شایعات جذاب پیرامون لیگ عربستان ؛ از ستارگان PSG تا مودریچ و ایکاردی 

سرمایه‌گذاری بزرگ عربستانی‌ها در سطح فوتبال باشگاهی، ادامه خواهد داشت.
کدخبر (131382) | 05 بهمن 1401 | ساعت 07:05
0 98
شایعات جذاب پیرامون لیگ عربستان ؛ از ستارگان PSG تا مودریچ و ایکاردی 
سرمایه‌گذاری بزرگ عربستانی‌ها در سطح فوتبال باشگاهی، ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، هنوز زمان زیادی از انتقال متحیرکننده رونالدو به لیگ عربستان نگذشته که بازار داغ شایعات پیرامون لیگ عربستان هر روز نام های جدیدی را به عنوان کاندیداهای حضور در تیم های حاضر در این مسابقات عنوان می‌کنند.

درست بعد از اعلام رسمی انتقال رونالدو به النصر بود که هواداران الهلال از مدیران تیمشان سوپر ستاره آرژانتینی را مطالبه کردند و طبق شایعات الهلالی ها پیشنهادی بیشتر از مبلغ پرداختی النصر به لیونل مسی پیشنهاد دادند تا از رقیب سنتی عقب نمانند.

شایعات جذاب پیرامون لیگ عربستان ، از ستارگان PSG تا مودریچ و ایکاردی 

در این بین همچنان دور و حوالی این دو تیم عربستانی نام های زیاد و پرآوازه دیگری هم شنیده می‌شود. از سرخیو راموس و نیمار گرفته تا مائورو ایکاردی و به تازگی لوکا مودریچ که با توجه به روابط حسنه میان این نفرات و کریستیانو رونالدو، این انتقال‌ها خیلی بعید به نظر نمی‌رسند.

در نهایت باید دید پروژه سرمایه گذاری عربستانی ها که با پرداخت پول های کلان اینبار به سوپر ستاره ها کلید خورده و قطعا از برخی جهات مانند سطح رصد رسانه ها و خرید حق پخش مسابقات به سودشان است از نظر فنی تا چه حد میتواند سطح لیگ آنها را بالا ببرد و در نهایت شاید پس از سالها میتوان شاهد این بود که لیگی خارج از قاره سبز در حد و اندازه ۵ لیگ معتبر فوتبال ظاهر شود یا خیر

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...