سفر حبیب نورماگومدوف به انگلستان ؛ ملاقات با راش ، ژسوس و عامل اخراج رونالدو !

حبیب نورماگومدوف، مبارز مشهور و قهرمان سابق UFC سفر پر ماجرایی را به انگلیس داشت.
کدخبر (131252) | 04 بهمن 1401 | ساعت 17:29
0 123
سفر حبیب نورماگومدوف به انگلستان ؛ ملاقات با راش ، ژسوس و عامل اخراج رونالدو !
حبیب نورماگومدوف، مبارز مشهور و قهرمان سابق UFC سفر پر ماجرایی را به انگلیس داشت.

به گزارش سرخ نیوز، قهرمان سابق سبک وزن UFC و هوادار دوآتشه فوتبال، این روزها در انگلستان به سر می‌برد و در همین مدت توانسته چند بازی لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند. حبیب نورماگومدوف روز شنبه در ورزشگاه آنفیلد حضور داشت تا بازی لیورپول مقابل چلسی را که برای سومین بار متوالی با تساوی بدون گل تمام شد، از نزدیک تماشا کند. 

با این حال، سفر نورماگومدوف به مرسی ساید خالی از لطف هم نبود و او توانست با اسطوره فوتبال لیورپول، یان راش ملاقات داشته باشد. حبیب نورماگومدوف با این مهاجم قدیمی که با 346 گل بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ باشگاه لیورپول گلزنی کرده، چند عکس یادگاری هم گرفت. در این ملاقات، یان راش، ستاره UFC را یک جنتلمن واقعی خطاب کرد و ویدئو و تصاویری از ملاقات آنها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

سفر حبیب نورماگومدوف به انگلستان ؛ ملاقات با راش ، ژسوس و عامل اخراج رونالدو!

حبیب در بازی آرسنال مقابل منچستریونایتد

پس از تماشای این بازی، نورماگومدوف برای تماشای بازی‌های بیشتر به جنوب جزیره سفر کرد. این مبارز داغستانی خوش‌شانس بود که حداقل بازی بعد از ظهر یکشنبه آرسنال مقابل منچستریونایتد بسیار سرگرم‌کننده‌تر بود. این دیدار 5 گل دربرداشت که سهم آرسنال 3 گل بود و تیم لندنی موفق شد در دقایق واپسین بازی به یک برد دراماتیک دست پیدا کند.

در این دیدار یونایتد در دقیقه 17 با گل تماشایی مارکوس راشفورد که به زیبایی از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند، پیش افتاد اما برتری آنها زیاد دوام نیاورد و ادی انکتیا بلافاصله بعد از آن بازی را به تساوی کشاند. بوکایو ساکا در نیمه دوم تیم میکل آرتتا را پیش انداخت تا اینکه اشتباه آرون رمزدیل در دفع توپ باعث شد لیساندرو مارتینز با ضربه سر به تیم میزبان گل بزند و بازی یک بار دیگر به تساوی برسد. آرسنال در دقیقه 90 و جایی که انکتیا دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند، به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد تا فاصله خود را در صدر جدول لیگ برتر یکبار دیگر به 5 امتیاز رساند.

سفر حبیب نورماگومدوف به انگلستان ؛ ملاقات با راش ، ژسوس و عامل اخراج رونالدو!

در حاشیه این دیدار حبیب نورماگومدوف به عنوان یک هوادار بزرگ فوتبال در ورزشگاه امارات با گابریل ژسوس دیدار کرد. پس از بازی نورماگومدوف با انتشار عبارت "روز شگفت انگیز در لندن" و عکسی از خودش و پیرس مورگان، حضورش در لندن را به هوادارانش اعلام کرد. او عنوان کرد که این بازی حساس را به همراه این مجری معروف تلویزیونی که از عوامل اخراج کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد بود، تماشا کرد.

در یکی از ویدیوهایی که نورماگومدوف منتشر کرده، می‌توان به وضوح شنید که مورگان به این ستاره بازنشسته UFC توضیح می‌دهد که چگونه به یک هوادار بزرگ آرسنال تبدیل شده است. نورماگومدوف همچنین این فرصت را پیدا کرد تا با گابریل ژسوس مهاجم آرسنال دیدار کند؛ بازیکنی که در یکی‌ از بازی‌های برزیل در جام جهانی از ناحیه زانو آسیب جدی رنج دید اما برای حمایت از هم‌تیمی‌هایش در ورزشگاه امارات حضور پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...