امید عالیشاه، قاتل تیم های اصفهانی

امید عالیشاه در بازی مقابل ذوب آهن اولین گل فصلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند.
کدخبر (129443) | 01 بهمن 1401 | ساعت 12:18
0 127
امید عالیشاه، قاتل تیم های اصفهانی
امید عالیشاه در بازی مقابل ذوب آهن اولین گل فصلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

به گزارش سرخ نیوز، امید عالیشاه در بازی مقابل ذوب آهن با گلزنی موفق شد پرسپولیس را به ۳ امتیاز ارزشمند برساند. این نخستین گل کاپیتان سرخ ها در لیگ برتر بیست و دوم بود که با ضربه سر به ثمر رسید. او با وجود این که  قد بلندی ندارد، توانایی خوبی در گلزنی با سر دارد و طی ۸ فصلی که در پرسپولیس حضور داشته گل های زیادی را از این طریق زده است. عالیشاه در مجموع تاکنون ۱۸ گل را با پیراهن سرخ در ادوار لیگ برتر زده است. نکته قابل توجه اینجاست که یک سوم گل های این هافبک ریز نقش مقابل تیم های اصفهانی بوده و وارد دروازه دو تیم ذوب آهن و سپاهان شده است. ستاره شماره ۲ پرسپولیس ۴ گل به  ذوب آهن و ۲ گل به سپاهان زده.

امید عالیشاه نخستین بار در هفته سوم لیگ برتر پانزدهم در اصفهان دروازه سپاهان را باز کرد و یک هفته بعد دروازه ذوب آهن را گشود. در دور برگشت آن فصل نیز این بازیکن بار دیگر مقابل گاندوها گلزنی کرد تا در هر دو بازی رفت و برگشت دروازه ذوبی ها را گشوده باشد. در لیگ برتر شانزدهم که پرسپولیس به نخستین قهرمانی خود با برانکو دست یافت عالیشاه دروازه سپاهان را باز کرد. این بازیکن پس از پشت سرگذاشتن خدمت سربازی در تراکتور و بازگشت به جمع سرخپوشان، دو فصلی را در گلزنی مقابل تیم های اصفهانی ناکام بود تا هفته ششم لیگ برتر بیستم که بار دیگر دروازه ذوب آهن را در جریان تساوی یک- یک دو تیم  باز کرد. چهارمین و آخرین گل کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در دقیقه ۶۹ بازی دیروز روی سانتر تماشایی سروش رفیعی به تک گل برتری سرخ ها تبدیل شد تا عالیشاه با ثبت چهارمین گلش و عبور از مهدی ترابی ۳ گله، بهترین گلزن مصاف‌های دو تیم لقب بگیرد.

عالیشاه که بخشی از بازی‌های نیم فصل نخست را به‌ دلیل مصدومیت و محرومیت انضباطی غایب بود، این فرصت را دارد تا در ادامه فصل با گلزنی مقابل سپاهان آمار خوب خودش را مقابل تیم‌های اصفهانی ارتقا دهد. اگر مروری بر گل های کاپیتان پرسپولیس داشته باشیم متوجه خواهیم شد که او پس از تیم‌های این استان، دروازه تیم‌های خوزستانی را باز کرده است و سه گل را مقابل دو‌تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان زده است. در ادامه ۱۸ گل امید عالیشاه با پیراهن پرسپولیس در ادوار لیگ برتر را به تفکیک از نظر خواهیم گذارد.

ذوب آهن: ۴ گل سپاهان: ۳ گل نفت مسجد سلیمان: ۲ گل ملوان:۱ گل راه آهن:۱ گل صبا:۱ گل پدیده:۱ گل استقلال خوزستان:۱ گل گسترش فولاد:۱ گل پارس جنوبی جم:۱ گل گل گهر:۱ گل فجرسپاسی:۱ گل

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...