پای همسر بالده هم به ماجرای واندا نارا و مائورو ایکاردی باز شد !

حاشیه‌های رابطه مائورو ایکاردی و واندا نارا پایانی ندارد و حالا پای یک فوتبالیست دیگر به زندگی آن‌ها باز شده است.
کدخبر (133185) | 08 بهمن 1401 | ساعت 16:19
0 844
پای همسر بالده هم به ماجرای واندا نارا و مائورو ایکاردی باز شد !
حاشیه‌های رابطه مائورو ایکاردی و واندا نارا پایانی ندارد و حالا پای یک فوتبالیست دیگر به زندگی آن‌ها باز شده است.

به گزارش سرخ نیوز، آخرین جنجال مائورو ایکاردی و واندا نارا کمی هم دامن گیر بازیکن سابق تیم کالیاری شده و حالا شایعات آرژانتینی خبر از آن می‌دهند که در آخرین چرخش ایجاد شده در روابط این زوج پرحاشیه آرژانتینی، پای کیتا بالده بازیکن سابق تیم‌های موناکو، سمپدوریا و اینتر به میان کشیده است.

این مهاجم سنگالی که بلافاصله پس از سقوط این تیم به سری B، آن را ترک کرد، حالا پیراهن اسپارتاک مسکو را بر تن می‌کند. او که تازه ازدواج کرده و دو فرزند دارد، در حال حاضر به همراه تیمش در دبی در تعطیلات است. دبی دقیقا همان جایی است که طبق شایعات رسانه‌های آرژانتینی، واندا نارا نیز به او ملحق شده است.

پای همسر بالده هم به ماجرای واندا نارا و مائورو ایکاردی باز شد !

مائورو ایکاردی با بررسی تصاویر دوربین خانه و همچنین تراکنش‌های کارت بانکی خود به این موضوع پی برده و در شرایطی که از این مساله شدیدا عصبانی شده، در اینستاگرام به سیمونا گواتیری، همسر این بازیکن سنگالی درباره اتفاقات رخ داده هشدار داده است. درز چنین خبری احتمالا برای بسیاری عجیب نیست چراکه واندا نارا و مائورو ایکاردی طی دو ماه گذشته دائما درگیر بودند. این در حالی است که تصور می‌شد رابطه این زوج پس از یک مسافرت رویایی در ماه نوامبر و انتشار عکس‌هایی از یکدیگر در شبکه‌های اجتماعی، دوباره بهبود یافته و آنها قرار است به یکدیگر بازگردند.

واندا نارا بازهم خیانت کرد !

طرفداران این زوج از اینکه واندا نارا دوباره تصمیم گرفته تا به همسرش خیانت کند، در تعجب هستند. برای آنها جای سوال است که چرا این مدل مطرح و اینلفوئنسر سرشناس آرژانتینی با وجود اینکه می‌داند در خانه دوربین وجود دارد، وارد چنین رابطه‌ای شده و ردی از این رابطه را حتی در تراکنش‌های بانکی خود هم بر جای گذاشته است.

مائورو ایکاردی در واکنش به این اتفاق گفته است:

"من با سیمونا گوالتیری تماس گرفتم تا به او هشدار بدهم. شوهر او دست از ارسال پیام به همسرم برنمی‌دارد. من همه پیام‌ها، عکس‌ها و هر چیزی که او در اینستاگرام برایش فرستاده را دارم"

او همچنین تاکید می‌کند که کارش با همسر سابقش تمام نشده است.

پس از افشای این رابطه مخفیانه میانه واندا نارا و کیتا بالده، همسر مهاجم اسپارتاک مسکو نیز در مورد این اتفاق اظهار نظر کرد و در مصاحبه با شبکه آرژانتینی «اینتروسوس» گفت:

"من و همسرم یک زندگی بسیار خصوصی داریم. من از شبکه‌های اجتماعی برای پست کردن تصاویر خانواده‌ و دوستانم استفاده می‌کنم. من هرگز به دنبال تبلیغات نبودم. مائورو در شبکه‌های اجتماعی برای من پیام فرستاد و همه چیز را به من گفت. این یک خبر کاملا نادرست است زیرا شوهرم با مادر و پدرش در دبی حضور دارد. من هم به همراه فرزندانم برای 3 روز به دبی می‌رویم و همدیگر را خواهیم دید. چیزی برای ترسیدن وجود ندارد"

پای همسر بالده هم به ماجرای واندا نارا و مائورو ایکاردی باز شد !

در دنیای واندا نارا همه چیز به طور ناگهانی تغییر می‌کند. در واقع همین هشت روز پیش بود که این تاجر در آرژانتین تولد دخترش De ella Francesca De ella را جشن گرفت. او در کنار فرزندانش و بدون مائورو ایکاردی که در استانبول است، جشنی را در خانه خود در نوردلتا ترتیب داد.

با این حال این هفته واندا راهی امارات شد و چند عکس از آنجا منتشر کرد. در همان لحظه یک رسوایی از طریق پاپاراتزی اسپانیایی جوردی مارتین به وقوع پیوست؛ جایی که او فاش کرد که واندا نارا با هم‌تیمی سابق مائورو، کیتا بالده در دبی بوده است. سپس معلوم شد که این بازیکن سنگالی به تازگی ازدواج کرده و ایکاردی شب قبل با همسرش در ارتباط بوده است.

مائورو با تکذیب سخنان عکاس، دفاعی تند را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر و در آن اعلام کرد که از واندا جدا نشده و روز قبل تا نیمه‌های شب در حال گفت‌وگو طرح بازگشت فرزاندانشان به استانبول بودند.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...