعلام شده پنج شنبه 29 دی ۱۴۰۱ از ساعت 16:30 بود.

ورزشگاه بازی سپاهان مقابل استقلال

بازی استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال و سپاهان

گروه داوری: حسن اکرمی / کمک ها: فرهاد مروجی – محمد راهی ؛ داور چهارم: ایمان کهیش / ناظر: علیرضا کهوری

سپاهان

سپاهان با 27 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای آنکه بیش از این از صدر جدول فاصله نگیرد تلاش می کند در خانه مقابل استقلال پیروز شود.

ترکیب سپاهان مقابل استقلال

ترکیب سپاهان مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی (دقیقه ۷۷- مانوئل فرناندز)، امید نورافکن (دقیقه ۸۷- آریا یوسفی)، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد (دقیقه ۹۰- کامسوبا)، فرشاد احمدزاده (دقیقه ۷۱- محمد قربانی) و شهریار مغانلو

شماتیک ترکیب سپاهان مقابل استقلالاستقلال

استقلال هم درست مثل سپاهان 27 امتیازی است؛ آنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم قرار دارند و می توان گفت که بازی سپاهان مقابل استقلال ، یک دیدار مهم 6 امتیازی است.

ترکیب استقلال مقابل سپاهان

ترکیب استقلال مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛

علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (دقیقه ۵۴- محمد محبی)، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری (دقیقه ۸۳- محمدحسین زواری)، امید حامدی‌فر (دقیقه ۵۴- آرش رضاوند)، پیمان بابایی (دقیقه ۷۶- مهدی قایدی)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (دقیقه ۸۳- سجاد شهباززاده)

شماتیک ترکیب استقلال مقابل سپاهان

اتفاقات بازی سپاهان مقابل استقلال

سپاهان در هر دو بازی فصل جاری لیگ برتر موفق شد استقلال را شکست دهد.

دقایق حساس بازی استقلال و سپاهان:

دقیقه۲: فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه پاس رو به عقب را برای کریمی ارسال کرد که شوت این بازیکن پس از برخورد به بازیکن استقلال راهی کرنر شد. دقیقه ۸: فرشاد احمدزاده سانتر را پشت دفاع استقلال و داخل محوطه جریمه ارسال کرد و ضربه سر امید نورافکن پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد. دقیقه ۳۰: رامین رضاییان از سمت راست ارسال خطرناکی را روی دروازه استقلال انجام داد و فرشاد احمدزاده به دنبال تاثیرگذاری روی آن بود. اما توپ پس از برخورد به زمین به تیر دروازه اصابت کرد و پس از آن توسط آبی‌پوشان به کرنر تبدیل شد. دقیقه ۴۴: فرشاد احمدزاده از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر شهریار مغانلو از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۴۵+۱- شوت خطرناک سعید مهری از داخل محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۴۵+۳- امید نورافکن با ارسال پاس خوب، محمد کریمی را با علیرضا رضایی تک به تک کرد اما شوت کاپیتان سپاهان را دروازه‌بان استقلال برگشت داد. دقیقه ۶۲- امید نورافکن سانتر خوبی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر میلاد زکی‌پور از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶۸- شوت زیبا و خطرناک ریگی را رضایی با واکنشی زیبا دفع کرد. دقیقه ۶۹- احمدزاده سانتر خوبی را به محوطه جریمه از نقطه کرنر انجام داد و ضربه سر مغانلو در اختیار رضایی قرار گرفت. دقیقه ۷۸- ارسلان با سینه توپ را داخل محوطه جریمه برای قایدی کاشت که شوت این بازیکن را دانشگر به کرنر فرستاد. دقیقه ۸۱- میلاد زکی‌پور پس از دریبل یامگا در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

کارت زرد:

سپاهان: شهریار مغانلو(۳۶) استقلال: صالح حردانی(۲۳)

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

امیدنورافکن برای سپاهان- دقیقه 50: سپاهانی‌ها از میانه میدان و نزدیک دایره مرکزی زمین صاحب ضربه آزاد شدند و امید نورافکن برای شلیک آن آماده می‌شد. در نهایت شوت سهمگین این بازیکن با پای چپ و پس از اشتباه مرگبار علیرضا رضایی به گل اول زردپوشان تبدیل شد (ویدئو). ارسلان مطهری برای استقلال - دقیقه 58: زبیر نیک‌نفس از میانه میدان پاس عالی را به پشت دفاع سپاهان ارسال کرد و یامگا را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ارسال پاس عرضی برای مطهری باعث شد تا مهاجم استقلال، دروازه خالی از دروازه‌بان حریف را باز کند (ویدئو). رامین رضاییان برای سپاهان - دقیقه 95: میلاد زکی‌پور از سمت چپ سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و توپ به مغانلو رسید اما زمانی که قصد داشت بچرخد و ضربه را بزند با خطای یزدانی متوقف شد و روی زمین افتاد و اکرمی نقطه پنالتی را نشان داد. رامین رضاییان نیز با ضربه‌ای دقیقه به سمت چپ گل دوم سپاهان را به ارمغان آورد (ویدئو).

حواشی بازی سپاهان مقابل استقلال:

*سجاد شهباززاده و محمد محبی از استقلال و جلال علی‌محمدی و سیدمحمدرضا حسینی از سپاهان خوش و بش گرمی را قبل از بازی با یکدیگر انجام دادند. *مورایس، سرمربی سپاهان قبل از شروع بازی یا بوسه‌ای بر لپ ساپینتو از هم‌وطن خود استقبال کرد. *سیلوا، مدافع برزیلی استقلال با بازیکنان فارسی صحبت می‌کند. *سیاوش یزدانی، مدافع و کاپیتان استقلال با راه انداختن جنگ روانی، هر بازیکن سپاهان که توپی را خراب می‌کند، بلند تشویق کرده و به نوعی روی اعصاب آن‌ها می‌رود.  

نتیجه بازی سپاهان مقابل استقلال

نتیجه بازی سپاهان مقابل استقلال پیروزی دو بر یک شاگردان ژوزه مورایس بود.

خلاصه بازی استقلال و سپاهان

خلاصه بازی استقلال مقابل سپاهان نشان می دهد هر دو تیم در جریان بازی ، موقعیت های گلزنی متعددی را از دست دادند به خصوص سپاهانی ها که دو بار تیرک دروازه استقلال را به لرزه درآوردند. نتایج سایر بازی های لیگ برتر:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...